Kauno pietrytiniam aplinkkeliui statybos darbus pakoregavo netikėtai užklupusi liūtis. Balandžio mėnesio pabaigoje praūžusi audra, kuri Kaune pridarė nemenkų nuostolių – vartė medžius, sukėlė gaisrą nuo žaibo, užtvindė gatves ir atvėrė smegduobes – palietė ir vieną svarbiausių miesto infrastruktūros projektų.
Balandžio 22 d. stiprus lietus su vėju trumpam paralyžiavo Kauną, o pietrytinio aplinkkelio statybvietėje smarkiai išplovė gruntą. Kauno miesto savivaldybės atstovas Vigimantas Abramavičius teigė, kad šiuo metu ekspertai vertina padarytą žalą ir rangovams teks atlikti atstatymo darbus. Kadangi statybos darbai dar nėra baigti, visa rizika ir nuostoliai tenka rangovui.
Pirmąjį pietrytinio aplinkkelio statybos etapą sudaro trys atkarpos, kurias įrengus, Ateities plento tęsinys susijungs su trasa Kauno hidroelektrinės link. Planuojama, kad aplinkkelis bus apie 11 km ilgio ir sujungs A1 greitkelį Vilnius–Kaunas su „Via Baltica“ trasa Varšuvos kryptimi. Šis aplinkkelis taps patogia alternatyva tranzitiniam transportui, kuris dabar juda per miestą link prekybos centro „Mega“ ir IX forto. Tikimasi, kad atidarius naują aplinkkelį, transporto srautas A1 magistralės atkarpoje sumažės apie 17 procentų. Atliktiems darbams bus suteikiamas 10 metų garantinis terminas.