Elektroninė parduotuvė „Barbora“ atsisakė galimybės atsiimti užsakymus specialiuose atsiėmimo punktuose, vadinamuose „Drive in“. Ši paslauga buvo teikiama nuo pandemijos pradžios. Pasak įmonės atstovų, tokio sprendimo priežastis – mažas klientų susidomėjimas. Prieš šventes „tv3.lt“ skaitytojai atkreipė dėmesį, kad nebėra galimybės patiems atsiimti prekes. Toks atsiėmimo būdas buvo patogus skubantiems, dirbantiems žmonėms, norintiems sutaupyti laiko.
„Barbora“ pardavimų ir marketingo vadovė Indrė Vaiginė teigė, kad „Drive in“ paslauga buvo deaktyvuota gruodžio 3 d. Lietuvoje ir Estijoje, o gruodžio 13 d. – Latvijoje. Pasak jos, įmonė dabar sutelks dėmesį į pagrindinę paslaugą – prekių pristatymą į namus, kuri sulaukia didžiausio klientų susidomėjimo. Klientai, kurie naudojosi „Drive in“, buvo informuoti iš anksto el. paštu ir gavo specialius nuolaidų kuponus prekių pristatymui į namus. I. Vaiginė priminė, kad Vilniuje ir Kaune klientai gali pasinaudoti „Priority“ paslauga ir gauti prekes per dvi valandas. „Sodros“ duomenimis, „Barboroje“ dirba 741 darbuotojas, kurių vidutinis atlyginimas – 1939 eurai (neatskaičius mokesčių). Pernai įmonė gavo per 20 mln. eurų pajamų, bet patyrė daugiau nei 5 mln. eurų nuostolių.