Elonas Muskas galbūt pasitraukė iš savo pareigų, kaip Vyriausybės departamento efektyvumo ir patarėjo prezidentui Trumpui, tačiau jis vis dar aktyviai veikia DC sluoksniuose. Šį kartą jis yra kitoje pusėje, lobizuodamas įstatymų leidėjus, susijusius su autonominėmis transporto priemonėmis, teigiama „Bloomberg“ pranešime, kuriame cituojami bevardžiai šaltiniai.
Anot Bloombergo, Muskas ir kiti jo orbitoje tiesiogiai skambino Kongreso nariams. Atrodo, kad jo pastangos bus nukreiptos į gegužės 15 d. Įstatymo projektą, pavadintą Autonominės transporto priemonių pagreičio įstatymu.
Muskas lažinasi daug „Tesla“ ateities dėl AI, robotikos ir autonominių transporto priemonių. Jis dažnai susiejo įmonės vertę su jos investicijomis ir galimo autonominių transporto priemonių komercializavimu. Ir kitą mėnesį tikimasi, kad „Tesla“ pradės nedidelę ir geofuotą „Robotaxi“ paslaugą Austine, Teksase. „Tesla“ taip pat nori galų gale išleisti autonomines transporto priemones – firminius kibernetines kibernetines kibernetus -, kuriose nėra vairo ar pedalų. Tačiau šiandien nėra aiškių federalinių taisyklių ar standartų, leidžiančių tokiai transporto priemonei veikti mastu.