Sveiki sugrįžę „TechCrunch“ mobilumas – Jūsų centrinis naujienų ir įžvalgų apie transporto ateitį centras. Norėdami tai gauti savo gautuosiuose, prisiregistruokite čia nemokamai – tiesiog spustelėkite „TechCrunch“ mobilumą!
Autonominių transporto priemonių pramonė yra metai – galbūt dešimtmečiai – nuo brandinimo. Taigi sektoriui vis dar yra laukinių Vakarų kokybė, nepaisant nuolatinio pranešimų srauto, kuris rodo didelę pažangą. Du tokios šios savaitės naujienos iliustruoja mano pažangos tašką, galimybę ir net šiek tiek pavojų (bent jau gali suteikti viešosios rinkos pakilimai ir nuosmukiai).
Pirmiausia yra GatikAV ir logistikos startuolis, kuris savo techniką taiko vidutinės mylios sunkvežimiams. „The Startup“, apie kurį pirmą kartą parašiau 2019 m., Paskelbė daugiametę ir išplėtė komercinę partnerystę su didžiausia Kanados mažmenininku „Loblaw“. Pagal šį sandorį „Gatik“ iki 2025 m. Pabaigos dislokuos 20 autonominių sunkvežimių, kad pristatytų be vairuotojo pristatymą į „Loblaw“ parduotuvių tinklą Didžiojo Toronto rajone. Įkūrėjas ir generalinis direktorius Gautamas Narangas Pasakiau, kad įmonė iki 2026 m. Pabaigos pridės dar 30 autonominių sunkvežimių prie laivyno.
Sandoris yra pastebimas ir ne tik dėl laivyno dydžio. Kaip man paaiškino Narangas, sunkvežimiai tvarkys visą „Loblaw“ regioninį tinklą. Tai reiškia, kad šie trečiosios kartos „AV“ sunkvežimiai veiks autonomiškai, kad galėtų pasiimti produktus iš dviejų platinimo centrų ir pristatyti daugiau nei 300 mažmeninės prekybos parduotuvių. „Tai yra keli prekės ženklai„ Loblaw “skėtyje“, – sakė jis.
Kitaip tariant, tai nėra kažkokia fiksuoto maršruto bandomoji programa. Tai komercinė ir sudėtinga.
Kitas yra „Kodiak“ robotikadar vienas startuolis, apie kurį pranešiau nuo jo įkūrimo. Bendrovė, kurianti savarankiškai važiuojančius sunkvežimius greitkelių, pramoniniams ir gynybos reikmėms, šią savaitę pradėjo prekiauti NASDAQ pagal „Tickers“ KDK ir KDKRW.
Bendrovė, kuri dabar vadinama „Kodiak AI“, viešai paskelbė susijungdama su specialiosios paskirties įsigijimo bendrove „Ares Acquisition Corporation II“, „Ares Management“ dukterine įmone. Sandoris įvertino startuolį – apie 2,5 milijardo dolerių.
„TechCrunch“ renginys
San Franciskas
|
2025 m. Spalio 27–29 d
„Kodiak“ surinko 275 mln. USD finansavimą. Daugiau nei 212,5 mln. USD gavo tam tikri instituciniai investuotojai, įskaitant 145 mln. USD vamzdžių finansavimą ir apie 62,9 mln. Reikėtų pažymėti, kad „Trust Cash“ yra mažesni (tai buvo 562 mln. USD), nes kai kurie SPAC investuotojai išpirko savo akcijas.
Kalbėjau su įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Donas Burnette Dieną prieš didelį Kodiako debiutą apie tai, kodėl jis priėmė kompaniją viešai – jau nekalbant apie SPAC. Tai buvo didelis momentas Burnette, kurio šeima buvo pasiruošusi stebėti, kaip jis suskamba varpą ir pažymėti etapą. Akcijos prekiavo maždaug 7,70 USD penktadienį, tai yra maždaug 10%, palyginti su jos rinka.
„Kaip jūs galite įsivaizduoti, pertvarkymo autonominio vairavimo įmonės kūrimas ir mastelio kūrimas yra labai daug kapitalo, ir mes norėjome patekti į viešąsias rinkas kaip kelią į priekį įmonei. O renkantis tarp jų žinote, tradicinį IPO ar SPAC, mes apsvarstėme visas galimybes“, – sakė jis. „Mes jautėme, kad laiko požiūriu tai buvo teisingas sprendimas įmonei (pasirinkti SPAC kelią)“.
Reikėtų pažymėti, kad „Burnette“ taip pat yra gana gėdinga gynybai. Štai kodėl:
„Manau, kad autonomija yra plačiai antžeminio transporto ateitis“, – sakė jis, prieš tai pažymėdamas gynybos naudą už logistikos ir žvalgybos operacijas antžeminėms transporto priemonėms. „Vienas iš pagrindinių dalykų yra tai, kad gynyba reikalauja nestruktūrizuotos autonomijos, ir tai yra viena iš sričių, kur mes tampame specialistais“.
Mažas paukštis
Prieš kelias savaites mes rašėme apie keletą problemų Hyundai„Electric Air“ taksi paleidimas Supernalįskaitant tai, kad įmonė sustabdė darbą su savo „Air Taxi“ programa ir kad jos generalinis direktorius ir CTO buvo išvykę.
Šią savaitę mažas paukštis mums pasakė, kad buvo platesnis „Supernal C-Suite“ pertvarkymas-tai mums dabar patvirtino „Hyundai Motor Group“.
Pasak Korėjos konglomerato, vyriausiasis strategijos pareigūnas Jaeyong Song ir vyriausiasis saugos pareigūnas Tracy Lamb yra „perėjimo prie naujos vadovybės“ dalis. Dainos pasitraukimas yra ypač pastebimas, nes jis kadaise buvo „Hyundai“ pažengusio oro mobilumo skyriaus viceprezidentas, kuris buvo iškastas iš 2021 m., Taip pat Dingo yra Lina Yang, kuri paskutinį kartą ėjo „Startup“ dabartinio formuotojo generalinio direktoriaus štabo viršininko pareigas, tačiau prieš tai taip pat tarnavo kaip „Supernal“ „Pažangiosios sistemos“ prieš tai.
Turite mums patarimą? El. Paštu „Kirsten Korosec“ adresu Kirsten.korosec@techcrunch.com arba mano signalas „Kkorosec.07“ arba el. Paštu Sean O’Kane sean.okane@techcrunch.com.
Deals!
Prisimink MOXION POWErnešiojamojo akumuliatoriaus paleidimas, kuris surinko 110 milijonų dolerių prieš bankrutavus? Steigėjai grįžo su nauju startuoliu, pavadinimu „Anode Technology Company“sukūrusi mobilią bateriją ir keitiklį, kurį galima naudoti EV įkrovimui ir nuotolinės energijos tiekimui statybvietėms ir tiesioginiams įvykiams. Pradedantysis ką tik surinko 9 milijonus dolerių sėklų finansavimo ture, kuriam vadovavo „Eclipse Ventures“; jos partneris, Jiten Behlkuris vadovavo šiam susitarimui, anksčiau buvo „Rivian“ vyriausiasis augimo pareigūnas. Matyt, Behlo susidomėjimą paskatino jo patirtis Riviane.
Šoninė pastaba: „Palo Alto“ įsikūrusi rizikos kapitalo įmonė „Eclipse“ šiais metais buvo užimta. VC įmonė taip pat vadovavo 105 mln. USD vertės „Micromobility“ startuoliui, kuris išsiskyrė iš „Rivian“, ir neseniai pasamdė ilgamečio „T. Rowe“ kainų grupės investuotoją Joe Fathą kaip partnerį ir augimo vadovą.
Firma ne aiškiai sutelkia dėmesį į transportą, tačiau kai kurios jos portfelio įmonės šiame sektoriuje apima LankasAr Robotika „Bedrock“Ar Patikima robotikaAr SkylyseAr ir Kelias.
Kiti pasiūlymai, kurie atkreipė mano dėmesį …
„Rapido“populiari „Uber“ konkuruojanti „Ride-Hail“ platforma Indijoje, padvigubino jos vertinimą iki 2,3 milijardo JAV dolerių po antrinės maisto pristatymo milžinės „Swiggy“ pardavimo antrinės dalies. Akcijų išpardavimas įvyks praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai „Rapido“ pradėjo pilotuoti maisto tiekimą, patekęs į pagrindinę Swiggy teritoriją.
Telo„Tiny Electric Truck“ kūrėjas surinko 20 milijonų dolerių iš serijos A serijos „Designer“ ir „Telo“ įkūrėjo Yveso Béharo ir „Tesla“ įkūrėjo Marco Tarpenningo, kuris yra „Telo“ valdyboje. Papildomos investicijos iš „Salesforce“ generalinio direktoriaus Marco Benioffo ir ankstyvosios stadijos fondai, tokie kaip „VC“, „E12 Ventures“ ir „Neo“.
„Thetrump“ administracija siekia 10% akcijų Ličio Amerika Mainais už tai, kad iš naujo iš naujo iš naujo sumokėjo 2,26 mlrd. USD paskolos departamento grąžinimo laikotarpį. GM yra pagrindinis Kanados bendrovės investuotojas, kuris Nevadoje kuria ličio kasyklą, kuri, tikimasi, bus didžiausia Vakarų pusrutulyje.
Žymūs skaitymai ir kiti smulkmenos
Piratai turėjo gana aktyvią savaitę transporto sektoriuje. Stellantis Patvirtino duomenų pažeidimą, kuriame dalyvavo klientų asmeninė informacija. Pažeidimas yra susietas su savo „Salesforce“ duomenų bazės įsilaužimu. Tuo tarpu įsilaužimas, kuris prasidėjo praėjusį penktadienį ir tikslinės registracijos sistemos, kurias pateikė „Collins Aerospace“ sukėlė vėlavimą Briuselyje, Berlyne ir Dublino oro uostuose, taip pat Londono Heathrow. JK nacionalinė nusikaltimų agentūra areštavo vyrą, susijusį su „Ransomware“ išpuoliu. Ir pagaliau, „Jaguar Land Rover“ Sakė, kad ji dar kartą neatnaujins gamybos savo gamyklose dar dar savaitę, nes ji ir toliau kovoja su kibernetinės išpuolės iškritimu.
Akumuliatorių medžiagų paleidimas Sila Pradėjo veiklą savo objekte Mozės ežere, Vašingtone-etapą, kuris galėtų paruošti kelią ilgesnio nuotolio, greitesnio įkrovimo EV. Gamykla yra pirmoji didelio masto silicio anodų gamykla vakaruose ir iš pradžių galės pagaminti pakankamai akumuliatorių medžiagų nuo 20 000 iki 50 000 EV. Ateitis plėtra gali patenkinti 2,5 milijono transporto priemonių paklausą.
Automobiliai ir toliau traukia EV ir elektrifikuotas transporto priemones. Honda baigiasi mūsų „Acura ZDX“ elektrinės transporto priemonės, kurią statė, gamybą Generaliniai varikliai Tenesyje pranešė CNBC. Ir Stellantis Atšaukė planus iki 2025 m. Pabaigos gaminti 4xe papildinį hibridinį „Jeep Gladiator“ Šiaurės Amerikoje. Kuris EV yra šalia kapojimo bloko?
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracijan Atidarė „Rivian“ tyrimą dėl saugos diržų problemų, susijusių su elektros pristatymo furgonais, kurie gali sukelti papildomą riziką avarijos atveju, pranešė „Bloomberg“.
Tesla Paprašė aplinkos apsaugos agentūros neatsiriboti dabartiniais transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartais, nesulaužant kitų pagrindinių automobilių gamintojų, norinčių pamatyti taisykles.
Tuneinasgarso transliacijos paslauga, bendradarbiauja su Federaline ekstremalių situacijų valdymo agentūra, kad vairuotojams būtų teikiamos skubios pagalbos įspėjimai.
„Volvo“ automobiliai Įsipareigoja įsipareigojimas JAV gamybai. Bendrovė teigė, kad ji ir toliau investuos į savo JAV automobilių gamyklą netoli Charleston, Pietų Karolinos, ir paskelbė apie planus išplėsti gamyklą, kad iki dešimtmečio pabaigos pagamintų hibridinę transporto priemonę.
Waymo Pradėta „Waymo for Business“, nauja paslauga, skirta įmonėms sudaryti sąskaitas, kad jų darbuotojai galėtų naudotis robotaksėmis tokiuose miestuose kaip Los Andželas, Phoenixas ir San Franciskas.
ZOOX paprašė federalinių reguliavimo institucijų išimties, kuri leistų „Amazonui“ priklausančiai autonominėms transporto priemonių įmonei komerciškai dislokuoti savo pagal užsakymą pagamintą robotaksį, kuriai trūksta tradicinių kontrolės priemonių, tokių kaip pedalai ir vairas.
Dar vienas dalykas
Pagaliau, gyvenimo įrodymas iš Luminaras įkūrėjas Austinas Russellas.
Galbūt prisimenate, kad Russellas buvo paslaptingai ir staiga pakeitė gegužę kaip jo sukurtos „LiDar“ generalinio direktoriaus generalinis direktorius. Bendrovė niekada iš tikrųjų nepaaiškino savo pasitraukimo, tik tai, kad tai buvo „Verslo elgesio ir etikos tyrimo“, kurį inicijavo valdyba, rezultatas.
Russellas tylėjo; Kol jis liko „Luminar“ valdyboje, jis nepasirašė nė vienos iš paraiškų, kurias bendrovė pateikė JAV vertybinių popierių ir biržos komisijai nuo tada, kai jis buvo pakeistas. Šią savaitę jis vėl pasirodė kaip naujos įmonės, pavadintos „Russell AI Labs“, įkūrėju. Tai apmokestinama kaip „platforma, kuri remia ir kuria transformacines AI ir pasienio technologijų kompanijas“.
Atrodo, kad jo bėdos „Luminar“ turėjo įtakos jo sugebėjimui pritraukti aukšto lygio palaikymą ar sudaryti antakių kėlimo sandorius. „Russell“ įkūrėjai yra Markusas Schäferis, CTO ir valdybos narys „Mercedes-Benz Group AG“, ir Murtaza Ahmed, kurie prieš prisijungdamas prie „SoftBank“ ėjo „Goldman Sachs“ generalinio direktoriaus pareigas, ir buvo 100 milijardų dolerių vertės „Vision Fund“ ir 5 milijardų JAV dolerių vertės Lotynų Amerikos fondo partneris.
Dalyvaudamas „Russell AI Lab“ debiute, „The Startup“ paskelbė, kad užėmė 300 mln.