Kauno miesto savivaldybė iškėlė ambicingus tikslus „Kauno autobusams“ ateinantiems ketveriems metams, siekiant pagerinti viešojo transporto paslaugų kokybę ir efektyvumą. Naujasis planas apima konkrečius finansinius rodiklius, skaidrumo užtikrinimą ir tvarumo siekius.
Kauno meras Visvaldas Matijošaitis patvirtino dokumentą, kuriuo įpareigojo bendrovę didinti keleivių skaičių, užtikrinti patogų ir nepertraukiamą viešąjį transportą, optimizuoti maršrutus ir elektrifikuoti transporto priemonių parką. Šios iniciatyvos yra dalis didesnio darnaus judumo plano, kuris iki 2030 metų turėtų iš esmės pakeisti transporto sistemą Kaune.
Dokumente pabrėžiamas poreikis gerinti ne tik paslaugų efektyvumą, bet ir viešojo transporto patrauklumą. Savivaldybė siekia sukurti gerai veikiantį pagrindinių ir privežamųjų maršrutų tinklą, kuris paskatintų gyventojus dažniau rinktis autobusus ar troleibusus, o ne asmeninius automobilius.
Be keleivių patirties gerinimo, savivaldybė akcentuoja efektyvų valdymą. „Kauno autobusai“ turės mažinti paslaugų savikainą, administracines išlaidas, nuolat analizuoti efektyvumo rodiklius ir ieškoti būdų, kaip juos pagerinti. Taip pat numatoma užtikrinti didesnį įmonės veiklos skaidrumą, reguliariai skelbiant finansinius rodiklius, investicijų planus ir kitą svarbią informaciją interneto svetainėje.
Iki 2028 metų planuojama padidinti pervežamų keleivių skaičių iki 48 milijonų per metus, o vidutinis viešojo transporto greitis turėtų siekti bent 23,5 km/val. Taip pat siekiama sumažinti dėl įmonės kaltės neįvykusių reisų skaičių iki 0,38 proc. visų reisų. Finansiniu požiūriu tikimasi, kad įmonė veiks pelningai, suvaldys skolų ir nuosavybės balansą bei sumažins pardavimų savikainą. Veiklos sąnaudos neturėtų viršyti 8 procentų.