Sukčiai yra visur. Jie grobia nekaltus žmones ir atsikelia apsimesdami kažkuo kitu. Deja, atsiradus generatyviniam AI, atpažinti, kas tikra, o kas nėra, tapo neryškiu. Kiekvieną dieną šie skydai išeina su nauja taktika, kad apgaudinėjami žmonės. Remiantis dešimtimis pranešimų apie „Reddit“ ir „Apple“ forumus, auga naujo tipo nepatikrinta „Apple Pay Naudojimo“ teksto sukčiavimas.
Šie tekstai atitinka:
Jūsų „Apple ID“ (atvejo ID: 64918273508) paskatino įspėjimą apie saugumą. Laukiantis 387,99 USD mokestis „Apple Store-Orlando, FL“ buvo aptiktas per „Apple Pay“ išankstinį leidimą. Be to, buvo pažymėti keli neteisėti prisijungimo bandymai ir „Apple Pay“ sąrankos užklausos iš nežinomų įrenginių. Šie veiksmai laikinai blokuojami, o kaltinimas tiriamas.
Jei ši veikla bus pažįstama, veiksmų nereikia, o operacija vyks per 24 valandas. Jei ne, nedelsdami susisiekite su „Apple“ palaikymu +1 (888) xxx-xxxx, kad gautumėte pagalbos.
Šie pranešimai paprastai pridedami arba telefono numeriu, kad būtų galima paskambinti pagalbos tarnybai arba nuoroda į svetainę, kad gautumėte tolesnę pagalbą. Tai yra klasikinis grąžinimo sukčiavimo pavyzdys, kai, jei paskambinsite numeriu, sukčiai apsimes, kad yra „Apple“ palaikymas, ir paprašys jūsų bankų informacijos, kad grąžintumėte pinigus. Tačiau užuot grąžinę bet kokius pinigus, jie jus apiplėš.
Kaip pastebėti sukčiavimo žinutes?

Nors sukčiai bando atkartoti tikrą „Apple“ palaikymo pranešimą, pastebėti sukčiavimo pranešimą gali būti lengva, jei žinote, ko ieškoti. Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, tai patikrinti siuntėjo vardą. Kadangi sukčiai negali naudoti oficialaus palaikymo el. Pašto ar telefono numerio, jie bando gauti kitą artimiausią. Paprastai jų el. Laiškuose gali būti vienas rašybos klaidos ar veikėjas, parašytas šiek tiek kitaip.
Susirašykite jį su kitais el. Laiškais, kuriuos gavote iš „Apple“. Ir jei el. Laiškas neatrodo teisingas, greičiausiai tai sukčiavimas. Kita vertus, jei gavote tekstinį pranešimą, ieškokite telefono numerį „Google“. Jei tai oficialus numeris, jis bus nurodytas „Apple“ svetainėje.
Sukčiai visada nori gauti asmeninės informacijos, tokios kaip vardas, adresas, kreditinės kortelės informacija, patikrinimo kodai, slaptažodžiai ar socialinio draudimo numeriai. Atminkite, kad tokios įmonės kaip „Apple“ niekada neprašys pasidalinti jokia neskelbtina informacija. Be to, jei yra priedas su pranešimu ar el. Paštu, niekada neatidarykite jo. Faile gali būti kenkėjiškas kodas, ir geriausia vengti spustelėti ir bet kokias nuorodas. Jei atidarėte pridėtas nuorodas, patikrinkite URL pavadinimą. Paprastai tai primena tikrąją „Apple“ svetainę, tačiau neturi to paties URL.
Ką daryti toliau?
Kai įsitikinsite, kad pranešimas yra sukčiavimas, atlikite ekrano kopiją ir nusiųskite ją (el. Pašto apsauga). Tai informuos „Apple“ apie blogus veikėjus ir padės užblokuoti jų sąskaitas. Norėdami būti saugūs nuo sukčiavimo atakų, įgalinkite dviejų faktorių autentifikavimą visoms paskyroms arba perjunkite į „Passkeys“. Tai autentifikavimo būdas be slaptažodžių, kuriems reikia „faceId“ prisijungti prie vartotojo abonementų.