„Delta Air Lines“ pilotai ir dispečeriai nežiūrėjo į visą turimą informaciją apie orą, kai 2023 m. Išleido lėktuvą į žalingą krušą Italijoje, ketvirtadienį paskelbtame pranešime nutarė Italijos transporto tyrėjai.
2023 m. Liepos 24 d. „Boeing 767“ pakilo iš Milano Malpensos oro uosto nuvyko į John F. Kennedy tarptautinį oro uostą ir greitai susidūrė su sunkiu neramumu ir kruša.
Ataskaitoje padaryta išvada, kad „atidėtas įgulos sprendimas“ pakeisti skrydžio kelią padarė žalos lėktuvui.
„Tai buvo bauginanti“, – tuo metu CNN sakė keleivis Stevenas Coury’as. „Vienas dalykas, kurį mes girdėjome … labai garsiai plakiantys skamba ant sparno plokštumos viršaus“.
Pilotai negalėjo pasisukti į dešinę, kad išliktų iš audros dėl Alpių, todėl jie pasuko į kairę, tačiau lėktuvas jau buvo sugadintas.
„Kai mes pradėjome kairę posūkį, pastebėjau, kad mano priekinio stiklo šviesos blyksnis, po kurio sekė staigus įtrūkimas“, – pranešime teigiama, kad tyrėjams pasakojo pirmasis karininkas.
Kartu su nulaužtu priekiniu stiklu plokštumos nosis turėjo 30 colių pločio skylę, sparnai buvo nugrimzdę, o variklių dalys buvo pažeistos. Ekipažas nukreipė į Romą avariniam nusileidimui.
Italijos avarijų pranešimo, rašoma Italijos avarijų orlaivių „Delta Air Lines“ orlaivių nosies sugadinimas nuo skraidymo į krušą 2023 m. – ANSV
„Jų skrydis ir įgula padarė nuostabų darbą, kad mus nusileistų“, – teigė Coury. „Aš tikrai turiu stebėtis, kodėl mums buvo leista atsikratyti smurtinės audros“.
Radaro palydovinių vaizdų vaizdai būtų parodę didelę galimybę susidurti su „intensyviu orų reiškiniu“, sakoma pranešime. Dispečerių piloto orų instruktaže nebuvo palydovinių radaro vaizdų, nors jie galbūt galėjo juos pasiekti ant planšetinio kompiuterio kabinoje, kol įlaipinimo durys buvo uždarytos.
Oro eismo kontrolė neįspėjo krušos skrydžio, tačiau pilotai to neprašė, taip pat pažymima ataskaitoje.
„Delta“ meteorologijos skyrius „galėtų iš anksto numatyti meteorologinį reiškinį planuojamu skrydžio keliu, naudojant palydovo radaro vaizdus“, – pranešė tyrėjai. „Tai neįvyko“.
Laive buvo dvylika įgulos narių, aštuoni salono įgulos ir 214 keleiviai.
Po incidento „Delta“ pakartojo perkūnijos ir krušos vengimo svarbą pilotų biuletenyje, o kai kuriems bendrovės orlaiviams yra atnaujintas oro radaras.
„Delta visiškai bendradarbiavo su šiuo tyrimu“, – sakoma oro linijų bendrovės pranešime, padėkodamas tyrėjams už jų patirtį. „Nors šie atvejai yra reti,„ Delta “yra įsipareigojusi padaryti saugiausią pasaulyje kelionių būdą dar saugesnę“.
Norėdami gauti daugiau CNN naujienų ir informacinių biuletenių, sukurkite sąskaitą CNN.com