Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Raminta Popovienė abejoja, ar pavyko įgyvendinti „Idėja Lietuvai“ iniciatyvą, pagal kurią mokytojo profesija nuo 2025 metų turėjo tapti prestižine. Ministrės teigimu, mokytojai šiandien patiria didelį spaudimą ir stresą, tad toks pavadinimas neatspindi realios situacijos.
R. Popovienė nenorėjo kritikuoti ankstesnės Vyriausybės, teigdama, kad jau buvo atlikta nemažai darbų. Vis dėlto, kompleksinės priemonės nepadėjo pasiekti norimo rezultato iki 2025 metų. Ministrės nuomone, šiuo metu svarbiausia siekti, kad mokytojo profesija būtų gerbiama ir vertinama, o ne tik „prestižinė“.
Ministrė akcentuoja, kad mokytojams reikia visuomenės palaikymo ir jų darbo įvertinimo. Žingsnis po žingsnio, priimant politinius ir finansinius sprendimus, turime judėti link to, kad mokytojo profesija būtų gerbiama ir tinkamai įvertinta. Anot R. Popovienės, pirmiausia būtina išklausyti mokytojus, bendrauti ir diskutuoti su jais, o sprendimus priimti bus lengviau vėliau.
Dar 2018 m. Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje vykusioje diskusijoje buvo išskirtos pagrindinės kryptys: mokytojų rengimo ir profesinio augimo pertvarka, darbo apmokėjimo ir mokyklų finansavimo pertvarka, palankios sąlygos mokytojams, nauji ugdymo metodai ir turinio peržiūra. Iniciatyva „Idėja Lietuvai“ prasidėjo 2017 m. rudenį, kviečiant visuomenę teikti idėjas dėl klestinčios valstybės kūrimo ateities kartoms, o vienas iš tikslų buvo paversti mokytojo profesiją prestižine iki 2025 m.