Site icon Regionų žinios

Gal tu Paulius? Tinka ir kitokie vardai: kaip IT bendrovė netradiciškai ieško naujų darbuotojų?

Dėl neįprastų darbdavio įvaizdžio kampanijų jau atpažįstama automatizuotos rinkodaros sprendimus kurianti bendrovė „Omnisend“ pristato naują kampaniją. Šįkart įmonė kreipiasi į visus Paulius ir Paulinas, kurie svarsto apie karjeros pokyčius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Esame paskaičiavę, kad mūsų įmonėje dirba net 10 Paulių – nuo inžinierių iki viceprezidentų: tai – didžiausias bendravardžių skaičius, kuris galbūt galėtų būti ir didesnis. Tačiau pas mus visi yra Pauliai, bet ne dėl vardo, o požiūrio į darbą ir klientų lūkesčius. Tad jei ir tu esi Paulius, Paulė ar Paulina, o ir moki programuoti, esi laukiamas pas mus“, – sako „Omnisend“ darbdavio prekės ženklo specialistė Monika Auglytė.

Ji papildo, jog norint dirbti įmonėje, net ir nebūtina turėti programavimo patirties. „Turime laisvų pozicijų ir kitose srityse, kuriose galima įgyvendinti savo profesinius tikslus. Potencialiems kandidatams sukūrėme specialų žaidimą, kuriuo galima išsiaiškinti, ar galėtum būti Paulius ar Paulina mūsų įmonėje.“

Kodėl „Paulius“?

Kaip pasakoja M. Auglytė, „Pauliaus“ naratyvas pasirinktas neatsitiktinai: taip siekiama ne tik išsiskirti iš kitų, gana nuspėjamų darbdavio įvaizdžio kampanijų, bet ir kūrybiškai išryškinti įmonės identitetą.

„Viskas prasidėjo nuo juoko, kad pas mus į bet kurį kolegą gali kreiptis Pauliaus vardu: jų – tiek daug, kad net ir netyčia gali pataikyti pakalbėti su Pauliumi. Vėliau viskas evoliucionavo į tai, kad dabar mes visi vienaip ar kitaip esame Pauliai. Paulių pas mus yra kone visose pozicijose, tad ir šis vardas atspindi tai, kaip mes dirbame ir kokie mes esame: atsakingi ir profesionalūs, bet ir linksmi, dirbantys greitai ir operatyviai, o svarbiausia – be dramų ir pasitikėdami vieni kitais. Galima būti Milda, Petru, Mykolu ar Justina, tačiau visus vienija „Pauliaus“ mentalitetas. Tad kol vieni ieško pačių geriausių programuotojų ar kitų specialistų, mes ieškome Paulių ir Paulinų – žmonių, kurie nori dirbti“, – teigia „Omnisend“ atstovė.

Išskirtinę darbdavio įvaizdžio kampaniją, kuria IT bendrovė kreipiasi į Paulius, Paules ir Paulinas, jau nuo šios savaitės galima išvysti socialiniuose tinkluose, lauko ir skaitmeninėje reklamose, taip pat kitose vietose – susitikus pietų restorane ar išėjus gėrimams po darbų. Šiai kampanijai sukurtas ir specialus internetinio puslapio polapis, kuriame kiekvienas gali pasitikrinti, ar yra Paulius ar Paulina ir ar yra tinkami kuriai nors iš laisvų darbo pozicijų.

„Omnisend“ – Lietuvoje įkurtas technologijų startuolis, sėkmingai veikiantis be išorinių investicijų. Įmonė jau trečius metus iš eilės yra įtraukta į sparčiausiai augančių Europos įmonių reitingą, sudaromą „Financial Times“. Bendrovės augimą skatina ne tik finansiniai rezultatai, bet ir stipri, brandi kultūra, kurioje darbuotojų gerovė tampa realia praktika, o ne pažadu.

Šiuo metu „Omnisend“ komandą sudaro daugiau nei 250 žmonių, dirbančių Vilniuje, Kaune ir Čarlstone (JAV). Bendrovė sėkmingai vysto tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą, kuria naudojasi daugiau nei 150 tūkst. el. komercijos verslų visame pasaulyje.

„BNS Spaudos centre“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų turinį atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Exit mobile version