„Volfas Engelman“ gėrimas pripažintas geriausiu Baltijos šalyse!
Tarptautiniuose „Best New Launch 2024“ apdovanojimuose, kuriuose varžėsi daugiau nei 200 naujų produktų iš Baltijos šalių, „Volfas Engelman“ apyniuotas gėrimas triumfavo net dviejose kategorijose. Šis pripažinimas rodo aukštą lietuviškos produkcijos kokybę ir gebėjimą konkuruoti tarptautinėje rinkoje.
Kasmet rinkos tyrimų bendrovė „NIQ“ renka geriausius greito vartojimo prekių (FMCG) sektoriaus gaminius Baltijos šalyse. Šiemet tarp 75 laimėtojų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos, „Volfas Engelman“ apyniuotas gėrimas buvo pripažintas numeris 1 naujiena Lietuvoje ir geriausiu lengvųjų gėrimų kategorijoje.
„Tai įrodo, kad einame teisingu keliu. Stengiamės kasmet nustebinti pirkėjus naujais skoniais, atsižvelgdami į jų poreikius ir lūkesčius. Šiandien pirkėjas vertina ne tik kainą, bet ir kokybę, naudą sveikatai ir įspūdžius, todėl išsiskirti tampa iššūkiu. Lietuvoje 2024 m. sukurta apie 14,3 tūkst. naujų produktų, o mūsų produktas tapo Nr. 1. Tai didelis įvertinimas“, – teigia bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
M. Horbačausko teigimu, šis įvertinimas įrodo, kad Lietuvoje sukurti produktai gali sėkmingai konkuruoti tarptautinėje arenoje. „Olvi group“, kuriai priklauso „Volfas Engelman“, užėmė lyderio pozicijas lengvųjų gėrimų kategorijoje ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse.
„Tai nestebina, nes grupei priklauso daug stiprių prekių ženklų. Tai stiprios bendrystės, patirties dalijimosi ir nuoseklaus darbo rezultatas, o mes džiaugiamės būdami grupės dalimi“, – sako bendrovės vadovas.
Bravoro aludaris Giedrius Valančius pabrėžia, kad įmonės tikslas – kurti produktus, kurie būtų aktualūs nuolat besikeičiančioje rinkoje. Sėkmės paslaptis – nuoseklus darbas ir gebėjimas įsiklausyti į rinkos tendencijas.
„Tokie įvertinimai yra didžiulė motyvacija toliau kurti, siekti aukščiausios kokybės, tobulėti ir džiuginti vartotojus. Kiekvienas mūsų sukurtas gėrimas – tai ilgo kūrybinio proceso rezultatas, kuriam atiduodame visą savo širdį ir žinias. Dirbame kaip viena komanda, semdamiesi įkvėpimo iš kasdienės patirties, renginių ir parodų“, – sako aludaris.