Niujorke įsikūrusi „Micromobility Startup Infinite Machine“ atskleidė sėdintį motorolerį, pavadintą OLTO, kuris kainuos 3 495 USD, kai ji pradės pristatyti vėliau šiais metais.
„OLTO“ turės 40 mylių diapazoną, ištrauktą iš lengvai keičiamo 48 V ličio jonų akumuliatoriaus. „Infinite Machine“ sako, kad „OLTO“ didžiausias greitis bus 20 mylių per valandą dviračių linijose ir „33 mylių visureigis“, varomas 750 W galinio stebulės varikliu. Yra priekiniai žibintai su aukštomis ir žemomis sijomis, taip pat posūkio signalais, kurie padės pasiekti matomumą kelyje.
„Begalinė mašina“ taip pat žada, kad OLTO yra modulinė, su galimybe pritvirtinti ar atskirti elementus, kuriuos galite rasti didesniame krovininio dviratyje, pavyzdžiui, vaikų laikiklyje, galinėje lentynoje ar krepšyje. Yra net sulankstomi pedalai, kurie gali suteikti pedalo ir pagalbinio varomąjį variklį per grandinę, sujungtą su galiniu ratu, o tai leidžia motociklininkui naudoti OLTO tarsi el. Dviratis. „Infinite Machine“ sako, kad „Olto“ gali sėdėti dviem žmonėmis, palaikomiems transporto priemonės dvigubos pakopos rėmeliais.
Tai yra didelė kainų etiketė, tačiau tai yra mažiau nei pusė to, ką „Infinite Machine“ imasi už savo pavyzdinį „CyberTruck“ stiliaus dviejų ratų P1. Ta transporto priemonė, kurią pradedantieji pradėjo gabenti savo pirmiesiems klientams, kainuoja 10 000 USD.

„OLTO“ yra naujausias įėjimas į visada šurmuliuojančią elektrinių dviračių žaidėjų rinką. Šį churną buvo sunku naršyti, ypač JAV. Vienas iš pirmaujančių Amerikos el. Dviračių prekės ženklų „Rad Power Bikes“ išgyveno kelis atleidimo iš darbo raundus ir neseniai pakeitė savo vadovybę. Tarptautiniai prekės ženklai taip pat stengėsi rasti įsitvirtinimą JAV, prisidėdami prie „VanMoof“ ir „Cake“ bankroto pertvarkymų.
„Infinite Machine“ 2023 m. Pradėjo suktis pagal P1 motorolerio projektą. 2024 m. Pabaigoje ji užtikrino 9 mln. Įkūrėjas ir generalinis direktorius Josephas Cohenas tuo metu „TechCrunch“ sakė, kad jo tikslas „Begalinė mašina“ buvo galų gale turėti transporto priemones kiekviename dideliame pasaulio mieste.
Tačiau artimiausiu metu „Infinite Machine“ yra orientuota į JAV rinką-tai yra sudėtinga vieta parduoti tokias transporto priemones kaip „OLTO“.
„Mes manome, kad tai, ką galime atnešti kaip Amerikos kompanija, yra nuostabus produkto jautrumas, kurio nėra rinkoje esantys produktai, ir tai yra tas kampas, kurį mes imamės“, – praėjusiais metais „TechCrunch“ pasakojo Cohenas. „Mes ateiname į šią kategoriją ir sakome, žinote, šiuos plastikinius dalykus, kurie atrodo kaip spausdintuvai, galime tai padaryti geriau. Mes galime padaryti tai, kas jaučiasi kaip jūsų mėgstamiausias automobilis, bet ne automobilis, bet tai, kas apima miestą.”