„Rivian“ išlaidų mažinimo priemonės tai priartėjo prie pelningumo, tačiau įmonė perspėja, kad 2025 m. Vis dar gali būti sudėtinga metai-ypač dėl naujosios D. Trumpo administracijos sukeltų netikrumo, kurį sukelia netikrumas.
Bendrovė ketvirtadienį paskelbė apie savo ketvirtąjį ketvirtadalį ir 2024 m. Visų metų finansinius rezultatus, o kartu su ja bendravo planai pateikti nuo 46 000 iki 51 000 EV per 2025 m. Rivianas perspėjo, kad „vyriausybės politikos ir reglamentų pakeitimai ir sudėtinga paklausos aplinka“ Remiantis akcininko laišku, „EV“ gamintojas gali paveikti šiuos rezultatus.
Rivianas nenurodė, kokie gali būti šie pakeitimai, tačiau D. Trumpas kampanijos take teigė, kad yra linkęs rasti būdą nužudyti 7500 USD federalinį EV mokesčio kreditą. D.Trumpo administracijos draugas Vivekas Ramaswamy taip pat paragino gauti 6,6 milijardo dolerių paskolą iš Energetikos departamento, kad būtų galima pastatyti gamyklą Gruzijoje. Ši paskola buvo baigta likus trims dienoms iki Trumpo eidimo pareigų.
„Mes labai tikimės, kad galėsime dirbti su nauja administracija ir energetikos departamentu dėl paskolos ir dalijamės prezidento noru sugrąžinti darbą JAV“, – ketvirtadienį konferencijos skambutyje sakė „Rivian“ vyriausioji finansininkė Claire McDonough. Pažymėdama, kad bendrovė planuoja sukurti 7500 gamybos darbo vietų planuojamoje Džordžijos gamykloje. Vėliau skambinant ji sakė, kad Rivianas planuoja patraukti tokį patį didelį kaip „šimtai milijonų“ dolerių, susijusių su tarifais, bet kokiu EV kreditų praradimu ir kitais politikos pakeitimais.
„Mes tikrai tikime ir esame labai suderinti su administracija šiuo klausimu, kad JAV turi ir toliau būti pasaulio lydere šiuo atžvilgiu ir mūsų investicijas į elektroniką, į programinę įrangą, į autonomiją ir AI – tai tikrai yra svarbiausia Teritorijos, skirtos mums, ir toliau eiti vadovaujančias pareigas “, – skambinant sakė generalinis direktorius RJ Scarge.
Rivianas didžiąją dalį 2024 m. Išleido ant ašaros. Vasario mėn. Ji išleido 10% savo darbo jėgos ir birželio mėn. Išleido supaprastintas, pigesnes savo flagmanų EV versijas-„R1T Pickup“ ir „R1S“ visureigį. Bendrovė pakeitė 600 tų transporto priemonių dalių, kad sumažintų gamybos sąnaudas, kartu pakeitė savo elektros architektūrą ir programinės įrangos vartotojo sąsają.
Tokie pakeitimai, kaip tie, padėjo Rivian Notch 170 mln. USD teigiamo bendrojo pelno paskutiniame 2024 m. Ketvirtyje – nors 60 mln. USD iš jų sudarė programinė įranga ir paslaugos.
„Rivian“ ketvirtąjį ketvirtį pranešė apie 1,7 milijardo JAV dolerių pajamų, ty 32% daugiau nei 2023 m. -Missijų reguliavimo kreditai automobilių gamintojams. Per metus „Rivian“ pranešė apie 325 mln. USD pajamų iš reguliavimo kreditų pardavimo.
Pajamos iš programinės įrangos vis labiau vaidina svarbų vaidmenį. Ketvirtąjį ketvirtį „Rivian“ uždirbo 214 mln. USD iš programinės įrangos ir paslaugų, dvigubai daugiau nei tų pačių metų laikotarpis. „Rivian“ pranešė apie 484 mln. USD pajamų už 2024 m. Iš programinės įrangos ir paslaugų.
„Rivian“ gali kurti EV kūrimą ir pardavimą, tačiau jos ateitis taip pat yra pritvirtinta prie programinės įrangos, būtent per pelningą bendrą įmonę su „Volkswagen Group“.
Pajamos iš programinės įrangos pirmiausia lėmė įkrovimo ir prenumeratos mokesčiai, remonto ir priežiūros paslaugos bei naujos transporto priemonių elektros architektūros ir programinės įrangos kūrimo paslaugos, kurias teikia „Rivian“.
Ši istorija buvo atnaujinta su informacija iš Rivian ketvirčio pelno skambučio.