„DreamWorks“ įkūrėjas Jeffrey Katzenbergo rizikos fondas WNDRCO vadovavo 15,5 mln.
„Creatify“ „ADMAX“ platforma naudoja AI, kad greitai sugeneruotų dešimtis vaizdo įrašų reklamų, kurios yra skirtos socialinės žiniasklaidos rinkodarai-„ADMAX“ analizuoja aukštos kokybės socialinių vaizdo įrašų kampanijas tokiose programose kaip „Tiktok“ ir „Instagram“, kad suformuotų jos išvestį.
Technologijų pramonės titanai ėmėsi PG reklamos. „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas neseniai papasakojo apie savo ambicijas automatizuoti visą reklamą naudojant AI skelbimo įrankį, kuris išbandytų tūkstančius skelbimų „Facebook“, „Instagram“ ir „Threads“ vartotojams.
Šis automatizavimo laipsnis gali atrodyti drastiškas, tačiau tai nėra išankstinė išvada. Nors Katzenbergas buvo pramogų pramonės vadovas nuo tada, kai buvo išrastas DVD, jo lažybos ne visada yra teisingos – jis taip pat buvo „Quibi“, trumpos vaizdo platformos, kuri liūdnai surinko 1,75 milijardo dolerių, įkūrėjas ir uždarytas po šešių mėnesių.