Nuo mūsų 2023 m. Aliaskos kruizo ir šio naujausio buriavimo 2025 m. „Norwegian Encore“ 2024 m. Rudenį perėjo sausą doką. NCL tuo metu paskelbė apie kelis atnaujinimus, o šioje kelionėje pagaliau turėjome galimybę juos patys pamatyti.

Kai kurie pakeitimai turėjo prasmę. Kiti paliko mus subraižyti galvas. Kodėl verta sumažinti stebėjimo poilsio kambarį ant laivo, pastatyto tokiems vaizdiniams maršrutams kaip Aliaska?
Stebėjimo holas 15 denyje


Prieš sausą doką tai buvo viena įspūdingiausių erdvių laive … Erdvus, pilnas natūralios šviesos ir puikiai tinka stebėti peizažo ritines, ypač Aliaskos maršrute. Kai plaukėme 2023 m., Tai jau buvo populiari vieta, ir net tada surasti vietą piko metu buvo sunku.
Po 2024 m. Sauso doko, Nemaža poilsio dalis buvo pašalinta, kad tilptų naujos balkonų kajutėsir tas pokytis yra pastebimas. Naujausiame „NCL Encore“ kruize išdėstymas jautėsi griežtesnis, ir kiekvieną kartą, kai eidavome pro šalį, jis jautėsi perpildytas ir įtemptas. Mes niekada ilgai neužsibuvome.
Taip pat kruizinių grupių metu matėme daug pašnekočių apie svečius, miegančius per naktį poilsio kambaryje, kad išlaikytume savo vietas „Glacier Bay Day“. Jei tai vis dar vyksta, tai manęs nenustebtų.
Pridėta naujų balkonų kajutės
Beveik pusė stebėjimo holo praradimo buvo naudojamas pridedant daugiau balkonų kajučių. Tai akivaizdus žingsnis padidinti pajėgumus ir pajamas, tačiau vienos iš nedaugelio viešųjų erdvių, skirtų vaizdingam žiūrėjimui, sąskaita. Ant „Peak Aliaskos sezono“ metu jau supakuotas laive šis kompromisas jaučiasi trumparegiškas.
Kai 2023 m. Vasarą plaukėme į šį laivą į Aliaską, prieš sausą doką, laivas jautėsi priblokštas keleivių. Aš nuoširdžiai neįsivaizduoju, kad dar daugiau keleivių išspaudžiu, nepadarydamas pakeitimų kitur. Įsitraukus į visų vietų stebėjimo poilsio kambarį, išstūmimas tampa labiau pastebimas.
„Los Lobos“ pašalino, Cagney išsiplėtė


Los Lobos buvo išimtas, o Cagney's buvo išplėstas į tą erdvę. Man nuoširdžiai buvo šiek tiek liūdna pamatyti. Mes valgėme ten paskutinį plaukimą ir mėgavomės. Bet iš to, ką mačiau kruizinių grupėse, tai niekada neatrodė mėgstamiausia tarp daugelio kitų kreiserių. Aš pasiilgsiu stalo guacamole.
„Cagney's“ yra vienas populiariausių NCL specializuotų restoranų, todėl nenuostabu, kad jie pasirinko suteikti jam daugiau vietos.
Aš vis dar norėčiau, kad jie būtų perkėlę „Le Bistro“, kaip ir „Norwegian Joy“. Jis vis dar įsikūręs po „Go-Part“ trasa, ir tos stiprios vibracijos atima iš bendros vakarienės patirties.
Lazerio žyma pakeista „Spice H2O“
„Laser Tag“ arenos nebėra, o jos vietoje yra „Spice H2O“-tik suaugusiesiems skirta lauko zona su karštais voniomis, gultai, baras ir baseinai. Sumažinus erdvę stebėjimo salėje, tai atrodo kaip NCL būdas pridėti viešą erdvę. Ant popieriaus tai puikus priedas.
Mūsų buriavimo metu ši sritis jau atrodė šiek tiek niūri. Kai kurie baldai buvo padengti pelenais, greičiausiai iš laivo dūmų. Matėme, kad įgula nušluostė daiktus, todėl to nėra ignoruojama – jie dar nesugalvojo, kaip valdyti suodžius.
Taigi, kai suodžių padėtis bus kontroliuojama ir iš tikrųjų užpildomi baseinai, tai gali būti puiki vieta atsipalaiduoti. Aliaskos kruize, ypač Glacier įlankos metu, tai yra tokia erdvė, kuri galėtų spindėti iš savo panoraminių vaizdų.
„Haven“ biblioteka pašalinta


Vienas pastebimas pakeitimas prieglobstyje buvo antrojo aukšto bibliotekos pašalinimas ir jo ryšys su stebėjimo holu. Aš tai žinojau iš NCL pranešimo, tačiau, kaip pirmą kartą „Haven“ svečias, to nepastebėjau iškart.
Stebėjimo salėje vis dar turite tuos didelius, panoraminius dviejų aukštų langus, todėl jis jaučiasi lygiai taip pat atviras. Tačiau poilsio kambaryje nebėra prieigos prie viršutinio aukšto. Viršutinis lygis, kuriame buvo naudojama bibliotekai, dabar yra uždaryta. Pats prieglobstis vis dar yra du lygiai, tačiau būtent ši erdvė nėra. Jei anksčiau niekada neplaukėte „Haven On Encore“, greičiausiai net nežinotumėte, kad nieko trūksta.
Haveno premjeras Savininko komplektas patobulintas iki 3 miegamasiss
Dviejų miegamųjų „Premier“ savininko komplektas „NCL Encore“ buvo atnaujintas iki trijų miegamųjų išdėstymo ir atnaujinti naujais baldais ir perdarytomis gyvenamosiomis ir valgomojo zonomis. Tai yra prabangiausios „Haven“ nakvynės vietos, o atnaujinimai suteikia didesnėms šeimoms ar grupėms šiek tiek daugiau lankstumo.
Palomaras pakeičia vandenyno mėlyną
Vandenyno mėlyna spalva buvo pašalinta ir pakeista PalomaruNCL Viduržemio jūros gėrybių restoranas, kuris taip pat pasirodo „Prima“ ir „Viva“. Šį kartą ten nevalgėme, bet aš pažvelgiau į meniu, ir, sąžiningai, neatrodė viskas, kas skiriasi nuo to, ką pasiūlė „Ocean Blue“.
Vis dėlto, jei jums patinka jūros gėrybės, tai tikriausiai būtų geriausias jūsų pasirinkimas laive.
Coco dingo, Teppanyaki išsiplėtė


Teppanyakidar vienas populiarus specializuotas restoranas, kuris turėtų būti rezervuotas iš anksto, buvo išplėstas Atnaujinimo metu. Dabar tai užima erdvę Anksčiau priklausė „Coco“desertas ir saldžioji parduotuvė, patiekianti viršutinius pieno kokteilius, krepus ir saulėgrąžas. Prisiminiau, kad tai buvo miela vieta, tačiau ji nebuvo įtraukta į kruizo kainą ir niekada nebuvo užimtas.
Kadangi „Teppanyaki“ yra vienas iš labiausiai NCL specialiųjų restoranų, prasminga, kad jie tam suteikė daugiau vietos. Jis greitai užpildomas, ypač jūros dienomis, todėl papildomos sėdimos vietos turėtų padėti sušvelninti kai kurias prieinamumo problemas.
Prieš pradėdami plaukti, čia yra keletas susijusių straipsnių, kurių nenorite praleisti:
Susipažinkite su Kathy Ava, Maisto, kelionių ir kruizų rašytoja, įsikūrusi Los Andžele/Pasadena, ir savininko bei pagrindinio skanaus maršruto rašytojo. Turėdama daugiau nei 20 metų patirties planavimo keliones ir logistiką dirbdama visą darbo dieną ir sau, ji tapo profesionale, kurdama nepamirštamų skanių maršrutų. Ji visada medžioja skanias, linksmas kelionių vietas ir kruizinius maršrutus. Ji tvirtai tiki, kad gyvenimas yra trumpas ir mes turime kuo geriau išnaudoti, todėl desertui visada pasakykite „taip“.