Japonijos KEI transporto priemonės reikalavimai riboja vidaus sukibimo variklio poslinkį iki 0,66 litro ir 63 AG, bet kaip būtų su elektrinis Kei transporto priemonės?
Pasirodo, jie gauna tą pačią 63 arklio ribą kaip ir jų benzino deginantys broliai, kurie skamba kaip gana sukimo momento spraga. Šiandien apžvelgsime vieną iš įdomesnių „EV Kei Vans“, dabar prieinamų Japonijoje: „Honda N-Van E“.
Honda
„N-van“ pirmą kartą pasirodė kaip 2018 m. Modelis ir jis buvo skirtas daugiausia komerciniams vartotojams. Elektrifikuota versija pirmą kartą pasiekė Japonijos gatves praėjusį rudenį.
Honda
Kaip būdinga „Kei“ sunkvežimiams, tinkamo vidaus erdvės ir bendro transporto priemonės pėdsakų santykis yra labai didelis. Dėl protingo sulankstomų/slankiojančių sėdynių ir dvigubų stumdomų durų naudojimo galite tilpti keliems keleiviams ir daugybei krovinių.
Honda
Nors 2014 m. Buvo sumažintos vyriausybės mokesčių ir mokesčių paskatos KEI transporto priemonėms, Japonijoje „Kei“ sunkvežimiai išlieka ypač populiarūs. Beje, tik „Suzuki“, „Daihatsu“, „Honda“ ir „Mitsubishi-Nissan“ partnerystė vis dar gamina naujas KEI transporto priemones (kiti gamintojai, tokie kaip „Subaru“ ir „Toyota“, parduoda „Rebadged Suzukis“ ir „Daihatsus“).
Honda
„N-van e“ prasideda nuo 2 699 400 ¥ arba maždaug 18 951 USD. Tai yra šiek tiek daugiau nei dauguma benzino varomų „Kei Vans“.
Honda
Tačiau „N-van e“ gali maitinti jūsų grupės stiprintuvus, skirtus koncertui pakrantėje. Jo diapazonas yra 245 km arba apie 152 mylių.
Honda
Rangovai gali tai naudoti norėdami maitinti savo įrankius darbo vietoje.
Honda
Jokių dvokiančių benzino dūmų, kad erzintumėte prekybos centro savininkus, kai į vidų atnešate savo „N-Van E“ kavos sunkvežimį!
Honda
Arba tiesiog pasiimkite savo „Sheltie“ kempingą ir kepkite skanius patiekalus jums abiem ant „Electric Campstove“.
Honda
„N-van E“ yra keturių apdailos lygių: universalus L4, „The Loaded Fun“, „Geat Geat G Cargo Hauler“ ir dviejų vietų L2 krovinių gabenimo priemonė.
Honda
Deja, mums tai galima įsigyti tik Japonijoje.