Pagrindiniai takeliai
- Vartotojai teikia pirmenybę klientų aptarnavimui ir patogi vieta šalia savo darbo ar namų
- Didelių pajamų pirkėjai dažniausiai perka iš verslo, turinčio gerą aptarnavimą
- Visų šalių vartotojai yra labai linkę pirkti aukštos kokybės produktus
- GIS programinė įranga sujungia surašymo ir klientų apklausos duomenis, kad nustatytų optimalias parduotuvių vietas
Vartotojai nebūtinai apsilankys parduotuvėje, kurioje yra fizinė vieta, nebent tai yra jų mąstymo dalis, skirta apsipirkti. Plytų ir skiedinių mažmenininkai, norėdami išgyventi, turi patekti į šį iššūkį, ypač mažus verslus, kurie istoriškai kovoja su tvarumu. Remiantis 2024 m. Duomenų duomenimis, beveik ketvirtadalis (23,2%) privačių JAV verslo atstovų eina per pirmuosius metus. 48% bankrutuoja per penkerius metus, o 65,3% uždaroma per dešimtmetį.
GIS gali reikšti gerą verslą
Maždaug 80% visų verslo duomenų yra susiję su vieta. Bendrovės valdo daugybę duomenų apie klientus, pardavimus, adresų sąrašus, inventorių, demografinius profilius ir kt. Nesvarbu, kokia jūsų pramonė, sėkmingai veikianti verslas reiškia, kad protingesni sprendimai reiškia greitesnius sprendimus greičiau nei konkurencija. Labai svarbu, kad būtų galima suprasti rinką, greitai gauti reikalingus duomenis ir veikti. Žemėlapiai gali intuityviai atskleisti modelius, tendencijas ir galimybes, kurių lentelių duomenys gali nenustatyti. Jie gali būti raktas į mažmeninės prekybos verslo sėkmę.
Tokios priemonės kaip „Maptive GIS“ programinė įranga gali padėti franšizėms rasti tinkamą svetainę kitai parduotuvei, paslaugų skyriui, platinimo centrui ir dar daugiau. GIS suteikia vartotojams galimybę derinti surašymo duomenis ir klientų apklausas bei vizualizuoti rinkos dalį, skverbtis į rinką ir prekybos sritis. GIS gali padėti įmonėms planuoti savo pasitraukimo strategijas, kai rinkos pamainos.
Vartotojai vertina klientų aptarnavimą ir patogią vietą

Ankstyvieji tyrimai nustatė du kritinius pirkėjų sprendimų pasirinkimą pasirinkti konkrečią parduotuvę, o ne kitą klientų aptarnavimą ir patogią vietą šalia jų darbo ar namų, su atitinkamais standartizuotais 100 ir 98 balais. Atrodo, kad vartotojai pasirenka parduotuves dėl savo vietos ir kaip gerai elgiamasi ten. Kiti svarbiausi vairuotojai yra platus produktų pasirinkimas žemiau tam tikros kainos slenksčio ir mažesnės nei kitos parduotuvės kainos, kurių balai svyruoja nuo 71 iki 74.
Naujausiame tyrime, kurio rezultatai buvo pranešti 2024 m., „Qualtrics XM“ institutas apklausė 28 600 vartotojų visame pasaulyje apie jų pasirinkimą, iš kurių įmonės gali pirkti. Jie paprašė dalyvių pasirinkti dvi iš penkių variantų: pirkti iš įmonės, kuri pasiūlė labai gerą klientų aptarnavimą ir palaikymą, aukštos kokybės produktus ar paslaugas ar žemas kainas; Bendrovė, turinti intuityvią programą mobiliesiems ar svetainei, arba įmonė, kuri padarė teigiamus dalykus bendruomenei ir visuomenei apskritai.
Rezultatai patvirtino aukščiau pateiktą tyrimo išvadą, nes vartotojai teikė pirmenybę geroms paslaugoms ir palaikymui. Visame pasaulyje geras klientų aptarnavimas buvo antras pagal dydį prioritetas. Įdomu tai, kad dideles pajamas gaunantys pirkėjai greičiausiai pirko iš verslo, turinčio gerą klientų aptarnavimą, kuris buvo šalia mažas pajamas gaunančių vartotojų prioritetų sąrašo.
Jie taip pat teikia pirmenybę produkto kokybei ir intuityvioms internetinėms sąsajoms
Visų šalių vartotojai buvo labai linkę pirkti iš įmonių, turinčių aukštos kokybės produktus ar paslaugas. Japonijos vartotojai parodė didžiausią pirmenybę tam, o Naujosios Zelandijos gyventojai – silpniausia.
Bendruomenės vertė svyravo tarp šalių, tačiau visame pasaulyje ji buvo mažiausia vartotojų prioritetų sąraše. JAE vartotojai greičiausiai pirko, atsižvelgiant į visuomenės gėrį, o kanadiečiai buvo mažiausiai tikėtini.
Galiausiai vartotojai iki 35 metų labiau linkę pirkti iš įmonių, turinčių intuityvią programą mobiliesiems ar svetainei, palyginti su 35 metų ar vyresniais.