„Facebook“ suteikia galimybę turinio kūrėjams uždirbti pinigų už jų viešų istorijų („stories“) peržiūras. Naujoji pinigų gavimo galimybė visame pasaulyje prieinama kūrėjams, kurie yra pinigų gavimo už kuriamą „Facebook“ turinį programos dalis.
Naudodamiesi šia nauja pinigų gavimo galimybe, kūrėjai gali užsidirbti pinigų iš turinio, kurį jie jau kuria ir dalijasi, jei jie paskelbs jį savo „Facebook“ istorijoje. Pvz., Jei kūrėjai sukuria recepto vaizdo įrašą ar „reels“, jie gali pasidalyti jo fragmentu savo istorijoje. Jie taip pat gali užsidirbti pinigų, paskelbdami istoriją apie savo kasdienį gyvenimą.
Bendrovės atstovas el. laiške „TechCrunch“ teigė, kad išmokos už istorijas priklauso nuo turinio našumo ir kad kūrėjai gali pradėti uždirbti pinigus, prieš tai net ir nepasiekę tam tikros peržiūrų ribos.
Išmokėdama pinigus už istorijas, „Facebook“ kūrėjams suteikia papildomą pajamų srautą kaip būdą skatinti daugiau turinio kūrimo platformoje. Ši naujovė pasirodo tuo momentu, kai „Meta“ bando pervilioti „Tiktok“ kūrėjus į „Facebook“ ir „Instagram“, žadėdamas grynųjų pinigų premijas, turinio pasiūlymus ir paramą auginti savo bendruomenes.
Kūrėjams, kurie yra pinigų gavimo už kuriamą „Facebook“ turinį programos dalis ir yra įjungę pinigų gavimą už turinį, nereikia nieko kito daryti, kad suaktyvintų pinigų gavimą už istorijas.
Praėjusiais metais „Facebook“ pradėjo vykdyti turinio monetizavimo programą, siekdamas sujungti į vieną programą „In-stream ads“, „Ads on Reels“ ir „Performance Bonus“ programas. Atlikęs eksperimentą su istorijų monetizacija atrinktiems beta versijos dalyviams, dabar socialinis tinklas suteikia monetizacijos galimybę visiems programos dalyviams.
Milijonai kūrėjų buvo pakviesti prisijungti prie programos 2024 m. „Facebook“ sako, kad ji planuoja pasiūlyti atvirą registraciją jau šiais metais. Tuo tarpu turinio kūrėjai, kurie nėra programos dalis, gali išreikšti susidomėjimą kvietimu per programos svetainę.
Praėjusį spalį „Facebook“ atskleidė, kad 2024 m. kūrėjai socialiniame tinkle uždirbo daugiau nei 2 mlrd. dolerių, o išmokos už „reels“ ir kitus trumpuosius vaizdo įrašus išaugo daugiau nei 80 %. Nuo 2017 m., kai buvo įdiegtos monetizacijos galimybės, „Facebook“ sumokėjo jau daugiau nei 4 mln. turinio kūrėjų.