Ar Brianas Quintenzas gali vadovauti CFTC kriptovaliutų ateičiai be šališkumo? Ar jo A16Z ir Kalshi ryšiai pakels raudonas vėliavas, kai Senatas peržiūrės jo kandidatūrą?
Brianas Quintenzas susiduria su Senate dėl CFTC pirmininko vaidmens
Numatoma, kad Brianas Quintenzas, prezidento Donaldo Trumpo kandidatas į JAV prekių ateities sandorių prekybos komisiją, Senate, birželio 10 d.
Šiuo metu CFTC veikia tik su dviem Senato patvirtintais komisijos nariais. Rostinas Behnamas atsistatydino vasario mėn., Po to iki gegužės 31 d. Vyko Vasaros Mersingerio ir Christy Goldsmith Romero išvykimas.
Tikimasi, kad laikinai einanti pirmininkė Caroline Pham pasitrauks, kai bus patvirtinta Quintenz, palikdama agentūrą pagrindiniu momentu, kai pereinant tiek vadovavimo struktūrą, tiek reguliavimo kryptį.
Quintenzo nominacija jau atkreipė dėmesį į finansų atskleidimą, pateiktą gegužės 25 d., Bylos atskleidžia, kad jis turi 3,4 mln.
„Kalshi“ neseniai 2025 m. Gegužę laimėjo teisinę bylą prieš CFTC ir užtikrino leidimą pasiūlyti sutartis, susijusias su rinkimų rezultatais. Kadangi CFTC reguliuoja tiek kriptovaliutų darinius, tiek prognozavimo rinkas, etikos šalininkai iškėlė susirūpinimą dėl galimų interesų konfliktų.
Gegužės 21 d. Laiške, skirtoje CFTC etikos pareigūnui Johnui Einstmanui, Quintenzas įsipareigojo atsisakyti visų susijusių finansinių interesų per 90 dienų nuo patvirtinimo.
Jis taip pat įsipareigojo atsisakyti bet kokių CFTC klausimų, kuriuose dalyvavo Andreessenas Horowitzas dvejus metus ir vienerius metus.
Kritikai tvirtina, kad šios priemonės gali nevisiškai išspręsti konflikto susirūpinimą.
Tikimasi, kad artėjančiame Senato posėdyje bus atidžiai išnagrinėti šie klausimai, svėręs Quintenzo pramonės išsilavinimą ir ankstesnę CFTC patirtį, atsižvelgiant į susirūpinimą dėl nešališkumo ir ilgalaikės reguliavimo nepriklausomybės.
Quintenzo karjeros ir „blockchain“ kompetencija
Quintenzas sukūrė karjerą, apimančią tradicinius finansus, valstybės tarnybą ir „blockchain“ politiką, kiekvienas etapas formavo savo požiūrį į reguliavimą besivystančiose rinkose.
Gimęs 1977 m., Jis studijavo ekonomiką Duke universitete ir pradėjo profesinį gyvenimą kaip Kongreso padėjėjas. Vėliau jis įkūrė „Saeculum Capital Management“, rizikos draudimo fondą, orientuotą į darinių prekybą.
Jo valstybės tarnyba prasidėjo pilnai, kai jis buvo paskirtas CFTC tiek vadovaujant Obamos, tiek Trumpo administracijoms. Senatas vienbalsiai patvirtino jį 2017 m. Rugpjūčio mėn., O jis ėjo komisaro pareigas iki 2021 m.
Per savo kadenciją agentūroje jis pirmininkavo Technologijų patariamajam komitetui ir prižiūrėjo kelis svarbius pokyčius, įskaitant pirmųjų reguliuojamų „Bitcoin“ (BTC) ir Ethereum (ETH) ateities sutarčių pradžią.
Jis taip pat padėjo inicijuoti ankstyvas politikos diskusijas dėl decentralizuoto finansų ir žetonų turto, nuolat pasisakydamas už riziką pagrįstą priežiūros modelį, kuris skatina inovacijas, išlaikydamas rinkos vientisumą ir apsaugą investuotojams.
Po to, kai 2021 m. Rugpjūčio mėn. Atsitraukė iš CFTC, Quintenzas pateko į privačią sektorių, daugiausia dėmesio skirdamas kriptovaliu. Jis prisijungė prie Andreesseno Horowitzo kriptovaliutų skyriaus, iš pradžių kaip patariamasis partneris, o iki 2022 m. Gruodžio mėn. Jis tapo jos pasauliniu politikos vadovu.
„A16Z Crypto“ jis dirbo kuriant „blockchain“ platformų reguliavimo sistemas ir padėjo vadovauti portfelio įmonėms, tokioms kaip „Coinbase“, „Solana“ (SOL) ir gamintojai (MKR), bendradarbiaudama su politikais.
Jo vaidmuo privačiame sektoriuje taip pat buvo susijęs su prognozavimo rinkomis. 2021 m. Lapkričio mėn. Jis prisijungė prie „Kalshi“ valdybos-platformos, skirtos prekybos realaus pasaulio renginių rezultatams. Jis taip pat dirbo Crypto.com patarėju nuo 2021 iki 2022 m.
2021 m. Interviu su „Bloomberg“ jis apibūdino renginius paremtas rinkas kaip įrankius, leidžiančius žmonėms skaidriau kainuoti tikimybes ir atsitraukti nuo dezinformacijos.
Platesnis jo požiūris į „Blockchain“ vaidmenį visuomenėje tapo ypač aiškus birželio 10 d. Jis apibūdino „Blockchain“ kaip horizontalią technologiją, turinčią potencialią pritaikymą, išskyrus finansus, įskaitant tiekimo grandines, valdymo sistemas ir skaitmeninės tapatybės infrastruktūrą.
Jis taip pat paragino Kongresą pateikti teisinį aiškumą, susijusį su žetonų klasifikacija ir agentūrų atsakomybe, teigdamas, kad norint apsaugoti vartotojus, ir užtikrinti, kad JAV išliks konkurencinga visame pasaulyje, būtinas reguliavimo tikrumas.
CFTC bendraamžiai atgal Quintenz už pirmininko vaidmenį
Reakcijos į Briano Quintenzo nominaciją atskleidė aiškią atskirtį. Rėmėjai pabrėžia jo patirtį ir ankstesnį indėlį į skaitmeninio turto reguliavimą, o kritikai ir toliau kelia susirūpinimą dėl jo pramonės ryšių ir galimų interesų konfliktų.
CFTC einanti pirmininkė Caroline Pham viešai patvirtino Quintenzo sugrįžimą į agentūrą. Vasario 12 d. Paskelbtame „LinkedIn“ įraše ji rašė: „Aš dirbau su Brianu dėl svarbių iniciatyvų, kad jis sulaukė sėkmės kaip CFTC komisaras. Jis tą patį padarys dėl kriptovaliutų ir naujovių.“
Brianas Armstrongas, „Coinbase“ generalinis direktorius, išreiškė panašią paramą. Praėjusių metų gruodžio 12 d. X įraše jis pavadino Quintenz „nuostabų pasirinkimą“, kuris gali nurodyti ankstesnį vaidmenį kriptovaliutų ateities rinkose kaip įrodymą, kad į ateitį nukreiptas ir pagrįstas reguliavimo mąstymas.
Buvęs CFTC pirmininkas Chrisas Giancarlo taip pat pasvėrė nominacijos dieną. Jis pareiškė, kad „Quintenzo supratimas apie prekių mainų įstatymą ir skaitmeninis turtas užtikrins, kad jis imsis taisyklių, skatinančių naujoves nepakenkdamas rinkos vientisumui“.
Tačiau kritika daugiausia dėmesio skyrė Quintenzo finansiniam atskleidimui. Oponentai ir toliau abejoja jo investicijomis į Andreesseno Horowitzo kriptovaliutų fondus ir jo valdybos pareigas Kalshi mieste, ypač atsižvelgiant į CFTC prižiūrėtą tiek kriptovaliutų darinius, tiek prognozavimo rinkas.
CFTC ruošia skaitmeninio turto priežiūrą
CFTC pradeda esminį etapą, kuris galėtų iš naujo apibrėžti savo vaidmenį finansinėje priežiūroje, ypač skaitmeninio turto srityje.
Tradiciškai daugiausia dėmesio skirdama išvestinių finansinių priemonių rinkų reguliavimui, agentūra nuo 2017 m. Prižiūrėjo „Bitcoin“ ir „Ethereum“ ateities sandorius, tačiau turėjo ribotą vaidmenį Spot kripto rinkose. Jos dalyvavimas toje erdvėje daugiausia apsiribojo bylomis, susijusiomis su sukčiavimu ar manipuliavimu.
Ta riba gali pereiti. Antros kadencijos prezidento Donaldo Trumpo metu administracija signalizuoja palaikant CFTC įgaliojimus, kuriems remiasi įstatymų leidybos pasiūlymai ir platesnė pro-kripto reguliavimo perspektyva.
Viena iš pasekmių pastangų yra XXI amžiaus įstatymo finansinės naujovės ir technologijos. Pirmą kartą pristatytas 2023 m. Ir įgyjamas traukos 2025 m., Įstatymo projektas siekia apibrėžti skaitmenines prekes ir suteikti CFTC reguliavimo institucijai jų vietoje rinkose.
Pramonės dalyviai jau seniai cituoja reguliavimo netikrumą kaip kliūtį augimui, ypač reaguodami į sunkų vykdymo metodą, kurį laikosi vertybinių popierių ir biržos komisijos, vadovaujant buvusiam pirmininkui Gary Gensler.
Siūlomi teisės aktai padėtų CFTC kaip pagrindinę skaitmeninių prekių, tokių kaip „Bitcoin“ ir „Ethereum“, pagrindinė agentūra, suteikianti jam svarbesnį vaidmenį formuojant kriptovaliutų ekonomiką.
Teisiniai pokyčiai gali suderinti agentūros naudą, tačiau išlieka praktiniai iššūkiai. CFTC 2025 m. Biudžetas siekia 365 milijonus dolerių, žymiai mažesnį nei SEC 2,4 milijardo dolerių. Išplečiant savo jurisdikciją be atitinkamo išteklių padidėjimo, galėtų apriboti jos galimybes vykdyti naujas pareigas.
Lyderystės pajėgumai taip pat ištempiami. Kai Caroline Pham pasitrauks, liks tik komisarė Kristin Johnson. Quintenzo patvirtinimas užpildytų esminį spragą, tačiau jis taip pat sutelkia sprendimų priėmimą tuo metu, kai agentūros nurodymas vis dar deramasi.
CFTC ateitis priklausys ne tik nuo to, kas jai vadovauja, bet ir nuo to, ar joje yra valdžia, personalas ir finansavimas, reikalingas platesniam įgaliojimui vykdyti. Be tų elementų pastangos modernizuoti priežiūrą gali netekti numatyto poveikio.