2023 m. Įkūrėjai Karim Jouini ir Džihed Othmani pardavė savo išlaidų valdymo startuolį „Expensya“ Švedijos viešųjų pirkimų programinės įrangos įmonei „Medius“, kuris plačiai laikomas vienu didžiausių Afrikos startuolių įsigijimų. Kai kurie šaltiniai teigia, kad suma buvo šiek tiek daugiau nei 120 milijonų dolerių, nors sandorių sąlygos nebuvo atskleistos.
Pasiekta sėkmė, abu įkūrėjai prisiekė verslumą, niekada neketindami dar kartą padaryti kito startuolio, o Jouini tapo CTO vaidmeniu sujungtoje programinės įrangos įmonėje, su kitais įsigijimais, apimančiais tris žemynus.
Tačiau naujos technologinės bangos – generatyvinės AI – ir mintis, kad jie gali sugalvoti ką nors dar didesnio su jais, pritraukė juos atgal.
Jie abu turi „Thunder Code“-generatyvinę AI varomą programinės įrangos bandymo platformą, kuri jau užsitikrino 9 mln. USD sėklų finansavimą, jie sakė „TechCrunch“.
„Tai gana beprotiška, nes mes pažadėjome nedaryti kitos kompanijos, nes„ Expensya “buvo per sunku“, – „TechCrunch“ pasakojo Jouini. „Bet aš manau, kad tada, kai žmonės turi du vaikus, jie pamiršta, koks sunkus buvo pirmasis. Ši nauja įmonė yra mažiau nei šešių mėnesių ir jau labai intensyviai, tačiau esame atleisti. Mes įsitikinę, kad tai yra vienaragis.”
Jouini sako, kad jo perėjimas į „Medius“ technologijos vadovą karaliavo kibirkštį, kurio praleido po metų kaip „Expensya“ frontininkas. Prižiūrėjęs šešių bendrovių integraciją iš trijų žemynų, jis iš pradžių pamatė, kaip generatyvinė AI galėtų pakeisti programinės įrangos pramonę. Testavimas buvo universali problema, nesvarbu, koks produktas, supratimas, kuris pasodino „Thunder“ kodo idėją.
„Thunder Code“ sprendžia lėtą, rankinį bandymą su AI varomais „agentais“, imituojančiais žmonių bandytojus. Šie agentai imituoja QA procesus, sugauna subtilias UI ir UX problemas ir mokosi iš atsiliepimų.
Nuspręsta išvengti ankstyvųjų „Expensya“ klaidų, jouini prioriteto nustatytas greitis. „Pirmąjį MVP išsiuntėme šeštą savaitę, o dabar produktas yra daug tvirtesnis šešis mėnesius, nei„ Expensya “buvo ketveriais metais“, – sakė jis. Tai atspindi plačiai patikimą įsitikinimą pradedančioje žemėje, kad greitas atsiliepimas suaktyvina tobulus planus.
„Thunder Code“ jau auga, mokant klientams ir bandomosioms programoms visoje JAV, Kanadoje, Prancūzijoje ir Tunise. Bendrovė bendradarbiauja su pristatymo vadovais, QA parduotuvėmis ir kūrėjų komandomis, norinčiomis greičiau išbandyti ir išsiųsti. Dabartinis jo fokusavimas yra žiniatinklio programų testavimas, planuojant plėstis į mobilųjį, darbalaukį ir API testavimą iki 2025 m. Pabaigos.

Be „Speed“, antrasis Jouini rodeo taip pat taiko ir kitas sunkiai uždirbamas „Expensya“ pamokas, pavyzdžiui, sutelkdamas dėmesį į pagrindines savybes ir kuo greičiau gauti geriausius talentus. Jis nepologetiškai vertina ankstyvą praskiedimą, nes tai susiję su investavimu į geriausius talentus. „Daugelis afrikiečių verslininkų bijo praskiesti kapitalą, nes nori išlaikyti 100%. Mes tikime, kad jei sukuriame vienaragį, skiedžiodami save, tai yra gera vertė”, – pažymėjo jis.
Vis dėlto Jouini mano, kad AI leis „Thunder“ kodui sukurti 10 kartų didesnę vertę su mažiau žmonių, pakartodamas platesnį požiūrio perėjimą link liesesnių AI varomųjų komandų.
Nepaisant to, Jouini pripažįsta, kad perėjimas nuo išlaidų valdymo prie programinės įrangos kūrėjų įrankių buvo šuolis, nepaisant to, kad skausmo taškai jaučiasi pažįstami. Vis dėlto, jis mato, kad programinės įrangos testavimas yra didesnė, sudėtingesnė rinka, numatoma, kad iki 2027 m. Iki 2027 m. Virš 100 milijardų dolerių, kuriuose vis dar dominuoja senosios kodekso platformos, tokios kaip „Tricentis“ ir „BrowserStack“, kurias gali lėtai prisitaikyti. Jis mano, kad greitas „Thunder Code“ vykdymas naudojant AI suteikia pranašumą net prieš panašius naujus agentinius produktus.
„Thunder Code“, kurio būstinė yra Paryžiuje su Tuniso biuru, prisijungia prie vis labiau perpildytos startuolių rinkos, bandančios padaryti tą patį su dalyviais, pradedant nuo UIPATH iki startuolių, tokių kaip „Jetify“, „Nova AI“.
Tai padeda, kad jo įkūrėjas Othmani suteikia didelę patirtį generacinės AI, sukūrusius vidinius AI įrankius „Expensya“ metais prieš tai, kai „ChatGpt“ sukėlė bangas. Jouini teigė, kad jų papildomi įgūdžiai ir 9 mln. USD surinkti per šešis mėnesius „Thunder“ kodą, kad galėtų greitai judėti ir užfiksuoti rinkos dalį.
Finansavimo etape yra pažįstami veidai iš „Expensya“ dangtelių lentelės, įskaitant „Silicon Badia“ ir „Jaango Capital“, taip pat su „Titan Seed Fund“ ir strateginiais angelais, tokiais kaip Roxanne Varza (F stoties direktorė) ir Karim Beguir, didžiausio Afrikos AI startuolio generalinis direktorius. Buvę ir dabartiniai „Expensya“ darbuotojai, kurie įsigijo įsigijimo metu, taip pat investavo. „Kai kurie mūsų investuotojai iš tikrųjų yra„ Expensya “darbuotojai ir aš džiaugiuosi, kad tai pavyko taip“, – sakė Jouini.