„Meal-Kit“ įmonė „HelloFresh“ į savo laivyną įtraukė 70 visų elektrinių „Rivian“ mikroautobusų-pirmojo pagrindinio kliento, kuris nusipirko komercinius EV, nes automobilių gamintojas baigė išskirtinį susitarimą su „Amazon“.
70 visų elektros komercinių mikroautobusų yra beveik ketvirtadalis „HelloFresh“ parko, kuris jau padėjo įmonei išsaugoti maždaug 20 000 galonų benzino, rašoma tinklaraščio įraše, kurį trečiadienį paskelbė bendrovė. „HelloFresh“ teigė, kad perėjimas prie elektrinio sumažino savo CO2 išmetimą 200 tonų.
„Rivian“, gaminanti ir parduodančius du mikroautobusų dydžius, norėjo paįvairinti savo klientų ratą nuo tada „Rivian“, sakė „Rivian“, „Fleet“ klientai.
„Rivian“ buvo pastebėtas atliekant daugybę bandymų su potencialiais laivyno klientais. Tačiau „HelloFresh“ pirmasis viešai paskelbė save klientu ir įtraukia furgonus į laivyną.
Kadangi „Rivian“ dirba norėdamas pridėti daugiau komercinių klientų, jis vis dar gamina furgonus „Amazon“. „Rivian“ pradėjo gaminti komercinius furgonus 2021 m., Praėjus dvejiems metams po to, kai „Amazon“ paskelbė, kad ji užsakė 100 000 transporto priemonių kaip dalį pastangų sumažinti savo klimato poveikį. „Amazon“ jau buvo giliai investuota į Rivianą, kai ji sukūrė komercinių mikroautobusų išskirtinumo susitarimą. Vos prieš septynis mėnesius „Rivian“ elektroninės komercijos milžinė vedė 700 milijonų dolerių investicijų į Rivianą.
Nuo vasario mėn. „Amazon“ savo laivyne turėjo 20 000 komercinių furgonų.