Pasirašyta sutartis su projektavimo įmone „Tyrens Lietuva“ dėl tarptautinės magistralės „Via Baltica“ atkarpos nuo Kauno iki Latvijos sienos infrastruktūros planų parengimo. Šie planai kainuos 4,2 mln. eurų (su PVM). Sutartis apima 140 km ilgio ruožus Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (A8) ir Panevėžys-Pasvalys-Ryga (A10). Planus numatoma parengti per dvejus metus. „Via Lietuva“ teigė, kad tai yra svarbus žingsnis modernizuojant susisiekimo jungtis nuo Lenkijos iki Latvijos sienų.
Planuojama, kad rekonstruojamuose ruožuose bus įrengtos keturios eismo juostos, jungiamieji keliai, žiedai, apsaugos nuo gyvūnų ir apšvietimas. Šiais metais planuojama pasirašyti sutartį dėl paskutinės, 22 km ilgio, Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos specialiojo plano.
Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau teigė, kad visą „Via Baltica“ rekonstrukciją planuojama užbaigti iki 2030 metų. Šiuo metu jau baigti trys iš keturių „Via Baltica“ atkarpos nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstrukcijos ruožai (28,5 km magistralės). Paskutinę atkarpą planuojama baigti šiemet. Atkarpa nuo Kauno iki Marijampolės (daugiau nei 39 km) buvo sutvarkyta 2018 metais. „Via Baltica“ yra transeuropinio tinklo kelias, jungiantis Varšuvą ir Taliną, kurio bendras ilgis siekia 970 kilometrų, o Lietuvos teritorijoje – 269 kilometrus.