Kauno senamiesčio turguje daugiau nei tris dešimtmečius veikianti „Senoji mėsinė“ yra puikiai žinoma vietiniams gyventojams. Jos savininkė Kristina Jankienė dalijasi savo sėkmės receptu, kuris, pasak jos, slypi aukštos kokybės produktuose ir nuoširdžiame bendravime su klientais.
Kristina pabrėžia, kad svarbiausia – patarti pirkėjui ir parinkti tinkamą mėsos gabalą, atsižvelgiant į tai, ką jis planuoja gaminti. „Tai, kas idealiai tinka vienam patiekalui, gali visiškai sugadinti kitą“, – teigia verslininkė. Ji priduria, kad geriausia reklama – patenkinti klientai, kurie sugrįžta ir atsiveda draugus. Vis dėlto, pasitikėjimą reikia užsitarnauti.
„Pradžioje žmonės skeptiškai žiūrėjo į naujus produktus, ypač pusgaminius. Reikėjo nemažai pastangų ir kantrybės, kad pirkėjai pradėtų pasitikėti mūsų produkcija“, – prisimena Kristina. Ji pasakoja, kad darbo dienos pabaigoje net prarasdavo balsą, todėl į pagalbą kviesdavosi vyrą, kuris padėdavo bendrauti su klientais ir rekomenduodavo įvairius gaminius.
Svarbu pabrėžti, kad „Senoji mėsinė“ didelį dėmesį skiria lietuviškos mėsos tiekėjams. Šviežia kiauliena ir jautiena atkeliauja keturis kartus per savaitę, todėl pirkėjai gali būti tikri, kad įsigyja šviežiausius produktus. Be to, pusgaminiai gaminami be konservantų ir kitų nenatūralių priedų. Kiekvienas naujas receptas yra išbandomas pačių prekybininkų, ir tik tada patenka ant prekystalio.
Kristina pastebi, kad pirkėjų pasirinkimus įtakoja sezoniškumas. Vasarą populiariausi šašlykai ir kiti produktai, skirti kepti gamtoje, o žiemą – dešrelės, žalia mėsa ir mėsa su kaulu. Artėjant šventėms, žmonės dažniau renkasi jau paruoštus gaminius arba patys marinuoja mėsą ir kepa ją orkaitėje.
„Senoji mėsinė“ siūlo platų asortimentą: nuo šašlykų ir maltos mėsos iki šalto ir karšto rūkymo gaminių, dešrelių, kepsnių ir guliašo. „Visada stengiamės sugalvoti kažką naujo ir įdomaus“, – šypsosi Kristina. Ateityje verslininkė planuoja prekiauti brandinta jautiena ir įsigyti tam skirtą įrangą.
Taigi, Kristinos patarimas verslininkams – dirbti sąžiningai, pirmiausia galvojant apie klientą ir jo poreikius. Aukšta kokybė, nuoširdus bendravimas ir nuolatinis tobulėjimas – tai raktas į sėkmę, kuris padėjo „Senajai mėsinei“ išlikti konkurencingai rinkoje jau daugiau nei tris dešimtmečius.