„Slow Ventures“ kūrėjų fondas investavo 2 milijonus dolerių į Jonathaną Katz-Mosesą, populiarų medžio apdirbimo turinio kūrėją, turintį apie 600 000 sekėjų, beveik 75 milijonų vaizdo įrašų peržiūrų ir jo paties medienos apdirbimo įrankių linijos.
Tai žymi pirmąją „Slow“ 60 milijonų dolerių vertės kūrėjų fondo investiciją nuo jo įkūrimo vasario mėn. Fondas siekia padėti kūrėjams pradėti verslą, įsitikinęs, kad tai, kas jiems padarė sėkmingą influencerius, taip pat gali padaryti juos geru įkūrėju.
Kalbėdamas su „TechCrunch“, „Slow Ventures“ partneris Billy Parksas, pagrindinis šio susitarimo investuotojas, teigė, kad kūrėjų vaidmuo per pastarąjį dešimtmetį labai pasikeitė, pradedant kūrėjais, daugiausia dėmesio skirdami žiniasklaidos ir prekės ženklo doleriams iki tų, kurie dabar orientuojasi į tikrąjį, „ne platformos“ verslą.
„Daugelio pandeminis pagreitėjo tiesioginio vartotojo augimo. Tačiau tikrasis signalas yra tų, kurie išlaikė ir užaugo praeityje, kuris rodo, kad jie gali pastatyti ką nors ilgalaikio ir tvaraus“,-teigė Parks.
Jis sakė, kad geras kūrėjų įkūrėjas mano, kad verslininkas „ne vejasi šlovės, bet kuriant realias verslas, kuris jiems priklauso ir kontroliuoja“.
Čia atėjo Katz-Mozė. Jo vaizdo įrašai padeda mokyti medienos apdirbimo, ir nuo to laiko jis išsiplėtė parduoti savo įrankius ir aksesuarus savo auditorijai. Jis turi komandą, padedančią verslo plėtrai, operacijoms ir, žinoma, kuriant „YouTube“ turinį. „Slow“ investicijos padės palaikyti verslo ir kitų turinio kūrimo pastangas.
Katz-Mozė ėjo į medžio apdirbimą po to, kai buvo žiauriai užpultas vieną 2010 m. Naktį. Neseniai jo kanale paskelbtame vaizdo įraše jis papasakojo istoriją, sakydamas, kad pabudo kraujo baseine, apsuptas policijos pareigūnų ir paramedikų, apsupęs savo išvaizdos. Jo sužalojimai buvo sunkūs: sulaužytam akių lizdui ir giedoms reikėjo 80 siūlių. Jis sakė, kad tai buvo pats laimingiausias jo gyvenimo momentas, nes bent jau jis buvo gyvas.
„TechCrunch“ renginys
San Franciskas
|
2025 m. Spalio 27–29 d
Netrukus po to jis ėmėsi medienos apdirbimo, nusprendęs, kad laikas vytis svajones ir palikti bet ką neišsipildžiusį. Jis nusipirko fotoaparatą ir pradėjo skelbti savo kūrinius „YouTube“, surinkdamas ištikimąjį procesą. Tačiau augant jo verslui ir asmenybei, jis susidūrė su bendrais iššūkiais, tokiais kaip jo įrankių verslo atsargas, ir mokėdamas sau atlyginimą.
„Katz-Moses“ buvo vienas iš 700 „Slow“ kūrėjų fondo pareiškėjų ir sakė „TechCrunch“, kad buvo įdomu, kai parkai pasiekė daugiau sužinoti apie savo verslą.
„Billy Parks iš Slow pasiekė mane kovo mėnesį, kad praneštų, kad jis norėtų susitikti“,-„TechCrunch“ pasakojo Katz-Moses.
„Kai aplankėme jį jo 30 000 kvadratinių pėdų parduotuvėje Santa Barbaroje, mus išpūtė jo rimtas ir ilgalaikis įsipareigojimas prekės ženklui ir kurti mastelį“,-„Parks“ pasakojo „TechCrunch“ apie tai, kodėl lėtai pasirinko Katz-Sozes.
Parkai teigė, kad Slow nori bendradarbiauti su kūrėjais ankstyvoje kelionių metu, kad tai galėtų suteikti jiems palaikymą, kada tai turės daugiausiai įtakos padedant jiems augti. (Tai jau sudarė sandorius su keliais kūrėjais, nepriklausomais nuo šio fondo).
„Slow“ kūrėjų fondas yra parodymas, kaip firmos siekia daugiau investuoti į kūrėjų ekonomiką ir rasti būdų, kaip dirbti su influenceriais, nes tokie kūrėjai tampa naujais verslo mavensais. (Kiti kūrėjai siekė padidinti rizikos kapitalą, kad palaikytų savo karjerą, taip pat ir savo bendraamžius.)
Parksas teigė, kad Slow nori bendradarbiauti su kūrėjais, kurie veikia aiškiai apibrėžtose erdvėse, o ne plačiose pramogose, kartu su tais, kurie turi savo amatų įsitraukusią bendruomenę ir valdžią. „Šis derinys sukuria verslą, turintį tvirtus pagrindus ir patvarią augimą“, – tęsė Parks. Tai nepanaši į tai, kaip investuotojai jau tikrina savo įkūrėjus.
Nuo investicijų „Katz-Moses“ pasamdė produktų kūrėjus, pateikė patentų paraiškas, žiūrėjo į naujus gaminius, kuriuos reikia kurti, ir tikisi pasidalyti daugiau edukacinio turinio apie medienos apdirbimą. „Tikslas yra paskelbti visose pagrindinėse platformose“, – sakė jis. „Bet mūsų pagrindinis dėmesys visada bus„ YouTube “.“
Mes visada norime vystytis ir pateikdami šiek tiek įžvalgos apie jūsų perspektyvą ir atsiliepimus apie „TechCrunch“ ir mūsų aprėptį bei įvykius, galite mums padėti! Užpildykite Ši apklausa Praneškite mums, kaip mums sekasi, ir gauti galimybę laimėti prizą mainais!