Artėjant didiesiems metų išpardavimams, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kviečia verslą ruoštis iš anksto. Spalio 23 d. Šiauliuose ir internetu vyks konferencija „LiMA DAY’24: metiniai (iš)pardavimai“, kurioje bus aptariamos efektyviausios strategijos ir įrankiai, leisiantys sėkmingai išnaudoti šį svarbų prekybos laikotarpį.
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė pabrėžia, kad įmonės, siekdamos išsiskirti konkurencingoje aplinkoje ir pritraukti pirkėjų dėmesį, turi kruopščiai planuoti išpardavimų kampanijas. Konferencijoje ekspertai dalinsis įžvalgomis, kaip analizuoti turimus duomenis, optimizuoti resursus ir sukurti veiksmingas strategijas.
Net 14 marketingo ir verslo profesionalų pasidalins praktiniais patarimais, kaip kurti ir įgyvendinti sėkmingas strategijas, efektyviai panaudoti duomenis priimant sprendimus ir optimizuoti biudžetus.
„NielsenIQ“ e-komercijos ekspertė Kaija Kurme-Jansone apžvelgs vartotojų elgsenos tendencijas, infliacijos ir ekonominių veiksnių įtaką pirkėjų išlaidoms bei kainodaros strategijas. „Lastmile” marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė pateiks pavyzdžių, kaip analizuoti klientų veiksmus ir planuoti rinkodaros kampanijas. „Media House” verslo vystymo vadovas Artūras Olšauskas dalinsis paradoksais iš rinkodaros ir vartotojų perspektyvos.
E-komercijos ekspertė Giedrė Vilkė, Jurgita Balčiūnienė diskutuos apie klientų lojalumą, o Martin Huisman pasidalins, kaip dirbtinis intelektas gali padidinti klientų įsitraukimą. Mantas Bieliauskas ieškos atsakymų į klausimus apie reklamos poveikį ir marketingo komunikacijos planavimą.
Indrė Barauskienė aptars teisines nuolaidų ir akcijų komunikavimo taisykles, o Matas Pocius apžvelgs pardavimų skatinimo taktikas ir pamokas iš el. parduotuvių patirties. Eugenijus Kaminskis paaiškins, kaip duomenys gali padėti pritraukti klientus ir didinti pelną, o Linas Linartas pasidalins pavyzdžiais, kaip pokalbių robotai gerina klientų aptarnavimą.
Aistė Stalmokaitė atsakys į klausimą, ar įmanoma išparduoti sandėlį su nuomonės formuotojo reklama, o Miglė Vildžiūnaitė pasakos, kaip prekės ženklams išnaudoti „TikTok“ potencialą. Laura Domarkė patars, kaip nepasiklysti marketingo biudžeto planavimo labirinte.
Konferencija vyks Šiaulių arenoje ir internetu. Daugiau informacijos ir registracija: https://siauliai.limaday.lt/.
Lietuvos marketingo asociacija vienija daugiau nei 1300 narių ir siekia stiprinti marketingo profesiją šalyje.