Regionų žinios

3 būdai, kaip patikrinti „Apple“ palaikymą ir jūsų įrenginių aprėptį (2025)


„Apple“ siūlo išsamų visų savo įrenginių palaikymą. Tačiau jei nesate tikri, ar jūsų garantija ar „Apple Care+“ vis dar yra aktyvi, yra keletas paprastų būdų tai patikrinti. Galite naudoti serijos numerį arba patikrinti visus savo registruotus įrenginius per „Apple“ palaikymo portalą. Abu būdai yra gana lengvi, ir šis vadovas padės jums atlikti reikiamus veiksmus.

1. Patikrinkite palaikymo aprėptį su serijos numeriu

Kad šis procesas būtų paprastas ne technologijoms išsaugotiems žmonėms, „Apple“ sukūrė specialią svetainę vartotojams patikrinti jų aprėptį. Štai kaip:

  1. Atidarykite Nustatymai programa jūsų „iPhone“.
  2. Eikite į Generolas> Apie jūsų įrenginįir nukopijuokite savo serijos numerį.
  3. Eikite į „CheckCoverage.apple.com“.
  4. Įklijuokite savo serijos numerį.
  5. Įveskite Captcha Ir spustelėkite Tęsti.
    Vaizdas Norėdami patikrinti „Apple“ palaikymo aprėptį naudojant serijos numerį

Pamatysite visą informaciją apie įrenginį, įskaitant garantiją ir „Apple Care+“ aprėptį.

2. Prisijunkite naudodami „Apple ID“

  1. Eikite į „Apple“ palaikymo svetainę.
  2. Prisijunkite naudodami „Apple ID“ (tą, kuris naudojamas „iPhone“).
  3. Iš sąrašo raskite norimą įrenginį.
  4. Spustelėkite jį, kad patikrintumėte jo aprėptį ir „Apple Care“ būseną.

3. Patikrinkite aprėptį iš „iPhone“/„Mac“

  1. Atidarykite Nustatymai programa.
  2. Eikite į Generolas> Apie> „Apple Care“ ir garantija „iPhone“, OR Bendras> „Apple Care“ ir garantija ant „Mac“.
  3. Norėdami patikrinti informaciją, bakstelėkite norimą įrenginį.

Čia rasite visą informaciją, pavyzdžiui, kai pasibaigus jūsų garantijai, ir informacijos apie aprėptį. Taip pat galite atsisiųsti „Apple“ palaikymo programą, kad galėtumėte pasikalbėti su vadovu visomis problemomis.

„Apple Care“+ VS normali garantija

Nors ir „Apple Care“, ir garantija suteikia aprėptį dėl žalos, garantija suteikia nemokamą įsigyjant naują „Apple“ produktą (taikomą pirmiesiems metams), o „Apple Care“ yra pasirenkama paslauga, kurią galima užmokestis už tam tikrą mokestį.

„Apple Care“ Normali garantija
Laikotarpis Galima atnaujinti kiekvienais metais 1 metai
Atsitiktinis žalos aprėptis Taip (vis dar taikomas paslaugų mokestis) Ne
Aparatūros žalos aprėptis Taip Taip
Prioritetinė parama Taip Retai
Akumuliatoriaus pakeitimas Taip Taip, bet akumuliatoriaus talpa turėtų būti mažesnė nei 80%
Perkeliamas Taip Ne



Source link

Exit mobile version