Kauno gyventojams ketvirtadienis įsiminė neįprastu incidentu „Saurida“ degalinėje, Garažų gatvėje. Vietoj dyzelino, klientai į savo automobilių bakus prisipylė vandens. Vienam vairuotojui, netrukus po degalinės palikimo, automobilis sustojo vos už šimto metrų. Dėl patirtos žalos atlyginimo su degalinės atstovais teko ginčytis net penkias valandas.
„Norime pasidalinti apmaudžia patirtimi, nutikusia „Saurida“ degalinėje. Užsipyliau 58 litrus degalų, tačiau nuvažiavus vos 100 metrų, automobilis užgeso. Servise paaiškėjo, kad bake – ne degalai, o vanduo,“ – portalui „Kas vyksta Kaune“ pasakojo kaunietė.
Moteris teigė, kad degalinės darbuotojai neskubėjo spręsti problemos ir elgėsi arogantiškai tiek su klientais, tiek su policijos pareigūnais, kurie atvyko į vietą.
„Degalinės vadovai nuolat tarėsi tarpusavyje, kaip geriau elgtis. Buvo akivaizdu, kad jie vengia atsakomybės. Tik dėl mūsų ir pareigūnų atkaklumo, po 5 valandų laukimo, galiausiai buvo pasirašytas oficialus prašymas dėl žalos atlyginimo“, – teigė nukentėjusioji.
Moteris tikisi, kad jos patirtis įspės kitus vairuotojus būti atidesnius renkantis degalinę. „Tai rimtas signalas visiems vairuotojams būti budriems ir atidžiai rinktis, kur pilti degalus. Patyrėme didelius nuostolius tiek finansiškai, tiek emociškai.“
Automobilio patikra dėl galimai nekokybiškų degalų sukeltos žalos numatyta balandžio 17 dieną. Po ekspertizės paaiškės, kokią kompensaciją „Saurida“ turės sumokėti.
Policijos pareigūnai patvirtino, kad balandžio 3 d. gavo pranešimą apie konfliktą Garažų gatvėje esančioje degalinėje.
„Nustatyta, kad konfliktas kilo po to, kai automobilis užgeso netoliese užsipylus degalų. Vairuotoja teigė, kad gedimas įvyko dėl nekokybiško kuro. Moteris ir degalinės vadovas susitarė dėl situacijos sprendimo“, – teigiama policijos komentare.
Degalinės „Saurida“ atstovė Jolita Vaitkevičienė portalui „Kas vyksta Kaune“ teigė, kad dėl stipraus lietaus ir techninio gedimo į vieną iš dyzelino rezervuarų pateko vandens.
„Šis vanduo susimaišė su kuru, todėl vienam klientui buvo užpiltas netinkamos kokybės kuras, dėl kurio jo automobilis užgeso“, – aiškino J. Vaitkevičienė.
Ji patikino, kad problema buvo išspręsta nedelsiant, o rezervuaras šiuo metu tvarkomas.
„Prekyba iš šio rezervuaro buvo nedelsiant sustabdyta. Šiuo metu dyzelinas tiekiamas tik iš kitų rezervuarų, todėl degalinėje parduodamo kuro kokybė atitinka nustatytus standartus“, – teigė „Saurida“ atstovė.
„Sauridos“ atstovė atsiprašė kliento už patirtus nepatogumus ir patikino, kad nustačius žalą, ji bus atlyginta įmonės sąskaita.
Ji taip pat pabrėžė, kad „Saurida“ bendradarbiauja tik su patikimu tiekėju – „Orlen Lietuva“, ir nuolat tikrina degalų kokybę. „Visi degalai praeina kokybės kontrolę ir atitinka visus galiojančius standartus. Be to, papildomai tikriname rezervuarų būklę bei kuro kokybę vietoje“, – sakė J. Vaitkevičienė.
„Saurida“ degalinių tinklui priklauso 41 degalinė visoje Lietuvoje.