Įpusėjusį rudenį prekybos tinklas „Iki“ pasitinka solidžia naujiena kavos lentynose – pristatomas privataus prekės ženklo „Tira“ kavą. Aromatingos, aukštos kokybės kavos jau galima įsigyti tik „Iki“ parduotuvėse, o plačiame asortimente – nuo klasikinių iki madingųjų pistacijų skonių.
Pasak „“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, nauja prekės ženklu „Ti paženklinta kava I išskirtiniu kainos ir kokybės santykiu, o taip pat kavos formatą ras kiekvienas.
„Stengiamės dėl savo pirkėjų – ne tik skelbiame akcijas apie 5 tūkstančius prekių kas savaitę, bet ir ieškome tvarių, ilgalaikių sprendimų. Privatūs išskirtinai tik „Iki“ siūlomi prekių ženklai jau pelnė pirkėjų simpatijas dėl itin geros kainos ir kokybės santykio, todėl šios šeimos papildė dar viena naujiena. Lentynose jau pasirodžiusi „Tira“ kava atspindi mūsų pirkėjų lūkesčius – gerą kokybę už puikią kainą. O jos asortimentas pritaikytas skirtingiems kavos mėgėjų įpročiams ir poreikiams. Čia rasite ir maltos kavos, ir pupelių, ir kapsulių populiariausiems kavos aparatams, – pažymi G. Kitovė.
„Tira“ kava atkeliauja iš Brazilijos, Peru ir Kolumbijos – šalių, kur rengiamos vienos aromatingiausių kavos pupelių pasaulyje. Čia jos subręsta glostomos saulės ir lietaus, o į „Iki“ lentyną atkeliauja įgavusios geriausius skonio savybes.
Asortimente gausu pasirinkimų – kavos mėgstamos raso skonio intensyvumo pupelių, maltos kavos, „Dolce Gusto“ ir „Nespresso“ kapsulių, kurios, siekiant užtikrinti tvarumą, gaminamos iš 80% perdirbto aliuminio. Iš viso „Tira“ ženklu paženklinta net 21 „Iki“ lentynas papildžiusi kavos rūšis.Tarp jų – ne tik espreso, kapučino ar latte macchiatobet ir pastarojo meto pasaulio gurmanų hitas – pistacijų skonis, šįkart praturtintas ir kava.
Kaina ir kokybė žengia koja kojon
Govė pabrėžia, kad kava buvo tinkamai renkama ir vertinama. Kaip ir visų „Iki“ privačių prekių ženklų atveju, „Tira“ gamintojams keliami itin griežti kokybės reikalavimai, kad produkcijos atitiktų aukštai „Iki“ iškeltą kartelę. Prekybos tinklas turi nuodugnią ir sistemingą viso proceso kontrolės bei priežiūros sistemą – nuo žaliavų tiekimo iki galutinio produkto lentynoje.
„Privatūs prekių ženklai kasmet vis populiarėja – daug pirkėjų naudojasi tuo, kad už šių etikečių slypi aukštos kokybės produktai, kuriuos galima įsigyti daug pigiau. Todėl į tai investuojame. – ne tik atsivežame naujų puikios kainos privačios etiketės produktų, bet ir plečiame pigių geros kokybės ir pirkėjų jau pamėgtų linijų asortimentą“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Vien šiemet „Iki“ asortimentą papildo net virš 80 naujų „Clever“ prekių: nuo pieno produktų ir bakalėjos prekių iki gyvūnų ėdalo.
Siekiant atliepti šiuolaikinio pirkėjo poreikius, „Iki“ pernai įsteigė naują prekės ženklą „Vegavita“, kuri siūlo platų 100 proc. augalinės produktų kilmės produktas. „Iki“ lentynas taip pat papildo prekės ženklas „Nice Bites“, šviežumą vertinant pirkėją jau kuris laikas džiugina ir saulės saulės spindulius bei gardžios daržovės „Bon Via“ bei „Bon Via Bio“.
Privačius ženklus „Iki tobula – nuolat rengia įvairių produktų palyginimus, įsiklauso į pirkėjų pasiūlymus, nuolat formuoja asortimentą. Prieš svarbiausias metų šventes „Iki“ stipriai iš „Billa Premium“ išplečia, kad gurmaniški delikatesai būtų prieinami visiems. O garsius virtuvės šefus atnaujinta jau paruošto maisto „IKI Šefai“ produkcija sulaukė palankių pirkėjų vertinimų.
Iš viso „I“ parduotuvių šiuo metu siūloma daugiau beveik 30 privačių prekių ženklų produktų: nuo pirkėjų pamiltų kasdienio vartojimo „Clever“, „Iki“, „IKI Ūkis“, „IKI Šefai“, „Su“ meile IKI“, „Billa“ maisto produktų iki gyvūnų prekių „ZooRoyal“ ir buities reikmenų „Vivess“.
„BNS Spaudos centras“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų pranešimą atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.