OLED plokštės tapo visų flagmanų/vidutinio nuotolio telefonų ekrano technologija ir dėl rimtos priežasties. Jie yra daug ryškesni, sukuria ryškias spalvas, taupo akumuliatorių ir turi rašalo gilius juodaodžius. Visa tai derina nuostabią žiniasklaidos stebėjimo patirtį. Tačiau OLED plokštės nėra be gedimų, o pastaruoju metu „Green Line“ problema tapo gana galvos skausmu.
„Žaliosios linijos“ problema yra ekrano problema, kai per ekraną eina plona žalia linija. Skydelis puikiai veikia už plonos juostos ribų, tačiau sukuria vizualiai įspūdingą patirtį, kuri atrodo negraži. Tai net neišsijungia, kai su AOD. Šios problemos ataskaitos pirmą kartą prasidėjo prieš kelerius metus naudojant „OnePlus“ įrenginius. Ir nuo to laiko žaliosios linijos problema išplito OPPO, Vivo, Samsung, Xiaomi ir net „iPhone“. Daugeliui žmonių linija pasirodo atsitiktinai be jokių lašų.
Kas sukelia žaliosios linijos problemą?
Nepaisant pranešimų, tikroji žaliosios linijos klausimo priežastis vis dar nežinoma. Vienintelis įprastas kaltininkas tarp skirtingų prekės ženklų yra AMOLED skydelio naudojimas. Tiems nepažįstamoms, „AMOLED“ plokštės nurodo „Samsung“ sukurtus ekranus. Ir šiandien beveik visi prekės ženklai savo pranašumu naudoja tokias skydas.
Yra kelios teorijos, kurios bando paaiškinti šią koreliaciją, tačiau labiausiai trūksta. Vienintelė tikėtina teorija yra ta, kad yra trapi ekrano jungtis (laidas, jungiantis skydelį su pagrindine plokšte) AMOLED plokštėse, kuri, eidama per kritimą ar sunkią, tampa laisvas ar pažeistas. Tada skydelyje atsiranda žalios linijos. Tai paaiškina problemos atsitiktinumą ir tai, kodėl jis turi įtakos tik ribotam telefonų skaičiui iš skirtingų prekės ženklų.
Kai kuriose ataskaitose buvo teigiama, kad problema gali būti priskirta programinės įrangos atnaujinimui, tačiau mes tikrai negalėjome rasti ryšio tarp atnaujinimo ir aparatinės įrangos problemos. Galbūt programinės įrangos atnaujinimas priverčia telefoną perkaisti ir sugadinti jungtį. Bet tai nepaaiškintų, kodėl ši problema neatsiranda žaidimų metu.
Kaip išspręsti žaliosios linijos problemą?

Daugeliui žmonių ekrano pakeitimas yra vienintelis būdas išspręsti aparatūros problemą. Tačiau prieš tai pabandykite keletą kartų paleisti telefoną. Tai dirbo kai kuriems nukentėjusiems žmonėms, ir jūs niekada nežinote, kada gali įvykti stebuklas. Jei jūsų telefonui suteikiama garantija, prekės ženklas pakeis ekraną be jokio mokesčio. Deja, jei jūsų telefonas nebus uždengtas, tada procesas tampa gana pilkas.
Taip yra todėl, kad kai kurie prekės ženklai, pavyzdžiui, „OnePlus“, Indijoje pristatė ekrano pakeitimo programą paveiktiems vartotojams, kuri garantuoja visą gyvenimą rodomą garantiją, kiti, pavyzdžiui, „Oppo“, „Vivo“ ar „Samsung“, neturi. Mes matėme pranešimus apie „Samsung“, suteikiančią nemokamą ekrano pakeitimą paveiktiems S20 serijos vartotojams, tačiau nuo to laiko ši programa pasibaigė, ir nėra žodžio apie vartotojus, kurie susidūrė su problema pasibaigus programai.
Paprastai prekės ženklai išsprendžia šią problemą kiekvienu atveju kiekvienu atveju ir dažnai teikia nemokamus ekrano pakeitimus, jei nėra jokių kitos aparatinės įrangos žalos ženklų. Vis dėlto ši patirtis skirsis priklausomai nuo jūsų lankomų paslaugų centro.