Site icon Regionų žinios

„Paysera“ atsigauna po kibernetinės atakos: paslaugos vėl veikia

Finansinių technologijų įmonė „Paysera“, praėjusį penktadienį tapusi kibernetinės atakos auka, šeštadienį informavo apie sėkmingą paslaugų veiklos atkūrimą. Bendrovė atsiprašo klientų ir elektroninės komercijos pirkėjų dėl patirtų nepatogumų. DDoS ataka sutrikdė paslaugų prieinamumą ir sulėtino sistemų darbą, tačiau, pabrėžiama, kad klientų duomenys ir lėšos liko saugūs.

Pasak įmonės atstovų, DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13 val. 30 min. Didžioji dalis trikdžių buvo pašalinta iki 15 val. 30 min., o likę – iki vidurnakčio. Tai ne pirma tokio pobūdžio ataka prieš „Paysera“ – praėjusią savaitę įmonė jau patyrė panašų incidentą. Tuomet paslaugų atkūrimas užtruko ilgiau.

Exit mobile version