2025 m. Paryžiaus „blockchain“ savaitę „Cryptopotato“ kalbėjosi su Dimitar Stalimirov, „Nexo“ prekės ženklo rinkodaros direktoriumi, kuris pasiūlė įžvalgą apie tai, kaip įmonė persikelia į finansinių paslaugų ir skaitmeninio turto erdvę.
Pramonei ir toliau keičiantis, „Nexo“, atrodo, prisitaiko tyrinėdamas naujas rinkodaros strategijas, verslo vertikales ir klientų įsitraukimo metodus. Vienas iš šių, o galbūt įdomesnis platesnei auditorijai yra per sporto partnerystę.
https://www.youtube.com/watch?v=blyvejgt9hu
Strateginiai rėmimai, siekiant sukurti aktualumą
„Nexo“ neseniai pradėjo tyrinėti partnerystes sporto pasaulyje, daugiausia dėmesio skirdamas tenisui. Pirmasis jų dalyvavimas buvo rėmęs „Akapulco“ metu vykusiame teniso turnyre, tačiau vyksta tolesni planai. Anot Stalimirovo, šis žingsnis nėra susijęs tik su matomumu, bet ir apie derinimą su tiksline auditorija.
„Mūsų auditorija yra žmonės, kurie labiau domina, sakyčiau, pasiturinčią sportą“, – sakė jis. „Bet mes neatmetame jokios galimybės, kuri gali būti pakviesta prie stalo“.
Tikslas yra priartinti prekės ženklą prie savo vartotojų ne tik per finansines paslaugas, bet ir dalyvaudamas tose srityse, su kuriomis jų klientai jau įsitraukia.
„Mes norime būti ne tik paslaugų teikėjas, bet ir susietas prekės ženklas“, – aiškino Stalimirovas. Jis pabrėžė, kad „Nexo“ reaguoja į klientų atsiliepimus, siekdamas prekės ženklo žinomumo, sakydamas: „Mes norime būti arčiau jų visais įmanomais būdais“.
Nuo mainų iki ekosistemos
Neseniai laikydamas prekės ženklą ir augimo planą darbuose, „Nexo“ save vertina kaip daugiau nei tradicinius mainus.
Bendrovė stengiasi išplėsti savo pasiūlymą, įtraukdama platesnį finansinių produktų rinkinį, ypač skaitmeninio turto srityje.
„Mes tikrai ketiname plėstis pagal produktų tipus ir būdus, kaip mūsų klientai paįvairinti savo portfelius“, – teigė Stalimirovas.
Jis pažymėjo, kad klientai neatvyksta į „Nexo“ vien tik prekybai. Jie ieško platesnės, labiau integruotos finansinės patirties.
„Galite keistis iš„ Nexo “, bet ne todėl jūs ateinate“, – sakė jis. „Jei ieškote tik mainų, ten yra nemažai mainų“.
Panašu, kad bendrovės kryptis pabrėžia į klientą orientuotą plėtrą. Planuose yra nauji B2B sprendimai ir tarptautinės prekės ženklo kampanijos, skirtos informuoti apie supratimą ir skatinti bendravimą su nauja auditorija.
Naršyti iššūkius besikeičiančiame kraštovaizdyje
Kaip ir daugelis skaitmeninių finansų erdvėje, „Nexo“ naršo greitai besivystančią reguliavimo ir rinkos aplinką. Atitiktis yra neginčijamas, tačiau taip pat yra tinkamos kliento patirties išlaikymas.
„Jūs tikrai turite būti suderinami, tačiau jūs turite tai padaryti kuo greičiausiu įmanomu būdu ir geriausiu būdu vartotojų požiūriu“, – sakė Stalimirovas.
Kalbant apie dabartinę rinkos būklę, jis pasirinko išmatuotą vaizdą. Nepaisant svyravimų ir išorinio slėgio, tokių kaip geopolitinė įtampa, Stalimirovas mano, kad pagrindai išlieka tvirti.
„Tai reakcija ar net per didelis reagavimas į tai, kas nėra ypač susijusi su pramonėje“, – sakė jis. „Taigi, jei sąžininga, taip, aš manau, kad puikus laikas patekti į rinką. Nereikite jo kaip finansinių patarimų.”
Šis interviu buvo parengtas bendradarbiaujant su „Binance Blockchain“ savaite 2025 m.
„Binance Free“ 600 USD (išskirtinė „Cryptopotato“): naudokite šią nuorodą, kad užregistruotumėte naują sąskaitą ir gautumėte 600 USD išskirtinį pasveikinimo pasiūlymą „Binance“ (Išsami informacija).
Ribotas pasiūlymas „Cryptopotato“ skaitytojams „BYBIT“: naudokite šią nuorodą norėdami registruoti ir atidaryti 500 USD nemokamą vietą bet kurioje monetoje!