„Amway” patronuojančioji bendrovė „Alticor Inc.” šiandien pranešė apie
2012 m. visame pasaulyje gautas rekordines pardavimo pajamas – 11,3 mlrd.
JAV dolerių (2011 m. – 10,9 mlrd. JAV dolerių). Šis bendrovės rodiklis
didėja jau septintus metus iš eilės, o per pastaruosius 13 metų pardavimo
pajamos augo net 12 metų.
„Amway” auga visų pagrindinio dešimtuko šalių rinkose
Pirmą kartą per daugiau kaip 20 metų bendrovės pajamos didėjo visų
„Amway” pagrindinio dešimtuko šalių rinkose, įskaitant Kiniją, Indiją,
Japoniją, Korėją, Malaiziją, Rusiją, Taivaną, Tailandą, Ukrainą ir Jungtines
Valstijas. Tarp šalių, kuriose pardavimo apimtys didėjo dviženkliais
skaičiais, yra Kolumbija, Honkongas, Italija, Meksika, Rusija, Turkija ir
Venesuela.
„Mums džiugu pranešti apie dar vienus „Amway” rekordinių pardavimo
rezultatų metus, – pareiškė „Amway” pirmininkas Steve Van Andel. – Nuo tada,
kai prieš šešerius metus pradėjome įgyvendinti bendrovės augimo diegiant
naujoves strategiją, bendrovė išaugo beveik dvigubai. Mūsų veikla visame
pasaulyje dabar suderinta kur kas geriau; stiprūs ir patyrę vadovai dirba
visuose keturiuose regionuose. Matome galimybių 2013-aisiais augti dar
labiau. Ir toliau ypatingą dėmesį skiriame tiekimo grandinei, investuojame į
gamybą ir mokslinių tyrimų išteklius, kad galėtume greičiau reaguoti į
rinkos poreikius. Tai padeda mūsų platintojams geriau aptarnauti klientus ir
pristatyti gaminius tada ir ten, kur jų reikia.”
„Milijonai žmonių visame pasaulyje tikisi kažko daugiau. Jie nori pradėti
verslą, kuris teiktų asmeninį pasitenkinimą ir kurį būtų galima plėtoti, –
sako prezidentas Doug DeVos. – Daugiau kaip 50 metų „Amway” siūlo žmonėms
galimybę pradėti savo verslą, kurio pagrindas yra stiprūs prekių ženklai,
novatoriški gaminiai bei vietoje vykdomi pardavimo ir verslo įgūdžių ugdymo
mokymai. Didžiuojamės jų sėkme. Ir toliau ieškosime naujų ir geresnių būdų,
kaip padėti milijonams pasaulio verslininkų siekti savo tikslų.”
Pasaulinės investicijos į gamybą, mokslo tyrimus ir plėtrą viršija 335
mln. JAV dolerių
„Amway” planuoja skirti daugiau kaip 335 mln. JAV dolerių gamybos, mokslo
tyrimų ir plėtros skatinimui, įskaitant keturias gamyklas JAV, naują gamyklą
Indijoje ir po antrą gamyklą Kinijoje bei Vietname.
2012 m. „Amway” pranešė ketinanti investuoti beveik 185 mln. JAV dolerių
į keturių „NUTRILITE” vitaminų ir maisto papildų gamyklų statybą Amerikoje.
• Tikimasi, kad naujojoje 81 mln. JAV dolerių vertės minkštų želatininių
kapsulių ir tablečių gamykloje Spaulding prospekte, Ados mieste (Mičigano
valstija), per dvejus metus bus sukurta iki 200 darbo vietų. Statyba
prasidės 2013 m.
• 24 mln. JAV dolerių kainavusi miltelinių maisto produktų gamykla,
atidaryta bendrovės pasaulinėje centrinėje būstinėje, padėjo Ados mieste
(Mičigano valstija) sukurti 50 naujų darbo vietų.
• Įgyvendinant 42 mln. JAV dolerių vertės projektą Buena Park mieste
(Kalifornija) bus pastatytas naujas granuliavimo cechas, kurio paslaugomis
bus naudojamasi gaminant tabletes. Statybos pabaiga numatyta 2013 m. Be to,
čia bus atidarytos naujos mokslo tyrimų ir plėtros patalpos, bandymų
laboratorijos ir dviejų aukštų administracinis pastatas.
• Šiuo metu statoma 38 mln. JAV dolerių vertės „Nutrilite Botanical
Concentrate” gamykla Kvinsyje (Vašingtono valstija), kurioje bus perdirbami
augalai iš netoliese įsikūrusios bendrovės ūkio „Trout Lake Farm”.
95 mln. JAV dolerių vertės gamyklos Tamil Nadu (Indija) statybos darbų
pradžia numatyta 2013-aisiais. Gamykla turi būti baigta 2015 m. Kinijoje
irgi statoma antroji „Amway” gamykla Guangdžou mieste. Gamykla, kurios
statybai skirti 75 mln. JAV dolerių, turi pradėti veikti 2016 m. Informacija
apie antrosios „Amway” gamyklos statybą Vietname bus paskelbta 2013-aisiais
vėliau.
„Amway” plėtra JAV vykdoma statant naujus mokslo tyrimų ir laboratorijų
padalinius Buena Park mieste (Kalifornijos valstija), kur gaminami vieni
perkamiausių bendrovės „NUTRILITE™” prekės ženklo produktai. Be to, siekdama
integruoti mokslo žinias, naudojamas kuriant naujus gaminius, ir Azijos
augalų naudojimo istorines tradicijas, bendrovė Usio mieste Kinijoje steigs
10 mln. JAV dolerių vertės botanikos tyrimų ir patirties centrą. 65-iose
mokslo tyrimų ir plėtros bei kokybės užtikrinimo laboratorijose visame
pasaulyje dirba daugiau kaip 900 mokslininkų, inžinierių ir technologų,
kurie padeda kurti naujus produktus, atrinkdami aukščiausios rūšies žaliavas
ir kurdami novatoriškas technologijas.
Pagal produktų kategorijos pirmauja „Amway” maisto papildai
„NUTRILITE” yra pasaulyje perkamiausias vitaminų ir maisto papildų prekės
ženklas*. Gautos pajamos sudaro 46 proc. bendrovės pajamų iš visų produktų
pardavimo. Baltyminiai milteliai „NUTRILITE Protein Powder” (kartu su
„NUTRILITE All Plant Protein Powder”), vitaminai „DOUBLE X™”, mineralai ir
maistingųjų fitomedžiagų papildai bei ilgesnio poveikio preparatas
„NUTRILITE Vitamin C Plus” buvo perkamiausi maisto papildai.
Aktorė Teresa Palmer, kuri yra naujasis „ARTISTRY™” prekės ženklo veidas,
padėjo didinti grožio kategorijos produktų pardavimą. Šios kategorijos
pajamos praėjusių metų bendrovės biudžete sudarė 26 proc. „ARTISTRY” prekės
ženklas kartu su penkiais pasaulyje populiariausiais aukščiausios kokybės
odos priežiūros produktų prekių ženklais* tapo 2012 m. Pusano tarptautinio
kino filmų festivalio premjeros rėmėju. Po to „ARTISTRY YOUTH XTEND™”
kolekcija buvo pristatyta Korėjoje, Japonijoje ir Tailande. „Amway” rinka
Europoje ir JAV ruošiasi šio prestižinio kovos su senėjimu produkto
pristatymui 2013 m. Perkamiausi „Amway” grožio kategorijos produktai yra
„ARTISTRY Cr?me L/X”, prizu apdovanotas preparatas „ARTISTRY Intensive
Skincare Renewing Peel” ir „ARTISTRY Intensive Skincare Anti-Wrinkle Firming
Serum”.
Namams skirti produktai atnešė 22 proc. pajamų. Pagal paklausą pirmavo
oro grynintuvai „ATMOSPHERE™”, maisto ruošimo prekės „iCook™”, vandens
valymo sistemos „eSpring™” ir valymo produktai. Vandens valymo sistemos
„eSpring” pristatymas Kinijoje 2012-aisiais virto didžiausiu bendrovės
produkto pristatymu per visą istoriją. Prognozuojama, kad pardavimo apimtys
pirmaisiais metais peršoks 500 mln. JAV dolerių. Kiti „Amway” produktai,
kurie nepatenka į maisto, grožio arba namų prekių kategorijas, pvz., pagal
katalogus parduodami produktai, 2012 m. sudarė 6 proc. bendrųjų pardavimo
pajamų.
Dešimtosios vaikų gyvenimo sąlygų gerinimo kampanijos metinės
„Amway” kampanija vaikams „ONE BY ONE™”, 2013 m. švęsianti dešimtąsias
metines, padėjo „Amway” platintojams ir darbuotojams sumušti dar vieną
rekordą ir padėti 10 milijonų paramos stokojančių vaikų. Per kampaniją, kuri
vykdoma nuo 2003 m., visame pasaulyje įvairioms vaikų reikmės paaukota 190
mln. JAV dolerių, o „Amway” platintojai ir darbuotojai savanoriais dirbo
daugiau kaip 2,7 mln. valandų.
Apie „Amway”
„Amway” yra viena didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo bendrovių.
2012 m. „Alticor Inc.”, kuri yra „Amway” patronuojančioji bendrovė, pranešė
uždirbusi 11,3 mlrd. JAV dolerių pajamų visame pasaulyje. „Amway” Ados
mieste (Mičigano valstija, JAV) 1959 m. įkūrė verslininkai Rich DeVos ir Jay
Van Andel. Bendrovė siūlo plataus vartojimo prekes ir galimybę kurti savo
verslą per tinklą, kurį sudaro per 3 mln. platintojų daugiau kaip 100 šalių
ir teritorijų visame pasaulyje. Jiems padeda regioniniu pagrindu veikiantis
žemės ūkio, gamybos, logistikos bei tiekimo tinklas. Daugiau kaip 900
mokslininkų, inžinierių ir technologų dirba 65 mokslo tyrimų, plėtros ir
kokybės užtikrinimo laboratorijose visame pasaulyje, kurdami naujus
bendrovės produktus ir vystydami mokslinio meistriškumo kultūrą. Perkamiausi
„Amway” prekių ženklai yra vitaminai, mineralai ir maisto papildai
„NUTRILITE™”, odos priežiūros priemonės ir kosmetika „ARTISTRY™” bei vandens
valymo sistemos „eSpring™”. Bendrovė teikia produktų kūrimo, gamybos ir
logistikos paslaugas per „Access Business Group”. Bendrovės naujienos
skelbiamos adresu globalnews.amway.com.
Apie „Alticor”
„Alticor Inc.” vienija viso pasaulio verslininkus neprilygstamomis
galimybėmis, o klientus – aukščiausios kokybės produktais. Tai „Amway”
patronuojančioji bendrovė, viena didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo
įmonių.
Kontaktinis asmuo:
KONTAKTINIAI ASMENYS RYŠIAMS SU ŽINIASKLAIDA:
Clare Wade, [email protected]
Nick Wasmiller, [email protected]
Beata Višnevska
Konsultantė
UAB „Komunikacija ir konsultantai”
Tel.: +370 5 2313003
[email protected]
Šį pranešimą per „BNS Spaudos centrą” paskelbė Beata Višnevska, UAB
„Komunikacija ir konsultantai”.BNS už pranešimų spaudai turinį neatsako