Du kartus pagalvokite apie savo „Crypto PR“ strategiją

Atskleidimas: Čia išreikštos nuomonės ir nuomonės priklauso tik autoriui ir neatspindi „Crypto.News“ redakcijos nuomonių ir nuomonių.

Nors kai kurie mano, kad „Crypto PR“ ir komunikacijos pastangos turėtų sulėtėti, kai rinkos vėsta, ji negalėjo būti toliau nuo tiesos. Žinoma, „Crypto Winters“ metu produktų kūrimo komandos susiburia kartu kurdamos savo sprendimus – ir tai puiku -, tačiau tai taip pat yra idealus prekės ženklo kūrimo laikas.

Iš tiesų, kai rinka išgyvena kriptovaliutų sulėtėjimą, strateginiai prekės ženklai pasinaudoja galimybe sustiprinti patikimumą, o visi kiti žiemoja. Ir kai rinka neišvengiamai įkaista, ši strategija padės tokiems žaidėjams prieš varžybas.

Dabar ne visi gali susitarti su šiuo požiūriu, teigdamas, kad PR pastūmėjimas nuosmukio metu yra kuretus. Kiti gali laikyti lėtą rinkos ryšį kaip nereikalingą triukšmą, kai produkto kūrimas turėtų būti vienintelis prioritetas. Tačiau matomumas nėra tuštybė – tai strategija, ir lengviau pastebėti ramesnėse rinkose.

Lėtesnės naujienos, alkanos žurnalistai

Kai judėjimai kriptovaliutų rinkoje sulėtėja, ir visa kita, kas susiję su ja, įskaitant naujienų salonus. Kitaip tariant, žurnalistai turi daugiau erdvės (ir kantrybės) istorijoms, kurios viršija paprasčiausią kainą. Nėra didelių istorijų apie sprogstantį skaitmeninį turtą. „Bitcoin“ (BTC) niekur beveik nepasiekia naujo visų laikų aukščiausio lygio, o „Altcoins“ imasi užuominos iš pramonės pirmojo, miegodamas.

Taigi, kai kriptovaliutų sferoje miršta hipe ir triukšmas, žiniasklaidos priemonės ieško istorijų, kurias verta papasakoti. Tokiomis akimirkomis tikros inovacijos ir stiprieji projektai gauna galimybę spindėti ir sulaukti realaus redakcinio susidomėjimo, užuot pasiklydę tarp dramų paremtų antraščių.

Mažos naujienos gali būti suvokiamos kaip vertos meškos rinkoje

Štai paslaptis – „Bull Run“, net 10 mln. USD finansavimo turas gali pasukti galvas. Tai tiesiog per daug įprasta, kai visur teka pinigai. Norėdami iliustruoti, „Crypto Media Powerhouse“ viešai neatskleistas šaltinis kartą teigė, kad jų „finansavimo naujienų aprėpties riba yra mažiausiai 10 milijonų dolerių, išskyrus išimtis“.

Iš pradžių tai gali atrodyti prieštaringai, tačiau, kalbant apie daugiau meškos rinkos, ta pati lizdas gali būti suinteresuotas tik 5 mln. USD ar net 1,4 mln.

Kitaip tariant, „Lyzi“ ką tik pasakė pasauliui, kad jis ten yra ir nuolat stengiasi kurti savo produktą. Be abejo, per rinkos pesimizmo laikotarpį tai būtų vienas protingo ir tinkamo PR žingsnio pragaras, o geriausia dalis-„Coindesk“ patinka jį pasiimti.

Pasiimkite mikrofoną, kai niekas kitas nekalba

Ekspertų komentarų pateikimas, kai pramonė tyli, tampa dar vertingesnė. Žurnalistai vis dar ieško trečiųjų šalių šaltinių ir įžvalgų, ir tai yra jūsų galimybė įsitvirtinti kaip autoritetingą sektoriaus veikėją, kuriam žurnalistai grįš, kai jau bulių rinka grįš.

Tai reiškia, kad kai viskas tylu kriptovaliutos fronte, o žurnalistas ateina į jūsų duris, būkite pasirengę. Išsinuomoti gerą viešųjų ryšių firmą, kuri jus ves, suformuos jūsų istoriją ir pateiks sceną, tikrai yra teisingas žingsnis, tačiau jūs patys turite paspartinti pasitikėjimą savimi ir reikalauti dėmesio.

Vykdymas vis dar yra svarbus

Turint tai omenyje, neabejotinai atmeskite naujienas tik dėl to. Būkite strategiškai dėl laiko, pavyzdžiui, atostogų, konferencijų ir kitų svarbių įvykių, kurie gali nustelbti jūsų naujienas, taip pat ir toną – tai ne laikas girtis, bet parodyti atsparumą ir vertę.

Be to, naudokite rinkos meškos laiką, kad sukurtumėte savo reputaciją ir išspręstumėte savo skaitmeninį pėdsaką, naudodamiesi uždirbtomis žiniasklaidos priemonėmis patikimose kriptovaliutose. Potencialūs vartotojai, partneriai ir investuotojai ieškos jūsų internete, todėl įsitikinkite, kad jie turi gerų dalykų, kuriuos reikia perskaityti apie jus – tai jūsų PR veikia fone.

Tikroji esmė

Visi dalykai, „Crypto PR“ rinkos sąstingio ir meškos nuotaikos laikais yra ne tiek hype sukūrimas, kiek apie tikros medžiagos demonstravimą. Tai yra pasakojimo, kuris vaizduoja jus kaip kriptovaliutų žaidėją, kuris gali atlaikyti pūgą, geriau išdėstyti jūsų prekės ženklą.

Taigi, kai kitą kartą ketinate tylėti per kriptovaliutą, pagalvokite dar kartą. Galite praleisti geriausias ciklo PR galimybes, nes šiuo metu galite sulaukti daugiau dėmesio nei įprasta.

Nelaukite, kol bulius ims – atlikite savo ženklą, kai laukas bus aiškus.

Afik Rechler

Afik Rechler yra „ChainStory“ įkūrėjas ir bendražygis, rezultatus orientuota kriptovaliutų PR agentūra. Jis specializuojasi kriptovaliutų ryšių ir paieškos turinio rinkodaros srityje. AFIK kripto pramonėje dirba nuo 2016 m. Pabaigos, padėdamas „blockchain“ verslui pasiekti savo rinkodaros ir komunikacijos tikslus.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -