„Google“ Vokietijoje, Belgijoje ir Estijoje inicijavo trumpą testą, kuris supaprastina viešbučių ir apgyvendinimo vietų paieškos rezultatus pašalindama kai kurias detales.
Bandymo metu bus pašalintos įvairios viešbučio funkcijos, pvz., žemėlapis, viešbučių rezultatai po žemėlapiu, informacija apie nuosavybę ir kiti viešbučių duomenys.
Naudotojams bus leista matyti nuorodas į atskiras svetaines, įskaitant viešbučių ir atostogų nuomos svetaines bei palyginimo svetaines.
Šis pakeitimas, grąžinantis į pagrindinį mėlynos nuorodos formatą, yra atsakas į Europos Sąjungos reikalavimus geriau laikytis Skaitmeninių rinkų įstatymo (DMA).
„Google“ patronuojanti įmonė „Alphabet“ nuo kovo mėnesio buvo tikrinama dėl kaltinimų, kad jos naujos paieškos funkcijos prieštarauja DMA draudimui pasirinkti sau pirmenybę.
Per pastaruosius metus „Google“ bendradarbiavo su Europos Komisija ir pramonės šakomis, įskaitant viešbučius, oro linijas ir smulkius mažmenininkus.
Technologijų milžinas praneša, kad šių sektorių srautas sumažėjo 30 % dėl pastangų suderinti su DMA.
Tuo tarpu palyginimo svetainės, kuriose pateikiamos įvairios vartotojų galimybės, pasisako už tolesnius pakeitimus.
„Google“ siūlo tris papildomus paieškos funkcijos pakeitimus.
Pagrindinis naujinimas apima išplėstas ir vienodai suformatuotas parinktis, leidžiančias vartotojams pasirinkti palyginimo svetaines arba tiesiogines tiekėjų svetaines ieškant produktų, viešbučių, skrydžių ir restoranų.
Be to, palyginimo svetainėms bus naudingas naujas formatas, kuriame „Google“ paieškos rezultatuose pateikiama daugiau informacijos, pvz., vaizdai ir kainos.
Galiausiai „Google“ planuoja pristatyti naujus reklamos vienetus, skirtus specialiai palyginimo svetainėms, tačiau vaizdinių pavyzdžių nepateikta.
Viešbučių paieškos testas yra laikinas, tačiau „Google“ išreiškė nenorą, nurodydama galimą neigiamą poveikį tiek bendrovei, tiek Europos verslui.
Paieškos milžinas ieško subalansuoto sprendimo, tenkinančio DMA, Europos vartotojus ir įmones bei savo veiklos modelį.
„Google“ išbando naują viešbučių paieškos formatą Europoje, kad atitiktų ES įstatymus“ iš pradžių sukūrė ir paskelbė „Hotel Management Network“, „GlobalData“ priklausantis prekės ženklas.
Informacija šioje svetainėje buvo gera valia įtraukta tik bendrais informaciniais tikslais. Tai nėra patarimas, kuriuo turėtumėte pasikliauti, ir mes neteikiame jokio pareiškimo, garantijos ar garantijos, nei aiškiai, nei numanomai dėl jų tikslumo ar išsamumo. Prieš imdamiesi bet kokių veiksmų, susijusių su mūsų svetainės turiniu, arba susilaikydami nuo jų, turite gauti profesionalų ar specialisto patarimą.