Regionų žinios

„HelpWire“: ištirkite geriausią alternatyvą „AnyDesk“ nuotolinei darbalaukio prieigai


„AnyDesk“ yra nuotolinio darbalaukio sprendimas, kurį galite lengvai naudoti norėdami greičiau prisijungti prie nuotolinių sistemų.

Tačiau kai kurie vartotojai turi tam tikrų skundų dėl „AnyDesk“ ryšio stabilumo, saugumo, kainų struktūros ir licencijavimo. Dėl šių rūpesčių daugelis iš jų ieško bet kokių geresnių galimybių alternatyvų.

„Helpwire by Electronic Team, Inc.“ yra viena geriausių „AnyDesk“ alternatyvų, siūlančių stabilius ir saugius nuotolinius ryšius. Šis nuotolinis darbalaukio sprendimas veikia nemokamo paslaugų modelį, kad padėtų asmenims ir mažoms įmonėms įgalinti greitą nuotolinę prieigą.

Šiame straipsnyje mes palyginsime „AnyDesk“ ir „Helpwire“ pasiūlymus, aptarsime vartotojų susirūpinimą, kaip abu įrankiai išsprendžia tuos rūpesčius ir įvertins, ar „HelpWire“ yra perspektyvi alternatyva „AnyDesk“.

Vartotojo skundai su „AnyDesk“

Pakalbėkime apie įvairius bet kokių naudotojų skundus ir rūpesčius, kurie ragina juos ieškoti geresnių variantų.

Klaidingai identifikuoja asmeninius vartotojus kaip verslo vartotojus

Vienas iš svarbiausių „AnDesk“ vartotojų rūpesčių yra tas, kad įrankis klaidingai identifikuoja asmeninius vartotojus kaip verslo vartotojus. Dėl to tai riboja juos naudoti nemokamą paslaugą, nes ji skirta tik asmeniniams vartotojams ar asmenims nekomerciniams tikslams. Tai dažnai juos nutraukia ir netgi ragina vartotojus nusipirkti mokamą planą, nors jie naudoja „AnyDesk“ nekomerciniams tikslams.

Štai kaip „Reddit“ vartotojo skundas atrodo „AnyDesk“:

„Aš naudoju„ AnyDesk “, kad padėčiau tėvams, tačiau staiga buvau pažymėtas kaip verslo vartotojas ir dabar nebegaliu prisijungti nemokėdamas!“

Tokios situacijos tokios nuvilia ir nuvilia vartotojus, kad jie taip pat gali pradėti ieškoti bet kokių alternatyvų, siūlančių aiškią asmeninio naudojimo politiką.

Sudėtinga kainodara

Daugelis vartotojų nepatenkinti „AnyDesk“ kainų struktūra. Solo planas vienam vartotojui kainuoja 15 USD per mėnesį, o standartiniame plane – 20 vartotojų už 30 USD per mėnesį.

Nors antrasis planas gali būti kainos ir kokybės santykis įmonėms, kurioms reikalinga nuotolinė darbalaukio prieiga keliems vartotojams, pagrindinis planas yra brangus. Taigi mažoms įmonėms ir asmenims, kuriems nereikia prieigos kelių vartotojų, turės sumokėti didelę sumą už vieną vartotoją. Šis kainų skirtumas atitraukia daugybę vartotojų nuo bet kokio lygio, ir jie dabar tiria galimybes su prieinamomis ir protingomis kainomis.

Sužinokime „Reddit“ vartotojo patirtį, susijusią su „AnyDesk“ kainodara:

„Jų kainos nėra prasmės. 15 USD/mėn. Vienam vartotojui 15 USD, o tik 30 USD/mėn. 20 vartotojų? Nėra prasmės!“

Nestabilios jungtys

Atsiliepimai ir ataskaitos atskleidžia, kad vartotojai susidūrė su nestabiliais ryšiais, o sesijos dažnai sumažėja su „AnyDesk“ nuotoliniu darbalaukio sprendimu. Vartotojai taip pat patyrė vėlavimus iš naujo sujungti ir kitas problemas, nesvarbu, ar jie naudoja kompiuterius, ar mobiliuosius įrenginius.

Anot „Reddit“, „AnyDesk“ vartotojo:

„AnyDesk ir toliau meta mano ryšį vos po poros minučių. Dėl to neįmanoma dirbti nuotoliniu būdu”.

Saugumo ir privatumo rizika

Nepaisant to, kad yra puikus nuotolinio darbalaukio sprendimas, „AnyDesk“ nėra atsparus rizikai. Kenkėjiški veikėjai anksčiau rado šios programinės įrangos saugumo pažeidžiamumą ir išnaudojo juos, kad gautų neteisėtą prieigą prie vartotojų duomenų.

Dėl šių saugumo pažeidžiamumų, sukčiavimo sukčiavimai, DDoS išpuoliai, duomenų pažeidimai ir kitos kibernetinės atakos gali įvykti bet kuriuo metu, ir jūs galite prarasti neskelbtinus kliento ir verslo duomenis. Dėl šios priežasties bet kokio lygio vartotojai yra susiję ir ieško saugesnių „AnyDesk“ alternatyvų, kad apsaugotų savo sistemas ir duomenis.

Kitas „Reddit“ vartotojas skundžiasi „AnyDesk“, šį kartą pagal saugumą:

„AnyDesk tampa sukčių rojumi. Per daug sukčiavimo bandymų per daug bando per jį.”

„HelpWire“ vertinimas kaip bet kokio lygio alternatyva

„AnyDesk“ trūkumai dėl licencijavimo apribojimų, ryšio nestabilumo, saugumo ir kainų struktūros paskatino vartotojus ieškoti geresnių nuotolinio darbalaukio sprendimų, tokių kaip „Helpwire“. Skirtingai nuo „AnyDesk“, ši nemokama „AnyDesk“ alternatyva siūlo stabilius ir saugius nuotolinius ryšius be licencijavimo apribojimų, kurie nusivilia vartotojus ir juos atitraukia.

Palyginkime „AnyDesk vs Helpwire“, kad suprastume, kaip „Helpwire“ yra „AnyDesk“ trūkumai.

„Helpwire AnyDesk“ alternatyva

Prieinamumas ir vartotojo identifikavimas

Skirtingai nuo „AnyDesk“, „Helpwire“ asmeniniai vartotojai nėra pažymėti kaip komerciniai vartotojai iš mėlynos spalvos. „HelpWire“ nuotolinio darbalaukio paslauga yra nemokama, nesvarbu, ar esate individualus vartotojas, ar verslas. Tai daro jį labai prieinamu pasirinkimu įvairiems naudojimo atvejams ir poreikiams.

Kainų struktūra

Šiuo metu „HelpWire“ yra visiškai nemokama nuotolinio darbalaukio paslauga, kurią galite naudoti be jokių apribojimų. „Helpwire“ nereikalauja, kad jūs mokėtumėte bet kokius licencijavimo mokesčius, skirtingai nei „AnyDesk“, kuris sumokėjo planus už nuolatinį naudojimą. Štai kodėl „Helpwire“ atsiranda kaip ekonomiškesnis nuotolinio darbalaukio sprendimas ir tampa geriausia nemokama alternatyva „AnyDesk“.

Nuotolinių jungčių stabilumas

Dėl nestabilių jungčių jūsų nuotoliniai seansai gali būti nutraukti. Niekam to nepatinka, ypač svarbaus nuotolinio sesijos viduryje ar padedant klientams. Tačiau daugelis „AnyDesk“ vartotojų pranešė apie silpną ryšio stabilumą ir sesijų kritimą.

Kita vertus, „HelpWire“ siūlo stabilesnius ir patikimesnius ryšius, nes, skirtingai nei „AnyDesk“, nedaug trikdžių ar sesijų kritimų. Šis nuotolinis darbalaukio sprendimas efektyviai tvarko nuotolinius seansus įvairiomis tinklo sąlygomis.

Saugumas ir privatumas

„HelpWire“ yra nemokamas nuotolinio darbalaukio sprendimas, tačiau tai nereiškia, kad turėsite kompromisą dėl saugumo ir duomenų privatumo. Programinė įranga naudoja autentifikavimą „Auth0“, duomenų šifravimui nuo galo iki galo ir kitus valdiklius, kad apsaugotų nuotolinius ryšius. Tokiu būdu „HelpWire“ apsaugo vartotojus ir jų duomenis iš neteisėtos prieigos ir grėsmių.

Kodėl verta pereiti prie „Helpwire“? 5 pranašumai

Yra daugybė priežasčių, kodėl „HelpWire“ yra geriausia alternatyva „AnyDesk“, jei ieškote prieinamos ir lengvos nuotolinės darbalaukio prieigos. Jei pereisite prie „HelpWire“, čia yra keletas privalumų, kuriuos gausite:

Tiesi vartotojo sąsaja

„HelpWire“ siūlo paprastą vartotojo sąsają, kurią galite lengvai naudoti norėdami nustatyti nuotolinio darbalaukio ryšius, be sudėtingų ar ilgų konfigūracijų. Programinė įranga yra naudinga jums, jei esate pradedantysis ar ekspertų technikos specialistas.

Pvz., Jei siūlote techninę pagalbą, tiesiog pasidalykite nuotoliniu ryšio nuoroda su savo klientais. Palaukite, kol jie priims prašymą, ir būsite prijungti nuotoliniu būdu. Dabar galite padėti savo klientams nesulaužydami prakaito.

Palaiko kelias platformas

„HelpWire“ yra suderinamas su įvairiomis platformomis. Jis veikia su keliomis operacinėmis sistemomis, tokiomis kaip „MacOS“, „Linux“ ir „Windows“. Tai reiškia, kad jūs neturite būti užrakinti vienoje platformoje. Tai naudinga tiek klientams, tiek palaikymo komandoms.

Integruotas pokalbis

Su „HelpWire“ gausite įmontuotą palaikymo pokalbių funkciją, kad galėtumėte realiu laiku bendrauti su klientais ir technikais nuotolinių sesijų metu. Naudodami šią funkciją galite greitai išaiškinti vartotojų abejones ir pasiūlyti greitą klientų palaikymą. Tai pagreitina darbo eigą ir pagerina jūsų klientų palaikymo pastangas.

Greitesnis failo perdavimas

Vykdomoje nuotolinėje sesijoje galite atlikti be vargo ir spartųjų failų perdavimą. Tai naudinga daugelyje scenarijų. Pvz., Technikai gali greitai vilkti ir numesti failą į sesijos langą, kad siųstų svarbius failus klientams ir supaprastintų palaikymo procesą.

Palaiko kelis monitorius

„HelpWire“ leidžia kartu peržiūrėti ir valdyti kelis ekranus. Tai padeda pagreitinti palaikymo sesijas.

Ši funkcija yra naudinga klientams, naudojantiems kelis monitorius savo darbo eigoje ir atliekant trikčių šalinimą sudėtingoje IT aplinkoje.

Išvada

„AnyDesk“ nuotolinio darbalaukio sprendimas turi puikias funkcijas ir vartotojo sąsają. Tačiau tai taip pat yra keletas trūkumų, tokių kaip licencijavimo, duomenų saugumo ir privatumo rizikos, ryšio stabilumo ir kainų struktūros apribojimai. Dėl šių trūkumų daugelis „AnyDesk“ vartotojų randa geresnius, saugesnius ir prieinamus nuotolinio darbalaukio sprendimus.

Taigi, kai pasirinksite nuotolinio darbalaukio paslaugą, išsiaiškinkite, kokie yra jūsų nuotolinio ryšio ryšys ir biudžetas. „HelpWire“ yra puikus pasirinkimas, jei ieškote ekonomiškai efektyvaus ir saugaus nuotolinio darbalaukio sprendimo, kuriuo galite pasikliauti.

„HelpWire“ nuotolinio darbalaukio programinė įranga yra geriausia alternatyva. Jis siūlo stabilias nuotolinius ryšius, galingus saugos valdiklius, patogumą vartotojui, įvairių platformų palaikymą ir kitas naudingas funkcijas. Geriausia tai, kad jis nemokamas ir neturi jokių licencijavimo apribojimų ar vartotojo klaidingo identifikavimo klaidų.



Source link

Exit mobile version