„Waymo“ dabar turi daugiau nei 300 be vairuotojų transporto priemonių, užtraukiančių keleivius aplink San Franciską, tačiau nors jie laikosi eismo įstatymų, automobilių stovėjimo aikštelė yra visai kitas dalykas. Remiantis „The Washington Post“ cituojamais miesto įrašais, šie riedėjimo robotai pernai surinko 589 citatas, kurių iš viso buvo 65 065 USD baudos už automobilių stovėjimo aikštelės pažeidimus, kurie svyravo nuo srauto blokavimo iki gatvių valymo apribojimų iki automobilių stovėjimo aikštelėse.
Sąžiningai iki Waymo, gauti automobilių stovėjimo bilietą San Fransiske yra sunkiau lengva. Miestas juos išduoda kaip skrajutės. (Pagal San Francisko standartą, apytikslis skaičius pernai buvo 1,2 milijono.)
„Waymo“ atstovas pasakoja „Post“, kad įmonė dirba spręsdama problemą, tačiau mes rizikuotume atspėti, kad neįvyks, kol kiekvienas automobilis nebus vairuotojo. „Waymo“ automobiliai kartais sustoja komercinėse pakrovimo zonose, kad numestų motociklininkus, kai vienintelis kitas variantas yra perpildytas pagrindinis kelias arba vieta, esanti toli nuo motociklininko kelionės tikslo. Jie taip pat retkarčiais „trumpai parkuoja“ tarp kelionių, jei jie yra per toli nuo „Waymo“ įrenginio. Jie yra tie patys kompromisai, kuriuos žmonių vairuotojai daro visą laiką, ir kol mes nebuvome iš nuotraukos, „Waymo“ transporto priemonės tikriausiai skambins ir gaus tuos pačius bilietus.