„Bezos“ remiamas „Slate Auto“ debiutų analoginis EV pikapas, kuris yra neabejotinai anti-Tesla


Naujas amerikiečių elektromobilių startuolis, pavadintas „Slate Auto“, debiutavo ir yra maždaug toks pat anti-Tesla.

Tai yra prieinama, labai pritaikoma ir labai analogiška. Jis turi rankinius „Windows“ ir nėra su pagrindiniu informacinio informaciniu ekranu. Heck, jis net nėra dažytas. Jis taip pat gali virsti iš dviejų vietų pikapu į penkių vietų visureigį.

Trejų metų paleidimas atskleidė savo transporto priemonę per renginį ketvirtadienio vakarą Long Byče, Kalifornijoje, ir pažadėjo, kad pirmieji sunkvežimiai bus prieinami klientams už mažiau nei 20 000 USD su Federalinis EV mokesčių kreditas iki 2026 m. Pabaigos.

Renginys įvyks tik po kelių savaičių nuo tada, kai „TechCrunch“ atskleidė išsamią informaciją apie „Slate Auto“ planus patekti į JAV EV rinką, pastatyti savo sunkvežimius Indianoje ir kad įmonę finansiškai palaiko „Amazon“ įkūrėjas Jeffas Bezosas.

Automobilių pramonė „buvo taip orientuota į transporto priemonės autonomiją ir technologijas, o tai yra vieta, kur dauguma amerikiečių tiesiog negali sau leisti“, – per renginį, kuris „EVS Live“ transliavo, sakė vyriausiasis komercijos pareigūnas Jeremy Snyderis. „Bet mes čia tam, kad tai pakeistume“.

„Mes statome prieinamą transporto priemonę, kuri jau seniai pažadėta, bet niekada nebuvo pristatyta“, – pridūrė generalinis direktorius Chrisas Barmanas.

Vaizdo kreditai:Šiferio automatinis

Specifikacijos

Šiferis tiksliai nesako, kiek kainuos jo sunkvežimis – keli šaltiniai per pastarąsias kelias savaites pasakojo „TechCrunch“ per pastarąsias savaites. Ir tiek daug gali pasikeisti nuo dabar iki 2026 m. Pabaigos išleidimo datos.

Bendrovė yra Sakymas, kad po federalinio mokesčių kredito jis prasidės mažiau nei 20 000 USD (jei tai vis dar egzistuoja kitais metais). Susidomėję pirkėjai bendrovės tinklalapyje gali rezervuoti 50 USD.

Pagrindinė „Slate“ sunkvežimio versija išspaus 150 mylių atstumu nuo 52,7 kWh baterijos pakuotės, kuri įjungs vieną 150 kW galios variklį galinėje ašyje. Žmonėms, kurie šiek tiek pasmerkia tuo numeriu, „Slate“ siūlo didesnę akumuliatoriaus pakuotę, kuri, jos teigimu, turės apie 240 mylių diapazoną. Jis ims apmokestinti Šiaurės Amerikos įkrovimo standartinį prievadą, „Standard Tesla“ nustatė, kad beveik visi pagrindiniai automobilių gamintojai dabar naudoja.

Sunkvežimyje yra 17 colių ratai ir penkių pėdų lova, jos numatoma 1400 svarų naudos galia, turinti 1000 svarų vilkimo galią. Kadangi tai yra EV, nėra variklio priekyje. Jo vietoje yra priekinis bagažinė (arba FRUNK) su 7 kubinių pėdų saugojimo vietos, o tai turi kanalizaciją tuo atveju, jei savininkas nori užpildyti jį ledu tam bagažinės durų vakarėliui.

Ši vilkimo talpa yra mažesnė nei pajėgesnis „Ford F-150“ ir yra dar mažesnis nei mažesnis „Ford Maverick“, kuris gali vilkti apie 1500 svarų.

Kalbant apie „Ford Maverick“, „Slate“ sunkvežimis yra mažesnis. Šiferio EV ratų bazė yra 108,9 colio, o bendras ilgis – 174,6 colio. „Maverick“ turi 121,1 colio ratų bazę, o bendras ilgis-199,7 colio

Visa kita apie pagrindinę sunkvežimio versiją yra nepaprastai atsargus – ir tai yra esmė. Šiferis iš tikrųjų maksimaliai padidina pagrindinio modelio idėją ir nustato klientus, kad sumokėtų EV pritaikyti savo skoniui.

Pagal užsakymą … viskas

Ekrano kopija

Šiferis yra labai įsipareigojęs pritaikyti idėją, kuri išskiria ją iš bet kokio kito „EV“ paleidimo (arba tradicinio automobilių gamintojo).

Bendrovė ketvirtadienį pranešė, kad ji bus paleista su daugiau nei 100 skirtingų aksesuarų, kuriuos pirkėjai gali panaudoti sunkvežimio individualizavimui pagal savo skonį. Jei tai stulbina, „Slate“ sukūrė daugybę skirtingų „starterių pakuočių“, iš kurių gali pasirinkti suinteresuoti pirkėjai.

Sunkvežimis net nėra dažytas. Šiferis vietoj to groja idėją suvynioti savo transporto priemones, ką vadovai teigė, kad jie parduos rinkiniuose. Pirkėjai gali arba šiferiu atlikti tą darbą jiems, arba įdėti įvyniojimus.

Tai ne tik padidina idėją, kad pirkėjas gali suasmeninti savo transporto priemonę, bet ir sumažina didžiulį įmonės išlaidų centrą. Tai reiškia, kad šiferiui jos gamykloje nereikės dažų parduotuvės, leidžiančios išleisti mažiau, kad patektų į rinką, kartu vengiant vienos iš labiausiai reguliuojamų transporto priemonių gamybos dalių.

Šiferis klientams sako, kad jie gali įvardyti automobilį, ką nori, ir siūlo galimybę įsigyti reljefinį įvyniojimą. Priešingu atveju sunkvežimis tiesiog vadinamas „tuščiu šiferiu“.

Kaip anksčiau pranešė „TechCrunch“, pritaikymo elementas yra pagrindinis dalykas, kaip įmonė tikisi sudaryti maržą apie tai, kas kitaip yra palyginti nešvarių transporto priemonių.

Bet tai taip pat yra draugiško šuolio skalūno dalis klientams.

Barmanas ketvirtadienį sakė, kad žmonės gali „padaryti tuščią šifrą pirkimo metu arba, kai laikui bėgant keičiasi jūsų poreikiai ir finansai“. Tai atsiskaito priedus kaip „Easy DIY“, kurį gali išspręsti „ne gearheads“, ir sako, kad ji pateiks „How-Tours“ rinkinį pagal Slate universiteto atsiskaitymą.

„Įsigykite savo aksesuarus, greitai pristatykite juos ir įdiekite juos patys, naudodamiesi lengvais vaizdo įrašais„ Slate U “, mūsų turinio centre“,-rašoma svetainėje. „Nenorite eiti„ pasidaryk pats “maršrutu? Gali ateiti ir padaryti šį skalūną įgaliotas partneris ir padaryti tai už jus.”

Ankstyvoji „Slate“ svetainių pritaikymų biblioteka yra nuo funkcinės iki kosmetikos. Pirkėjai gali pridėti informacijos ir pramogų ekranus, garsiakalbius, stogo bagažines, šviesos dangčius ir dar daugiau.

Svarbiausi yra galimybės, leidžiančios pirkėjams „pertvarkyti“ sunkvežimį į erdvesnius visureigio formų veiksnius. Tačiau tai nėra nuolatiniai sprendimai. Šiferis sako, kad žmonės galės pakeisti savo transporto priemonę į visureigį ir iš jos, jei jiems patinka – „nereikia jokio mechanikos sertifikavimo“.

Visa tai pasakius, „Slate“ sunkvežimis yra standartinis su kai kuriomis federaliniu mastu įgaliotomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip automatinis avarinis stabdymas, oro pagalvės ir atsarginė kamera.

Sagtis

Kelias į sėkmingą „American Automotive Startup“ startuolią yra suklydęs dėl nesėkmių. Per pastaruosius kelerius metus „Canoo“, „Fisker“ ir „Lordstown Motors“ pateikė visus bankroto bylas. Ir tai tik keli. Tos kompanijos, kurios vis dar yra šalia, pavyzdžiui, „Rivian“ ir „Lucid Motors“, yra kraujavantys pinigai, bandydamos gauti didelio masto ir prieinamesnius modelius, kuriuos galima parduoti.

Šiferis yra visiškas to požiūrio inversija. Tai pirmiausia eina po pigių EV ir tikisi, kad tas verslas taps perspektyvus, papildydamas jį pinigais iš šio gilaus pritaikymo žaidimo.

Tačiau, panašiai kaip „Rivian“ ir „Lucid Motors“, jis taip pat turi giliai kišenes rėmėjus. Iki šiol jis surinko daugiau nei 111 mln. USD (tikslus skaičius vis dar nėra viešas). Ir, išskyrus „Bezos“, iš Marko Walterio paėmė pinigus, „Guggenheim Partners“ generalinis direktorius ir kontroliuojantis „La Dodgers“ savininkas, kaip šį mėnesį pranešė „TechCrunch“.

Bendrovė pasamdė beveik 400 darbuotojų, siekiančių įgyvendinti visus savo ambicingus tikslus, ir šiuo metu bando samdyti daugiau. Šiferis, be abejo, negalėjo pasirinkti daugiau nestabilesnio laiko debiutuoti, tačiau jis taip pat yra sutelktas į vidaus gamybą ir gali būti izoliuotas nuo kai kurių neramumų, su kuriais susiduria kiti startuoliai ir įkurti automobilių gamintojai.

„Mes tikime, kad transporto priemonės turėtų būti prieinamos ir pageidautinos“, – ketvirtadienį sakė Barmanas ir pridūrė, kad „Slate“ sunkvežimis „yra transporto priemonė, kurią žmonės iš tikrųjų myli ir didžiuojasi turėdami.“



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -