Site icon Regionų žinios

Nijolė Kvietkauskaitė: Klausimas, Kurį Privalo UŽDUOTI KIEKVIENAS VADOVAS

Šiandieniniame Majmeninės prekybos versle vyksta arši konkurencija dėl Kiekviienos Klientų dėmesio akimirkos. Tad gyvybiškai svarbu rasti Būdų sspsiskirti. „Iki lietuva“ Vadovė Nijolė Kvietkauskaitė Teigia Išvedusi formulė, padedančią ne tik identifikuoti Stiprybes Konkurencinėje aPlinkoje ,, ir ir nuolat Jas Stiprinti. Ši formulės „Slypi Viename Paprastame Klausime“.

Lietuvos prekybos rinkoje, KurioJe dominuoJa keletas Stambių ŽAIDėJų, Kiekviienas Rinkos Dalies Procento Yra koovos obektas. VartotOJų lojalumas formuojamas ne tik Kainomis, lažinis ir aptelarnavimo Kokybe bei ydač – asortimentu. ŠIOJE APLINKOJE AIŠKUS SAVO SVORINUMų SUPRATIMAS YRA GYVYBIKKAI SVARBUS.

„Kartą per Savaitę Susirenkame Su„ Iki “prekybos Tinklo produktų katatovais vadovais irš užiduodu Jiems klausimą, Kuris tik Kalbamės ne apie Tai, Kiek pardavėme ir kaip mums sekasi, o buritent – Kuo esame Geresni UŽ Konkurentus. Jei Vadovas ezgirdęs šį Klausimą Nutyla, ŽINAU, KAD Tume Darbo “, – Sako N. Kvietkauskaitė.

„IKI“ VADOVė PAIMIMI, KAD ŠIS KLAUSIMAS NėRA PAGRINDAS FILOSOFINIAMS SVARSTYMAMS. Tai Pragmatiškas įrankis, formuojantis kiekvią Verslo Sprendimą: Jei Kategorijos Vadovas negali Akimirksniu Paaiškinti, Kodėl pirkėjas Turėtų Rinktis būtent „iKi“. įmonė Dar Nesurado Savo subskiRtinumo, Arba Turi Jį, Bet Nemoka įžvelgti. Abi situacijos SignalizuoJa, Kad Reikalingi Sprendimai.

„Pasakykite vyras, Kodėl KonserVuotas Pupeles, Duoną, Gyvūnų Maistą AR Kavą Reikėtų Pirkti„ Iki “Tinkle, O ne Konkurentų ParduoTUVėse. Kai Pradedi Apie Tai Galvoti, Supranti, Kodėl ŠIS KLUUSIMAS TOKS ReikšMingas, O Radęs Atsakymą ŽINAI, KAD Su Konkurentais ESI ne VieniKiJE, KELIKEKAKAKAKAKAKAKAKAKAKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATKATK.

TRYS Duomenų Ramsčiiai

Pasak N. KVIETKAUSKAITėS, AtsakyMas į Svarbiaiausią Klausimą Negali Buriti Tiesioog Sugalvotas, Jis Tuti buri Grindžirasmas aiškiais duomenimis. „Iki“ prekybos tinkle, formuojant asortimentą ir ieškant savo sšskirtinumo, remiasmas trimis pagrindiniai duomenų Šaltiniai – VartotOJų NUOMONE, Duomenų Analtitika ir rinkos asortimento tiirimais.

„Klausiame pirkėjų – Kas Jiems Parinka, KO Galbūt trūksta, o ko galima Atsisakyti. Filosofija ir Stiprybė Praktikoje “, – Atskleidžia N. Kvietkauskaitė. Antai Šiemet Atlikta Klientų Apklausa Parodė, Kurad Daugiu Negu Ketvirtadalis Žmonių Renkasi Prekes, Kurios Atitika Specialius SPECIUNIUS MITYBOS POREIKIUS. Majdaug Penktadalis ieško Maisto Produktų Be Pridėtinio cukraus ir Be Laktozės. Bemielė duona bei produktai būti glitimo irgi buvo dažnai „iki“ pirkėjų minimi pasiUlymai šia kriyptimi plėsti asortimentą.

Įsiklausyti – Svarbiaizia. Grynasis priez keičiant Tokį Paprastą Produktą KAIP DUONA, Prekybos TINKLAS ATSIKLUSIA KELIų Šimtų Klientų Nuomonės. Po pusės metų grįžta ir tikrina – ar pirkėjai paslaBėjo Skirtrumus, ar Pariko Rezultatai. 2024 m. įKurta „Iki klentų Valdyba“ taipt pat dalyvauja formuojant asortimentą – nuo vietoJe rušiamų Produktų Tobulinimo iki trūkstamo asortimento papildymo.

Taipp pat Kruopščiiai analizuojami Bendrovės Vidiniai Duomenys – KIEKVIENO PRODUKTO „BIOGRAFIJA“ PARDUOTUVėSE KRUOPSHIAI SEKAMA, O ANALIZEI PASITELKIAMIIDEAINAI Technologiniai SpendEnlendimai.

„ŽINOME, Ką, KADA IR KIEK PARDUODame. padeda numatyti ateties tendencijas, o Tai kritiaškai svarbu sparčiai kintančiJe rinkoje “, – akcentruoja„ iki “genereinė direktorė.

Tuo Metu sieKiant įvertinti Rinkoje siūLomą asortimentą, Reguliarai Perkami ir analizuojami konkurentų Parduodami Produktai.

„KARAIS ATODO JUKINGAI, Kai Sandėlio Grindys Nuklojos Visais Šalies prekybos Tinkluose Parduodamais Padažais. Supakuota.

Skaidrius Produktų katAtorijų Peržiūros Vykdomos Kone Kiekviieną Savaitę, NUOLAT Vertinantan, KAIP SEKASI, KO KLIENTAMS GALBUT TRUKSTA IR KO REKIA, SIEKIANT BUTI GERESNIMEMS. Vienas iš Tokių Tyrimų Prekybos Tinkle BUVO SHIES įSPUDINGAS – Vienu Metu Apžvelgta IR PALYGINTA Daugiau Nei 10 TUKST. Pjūvis prekių Ženklų Produktų.

KokyBė Priez Kainą

„Iki“ Vadovė Atmeta mitą, Kad pirkėjams parduotuvėje reikli „Pirkėjai ieško Kokybės, įVairovės, Produktų, Kurriuo Pamils ​​ir Sugįš pirkti vėl“, – Teigia Ji.

Todėl Prekybos Tinklas DAUG TVENTUJA į PrivataS preKėS ŽENKLO PLėTRą IR PRODUKTų Kokybę, Kad Pirkėjai Rinktųsi „Iki“ ne tik dėl NUOLAT SIULOLOMų ITIN GILIų AKCIJų asortimentas. Užsibrėžęs Kuo geriau Atliepti pirkėjų Lūkesčius, „Iki“ TINKLAS NE Tik VYSTO JAU ESAMUS prekių ŽENLUS, Bet ir Pristato NAUJų.

„Atsiranda vis daug „Sprendimų“, „Todėl“ neigalime Stovėti Vietoje “, – Pabrėžia N. Kvietkauskaitė.

Impulsų Judėti Sparčiiau SUTEIKIA TOKIOS INICIATYVOS KAIP „IKI KLIENTų VALDEBA“, Kai įSitraukę Pirkėjai Atvenai Dalijasi PATritiMi, StasbiMais ir paiUlymais. Taippe „iki“ parduoTuvių lentynose Atsirado „vegavita“ prekės ženklas, siūlantis Platų 100 Proc. Augalinės Kilmės Produktų Pasinkimą, Riešutų PreKės Ženklas „Nice Bites“, Taipy PAT JAU KURIS SAINA PIRKėJUS JIUGINA SAULėS SUNOKINTI VAISIAI BEI GARDIIOS DARŽVėS „BON VIR“ BEI „BON VIO BIO“.

„Vadovas“ turi Galvoti KAIP pirkėjas

N. Kvietkauskaitė Pabrėžia, Kad Formuojant asortimentą Ypač Kiekviiena katatorija Būtų Valdoma Taip, Jog NeNESHtų Maksimalų Rezultatą. „Iki“ prekybos Tinklo katAtorijų Vadovai Tuti Tarptautinius Sertifikatus ir galėtų Dirbti Bet Kurrioje europos prekybos įmonėje.

Svarbiaizia, kad Gerai parušti specialistas Greičiiau Randa Atsakymą į Pagrindinį Klausimą – Kuo Mes Geresni.

„ŠIS Paprastas KLausimas ez tikrųjų Yra Sudėtingiazias Vadybos Galvoti Kaip pirkėjas.

„Bns Spaudos centras“ Skelbiami įvairių Organizacijų Pranešimai Žiniasklaidai. Už pranešimų Turinį Atsako Juos Paskelbę Asmenys Bei Jų Atstovaujamos Organizacijos.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Exit mobile version