Bendrovė „Ignitis“ pripažino suklydusi ir atsiprašo klientų, kuriems buvo išsiųstos klaidingos sąskaitos už elektrą. Kai kurie vartotojai pranešė gavę sąskaitas, kuriose sumos buvo kelis kartus didesnės nei įprastai. Įmonės atstovai teigia, kad klaida įvyko dėl techninio nesklandumo, kuomet sistema dukart paėmė duomenis iš duomenų mainų platformos.
Vilnietė Inga pasakojo, kad šeima buvo šokiruota gavusi sąskaitą, kurioje nurodyta mokėtina suma siekė daugiau nei 500 eurų. Vėliau gauta pakoreguota sąskaita buvo perpus mažesnė, tačiau moteris stebėjosi, kad įmonė neatsiprašė už sukeltą sumaištį. Panašią patirtį aprašė ir Regina iš Klaipėdos, kurios sąskaita išaugo dvigubai, nors moteris džiaugėsi, kad nespėjo jos apmokėti.
„Ignitis“ atstovė Laura Beganskienė teigė, kad klaidingos sąskaitos pasiekė apie penktadalį klientų. Bendrovė anuliavo klaidingas sąskaitas ir išsiuntė teisingas. Tie klientai, kurie jau apmokėjo klaidingas sąskaitas, gali rinktis – permokėta suma bus įskaityta į kitą sąskaitą arba grąžinta kliento prašymu.
„Atsiprašome mūsų klientų, apie penktadalį jų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas – sudvigubinta suma. Teisingą mokėtiną sumą klientai gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos“, – sakė L. Beganskienė.
„Ignitis“ tikina, kad ėmėsi papildomų priemonių, kad tokie incidentai nepasikartotų ateityje. Po sąskaitų formavimo bus atliekamas papildomas patikrinimas, kuris leis identifikuoti, ar neliko klaidų. Klientai, kurie pastebėjo neatitikimus, raginami kreiptis į įmonės klientų aptarnavimo centrą. Teisingas sąskaitas klientai gaus iki vasario 11 dienos.