Spalio mėnesį Eksportuotojų klubo nariai surengė vizitą į įmonę UAB „Nedlit International“, veikiančią su prekiniu ženklu WOODlife Flooring. Įmonė, įkurta dar 1993 metais, šiuo metu yra gerai žinoma tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėse rinkose kaip aukštos kokybės dvisluoksnių (inžinerinių) parketlenčių gamintoja.
Įmonės direktorius Thomas van Lieshout ir pardavimų vadovas Povilas Markauskas pristatė įmonės veiklos istoriją nuo idėjos atsiradimo prieš du dešimtmečius iki šiandienos, kuomet klientų paieškai jau didelių pastangų nereikia – klientai patys suranda WOODlife Flooring, vedini išskirtinės gaminių kokybės ir rekomendacijų.
Vizito metu klubo nariai turėjo unikalią galimybę pamatyti visą gamybos procesą iš arti – nuo žaliavų iki galutinio produkto paruošimo eksportui. Įmonė išsiskiria tuo, kad gaminių neparduoda internetu ar prekybos tinkluose – parketlentes išskirtinai gamina tik pagal konkretų užsakymą. Itin platus produktų spektras (skirtingų medienos rūšių, raštų, spalvų, apdailų ir net skirtingų ilgių bei pločių asortimentas) leidžia patenkinti net pačių išrankiausių klientų poreikius.
Įspūdį paliko ir įmonės pasiekimai eksporto srityje – WOODlife Flooring gaminiai šiuo metu eksportuojami į daugiau nei 30 pasaulio šalių, o prekės ženklas pelnęs aukštą tarptautinį įvertinimą. Pagal „Archello“ sudarytą reitingą, 2024 m. WOODlife Flooring užėmė pirmąją vietą tarp 25 aukščiausios („Premium“) klasės inžinerinės medienos grindų gamintojų pasaulyje.
Diskusijų metu įmonės vadovai pasidalino gamybos ypatumais, įžvalgomis apie iššūkius tarptautinėse rinkose bei aptarė, kaip išskirtinis dėmesys klientui, dizainas ir kokybė padeda išlaikyti konkurencinį pranašumą.
Eksportuotojų klubo vizitai į sėkmingai veikiančias Lietuvos įmones – tai ne tik proga plėsti žinias apie skirtingų sektorių gamintojus, bet ir puiki proga mokytis iš geriausių, semtis įkvėpimo, keistis idėjomis, patirtimi bei plėtoti eksporto kompetencijas. Kviečiame prisijungti prie Eksportuotojų klubo!

