Kauno „Akropolyje“ įsikūrė tradicinė kalėdinė mugė, kurioje lankytojai gali rasti originalių ir prasmingų dovanų. Mugė veikia pirmajame aukšte, prie Griunvaldo išėjimo ir prekybos centro prieigose. Dvigubai didesnėje erdvėje lankytojų laukia gausus tradicinių kalėdinių skonių ir unikalių šventinių pirkinių pasirinkimas. Mugė veiks iki pat Kūčių. Mugės dalyviai pastebi, kad pirkėjų poreikiai keičiasi: žmonės ieško estetiškų, praktiškų ir išskirtinius jausmus ar skonius sukeliančių dovanų.
„Kalėdinė mugė jau tapo neatsiejama šventinio laikotarpio dalimi. Lankytojai čia ieško dovanų artimiesiems, unikalių skonių šventiniam stalui ir ypatingą nuotaiką kuriančių aksesuarų ar interjero detalių. Atsižvelgdami į didelį susidomėjimą, šiemet išplėtėme mugę ir kviečiame kauniečius bei miesto svečius į jaukų kalėdinį miestelį, kuriame jie galės ne tik sušilti, bet ir įsigyti išskirtinių akcentų savo šventėms“, – teigė Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Mugės dalyviai pastebi, kad šiuolaikiniams pirkėjams vis svarbesnė ne tik dovanos turinys, bet ir jos išvaizda. Taip pat didelę įtaką dovanų pasirinkimui daro populiarėjanti sveiko gyvenimo būdo tendencija.
„Per šventes pirkėjams vis svarbesnė graži dovanos išvaizda, todėl jie vertina galimybę pasirinkti pakuotę iš mūsų dovanų dėžučių. Žinoma, žmonėms labai svarbus ir dovanos turinys. Lietuviai vis labiau vertina sveikatai palankius produktus, o bičių produktai nuo seno laikomi puikiu dovanos pasirinkimu“, – sakė bitininkystės ūkio „Šerkšno medus“ vadovas Dainius Šerkšnas, kuris Kauno „Akropolio“ kalėdinėje mugėje dalyvauja nuo pat pradžių.
D. Šerkšnas teigė, kad žmonės dažnai renkasi žiedadulkes, bičių duoną ir medų su įvairiais priedais – uogomis, žolelėmis, pikiu ar imbieru, kuris ypač tinka arbatai gardinti vėsiais žiemos vakarais. Be to, lietuviai vis labiau vertina natūralumą ir atranda bičių vaško žvakes.
„Dovanoms taip pat labai mėgsta rinktis bičių vaško žvakes. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina natūralumą, švarą, sveikatą ir ekologiją. Jos yra ilgaamžės, švariai dega, natūraliai kvepia ir yra sveikesnės patalpų orui“, – sakė „Šerkšno medaus“ atstovas.
Modernios keramikos gaminių kūrėjai „Telimpres“, kurie šiemet pirmą kartą dalyvauja Kauno „Akropolio“ kalėdinėje mugėje, pastebi, kad pirkėjams rūpi ne tik dovanos išvaizda, bet ir paskirtis, o dideles dovanas keičia subtilios smulkmenos.
„Kalėdos – stebuklų metas, todėl rinkdami dovanas žmonės ieško kažko neatrasto, kas suteiktų dovanojimo džiaugsmą ir paliktų įspūdį kitam. Pastebime, kad didelės dovanos išeina iš mados. Daiktais perpildytame pasaulyje vis didesnę vertę įgyja subtilumas ir nuoširdumas, todėl žmonės dažniau renkasi dovanoti jausmą, įkūnytą malonioje smulkmenoje. Išieškota, šilta ir dėmesingai supakuota dovana gali suteikti daugiau džiaugsmo nei naujas automobilis“, – teigė „Telimpres“ įkūrėja ir darbų autorė Dovilė Jančiauskienė.
D. Jančiauskienė taip pat pastebėjo, kad žmonėms rūpi ir dovanos paskirtis bei įpakavimas.
„Šioms Kalėdoms paruošėme daug naujienų su įvairiapuse paskirtimi. Lietuviai labai myli mūsų angeliukus, todėl šiemet juos įkūnijome ir į eglutės žaisliukus, ir į įvairaus dydžio interjero detales. Atsižvelgėme į prašymus sukurti gražius keramikinius espreso kavos puodelius, paruošėme ypatingą papuošalų kolekciją moterims. Taip pat apgalvojome pakuotes ir atvirukus, kad įsigijus dovaną nebereikėtų rūpintis jos įpakavimu per visą šventinį įkarštį“, – sakė „Telimpres“ atstovė.
„Premium“ desertų kūrėjai „Laroché“, pastebi, kad pirkėjai vis dažniau renkasi dovanoti potyrius, o ne daiktus. Šis prekės ženklas yra pelnęs pasaulinių apdovanojimų už unikalumą, estetišką išvaizdą ir išskirtinį skonį.
„Jau keletą metų stebime tendenciją, kad žmonės ir įmonės renkasi valgomas dovanas. Ypač jie vertina rankų darbo ir aukštos kokybės natūralią produkciją. Pirkėjams vis aktualiau, kad saldumynai nebūtų masinės gamybos ir jų negalėtum rasti prekybos centrų lentynose. Panašu, kad žmonės vis labiau nori vieni kitiems dovanoti potyrius per skonį“, – sakė „Laroché“ atstovas Andrius Martinaitis.
Jis taip pat pastebėjo, kad per šventes „Laroché“ pirkėjai labai mėgsta „bonbon“ tipo saldainius, kurie puikiai tinka kalėdinei dovanai, nes savo išvaizda primena eglutės žaisliukus.
Kalėdinėje Kauno „Akropolio“ mugėje ieškantys dovanų šiemet taip pat galės rasti vilnos, šilko gaminių, rankų darbo kvepiančių namų ir automobilių aksesuarų, minimalistinių papuošalų, natūralaus rankų darbo muilo ir kitų kalėdinių suvenyrų. Mugė veikia iki gruodžio 24 dienos, prekybos centro darbo laiku, pirmame aukšte prie Griunvaldo išėjimo.