Kaune, Savanorių prospekte, vairuotojas patyrė nemalonų siurprizą – gavo 10 eurų baudą už stovėjimą mokamoje zonoje. Vairuotojas pasidalino savo patirtimi vienoje iš „Facebook“ grupių, kartu įkeldamas nuotraukas, kurios sukėlė diskusijas dėl baudos pagrįstumo.
Vyro teigimu, bauda buvo išrašyta praėjus vos 29 sekundėms nuo to momento, kai jis pradėjo mokėjimą už stovėjimą mobiliajame telefone. Jis stebėjosi, ar toks greitas baudų išrašymas yra normalus, ypač turint omenyje galimus techninius nesklandumus, tokius kaip „Unipark“ sistemos trikdžiai ar pakartotinis mokėjimo duomenų įvedimas.
Komentatoriai išsakė įvairias nuomones. Vieni teigė, kad kontrolieriai paprastai neskuba rašyti baudų iš karto ir kad vairuotojai turėtų įjungti parkomatą prieš išlipdami iš automobilio. Kiti dalijosi savo patirtimi, kaip jiems pavyko susitarti su „Unipark“ dėl baudos sumažinimo, paaiškinus situaciją.
Vis dėlto, buvo ir tokių, kurie manė, kad bauda buvo skirta pagrįstai, teigdami, kad vairuotojas pradėjo mokėti tik pamatęs kontrolierių. Jie priminė, kad vairuotojams suteikiamas 10 minučių laikotarpis susimokėti už stovėjimą.
„Unipark“ Rinkodaros vadovas Laurynas Globys patvirtino, kad vairuotojams iš tiesų yra numatytas tam tikras laikas apmokėti už stovėjimą, tačiau jis gali skirtis priklausomai nuo aikštelės. Jis taip pat pridūrė, kad situacijos, kai vairuotojas objektyviai nespėja apmokėti už stovėjimą, yra vertinamos individualiai, atsižvelgiant į žmogiškumo principus.
„Unipark“ internetinėje svetainėje nurodoma, kad vairuotojai, manantys, jog bauda buvo išrašyta nepagrįstai, turėtų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą elektroniniu paštu, nurodydami automobilio valstybinį numerį, baudos pranešimo numerį ir paaiškinimą, kodėl jie mano, kad bauda yra nepagrįsta.