Per mažiau nei metus hiperliquid užfiksavo beveik 10% BTC ir ETH PERP tūrio. Jis netgi pranoko „Defi“ konkurentus ir dabar yra iššūkis CEX.
Nepaisant neprilygstamo augimo ir pajamų, „Hype“ prekiauja giliomis nuolaidomis Solanai ir Ethereum, kuris paskatino diskusijas dėl to, ar ji yra labai neįvertinta.
Hype: Underdog?
„Hyperliquid“ per pastaruosius šešis mėnesius įnešė 409 mln. USD vartotojų mokesčių. Tai sudaro 23% daugiau nei „Ethereum“ ir 75% daugiau nei „Solana“. Vis dėlto jo žetonų hype prekiauja su 88% nuolaida ETH ir 62% nuolaida SOL visiškai praskiestame pagrindu.
„DEFI ataskaitos“ ekspertai rodo produkto stiprumo, unikalios tokenomikos ir didėjančios rinkos dalies derinį, kaip priežasčių, dėl kurių atotrūkis gali neilgai tęsti.
Skirtingai nuo daugelio kriptovaliutų projektų, „Hyperliquid“ pradėjo be rizikos kapitalo dalyvavimo, išskyrus VC ir angelus iš ženklo paskirstymo. Vietoj to, ji išplatino 31% tiekimo ankstyviesiems vartotojams „Genesis“, tuo metu verti 1,2 milijardo JAV dolerių ir dabar vertė 4,7 milijardo dolerių. Šis žingsnis pavertė prekybininkus suinteresuotosiomis šalimis ir išvengė pardavimo slėgio, kurį paprastai sukelia VC atrakinimo ciklai.
Be to, projekte buvo skirtas 6% fondo biudžetas veiklai finansuoti ir nukreipė vartotojo mokesčius į pagalbos fondą, kuris perka „Hype“ iš atviros rinkos. Tai sumažina žetonų plūdę ir palaiko kainų atradimą.
Pagrindinis „Hyperliquid“ produktas yra didelio pralaidumo, grandinės centrinės ribos užsakymų knygoje, siūlanti nuolatines medžiagas ir prekybą vietoje. Tai teikia sekundžių blokų laikus, mažus mokesčius ir savitarnos prekybos patirtį. Tokia sistema atkartoja centralizuoto mainų pojūtį, tačiau su DEFI skaidrumu.
Prekybos veikla yra visų laikų aukščiausia, jos dienos apimtys siekia 10–20 milijardų dolerių ir 13 milijardų JAV dolerių atvirų turto palūkanų, todėl platforma sudaro maždaug 9–11% pasaulio BTC ir ETH PERPS apimties. „Hyperliquid“ per pastarąsias 30 dienų uždirbo 107 mln. USD mokesčių, o tai yra gerokai didesnė nei Solanos 40 mln. USD ir „Ethereum“ 67 mln. USD.
Beveik visos pajamos yra perkeltos į žetonų supirkimą. Ataskaitoje nustatyta, kad vien tik liepos mėn. 92,2 mln. USD mokesčių buvo sumokėta 90,2 mln. USD hype. Analitikai sako, kad tai sukuria „atpirkimo pajamingumo“ formą, kuri tiesiogiai kaupiasi turėtojams, skirtingai nei tradiciniai „Fintech“ ar „Tech“ vertinimai, kai pajamos yra su įmonėmis.
Plėtra taip pat vaidino svarbų projekto profilį. „Hyperliquid“ peržengė tik nuolatinį DEX, kad sukurtų savo 1 sluoksnio ekosistemą. Pavyzdžiui, jos „HyPerevM“ leidžia kūrėjams kurti nuo gilaus likvidumo protokolo užsakymų knygose, nereikia vykdyti savo biržų. Ši strategija kartu su integracijomis tarp piniginių, tokių kaip „Phantom“, „Rabby“ ir „Rainbow“, taip pat skolinimo ir sujungimo produktai, tokie kaip „Hyperlend“ ir „Unit Protocol“, išplėtė jo pasiekiamumą ir sustiprino tinklo efektus.
Kasmet „Hyperliquid“ apdorojo 1,95 trilijono dolerių apimtį, daugiau nei decentralizuoti konkurentai kartu. Jos BTC ir ETH atviros palūkanos sudaro 32% CME ir 7,6% visų kriptovaliutų mainų ir CME.
Montavimo rizika
Rizika išlieka, ypač didėjant „Coinbase“ ir „Robinhood“ konkurencijai, priklausomybė nuo mažo patvirtinimo rinkinio ir klausimų apie tvarumą, atsižvelgiant į tai, kad palyginti nedaug aktyvių prekybininkų uždirba didžiąją dalį pajamų.
Nepaisant to, kai „Hype“ prekyba siekia 48 milijardus dolerių, visiškai sumažėjusio įvertinimo ir 16 milijardų dolerių cirkuliuojančio pasiūlos, analitikai pažymi, kad jo supirkimo modelis ir rinkos skverbimasis rodo, kad žetonas išlieka neįvertintas, palyginti su „Solana“ ir „Ethereum“.
„Binance Free“ 600 USD (išskirtinė „Cryptopotato“): naudokite šią nuorodą, kad užregistruotumėte naują sąskaitą ir gautumėte 600 USD išskirtinį pasveikinimo pasiūlymą „Binance“ (Išsami informacija).
Ribotas pasiūlymas „Cryptopotato“ skaitytojams „BYBIT“: naudokite šią nuorodą norėdami registruoti ir atidaryti 500 USD nemokamą vietą bet kurioje monetoje!