„Juodasis penktadienis“ Lietuvoje: e. pardavimai šoktelėjo į viršų! Marketingo startuolio „Omnisend“ duomenys rodo, kad Lietuvos elektroninės parduotuvės per „Juodojo penktadienio“ išpardavimus uždirbo įspūdingą sumą – 2,3 mln. eurų. Tai net 23,7 proc. daugiau nei pernai! Nors bendra pardavimų apimtis šiek tiek sumažėjo (1 proc.), pirkėjai išleido daugiau pinigų, įsigydami brangesnes prekes. Šeštadienis taip pat džiugino prekybininkus – pajamos augo 10,3 proc., lyginant su praėjusiais metais.
„Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus teigia, kad gyventojai pirko didesnės vertės prekes. Bendrovė analizavo daugiau nei 5 tūkst. Lietuvos e. parduotuvių duomenis. Tuo tarpu „Kibernetinis pirmadienis“ nebuvo toks sėkmingas – pajamos krito 14 proc., o pardavimų apimtis – 15,6 proc. E. Mockus mano, kad tai lėmė didesnis dėmesys „Juodojo penktadienio“ pasiūlymams.
Užsienyje situacija kiek kitokia. JAV e. pardavimai augo daugiau nei 6 proc., o per šventinį savaitgalį – 9,1 proc. Jungtinėje Karalystėje fiksuotas pajamų nuosmukis, nors pardavimų skaičius ir augo. Anot „Omnisend“ atstovo, tai gali būti susiję su šalies ekonomine padėtimi ir augančiomis kainomis. Nepaisant to, prasidėję šventiniai išpardavimai gali atgaivinti e. prekybą visame pasaulyje.