„Hulu“ yra viena didžiausių transliacijos platformų dėl savo kokybiškų šou, filmų ir tiesioginių sporto šakų. Tačiau, kaip ir bet kuri kita programa, ji kartais gali susidurti su problemomis, ir vienas liūdniausių yra „Hulu“ klaidų kodas „Rununk13“. Štai kaip ištaisyti klaidą ir gauti vaizdo įrašus, kad vėl būtų galima atkurti.
Kas yra „Hulu“ klaidos kodas Rununk13?
Retkarčiais, kai bandai ką nors transliuoti Hulu, galite gauti klaidą, žinomą kaip Rununk13. Paprastai klaida rodo, kad programai sunku žaisti ar įkelti vaizdo įrašą.
Tai nerodo klaidos priežasties, todėl dirbti yra gana liūdna. Daugeliu atvejų klaidą sukelia interneto problemos. Tačiau kitos priežastys gali būti:
- Seni ar sugadinti laikini failai programoje gali sustabdyti vaizdo įrašų atkūrimą.
- Kitu metu problema yra „Hulu“ serverio gedimas ar priežiūra.
- Senesnė „Hulu“ operacinės sistemos ar programos versija gali sukelti klaidų.
- Jei žiūrite jį į interneto naršyklę, problema gali kilti dėl kenksmingų plėtinių ar pasenusių nustatymų.
„Hulu“ klaidos kodo taisymo metodai Rununk13
Čia yra keletas paprastų pataisų, kurias galite pabandyti susigrąžinti „Hulu“:
1. Iš naujo paleiskite „Hulu“ programą
Jei transliuojate per programą, būtinai uždarykite ją visiškai, o ne tik sumažinkite ją. Palaukite kelias sekundes, vėl atidarykite ir bandykite dar kartą transliuoti. Tai gali pašalinti mažas klaidas ar mažus trūkumus.
Jei transliuojate per naršyklę, visiškai uždarykite skirtuką arba uždarykite naršyklę, vėl atidarykite ir grįžkite į „Hulu“. Paprastas tokio pobūdžio paleidimas paprastai išspręs problemą ir sugrąžins jus į verslą.
2. Išvalykite talpyklos duomenis

„Hulu“ ilgainiui saugo laikiną informaciją (vadinamą talpyklą), kad viskas būtų įkelta greičiau. Tačiau jei ši informacija yra sugadinta, ji sukuria tokias problemas kaip „Rununk13“.
Srautiniuose langeliuose ar telefonuose eikite į „Nustatymai“ ir ištrinkite „Hulu“ talpyklos ar programų duomenis. Jei esate prisijungę, ištrinkite „Hulu“ slapukus ir svetainės duomenis. Tada vėl atidarykite Hulu ir prisijunkite. Gana dažnai tai išsprendžia pagrindines problemas, kaupiančias užkulisiuose.
3. Patikrinkite savo interneto ryšį

„Hulu“ reikalauja nuoseklaus interneto ryšio, kad būtų galima transliuoti be pertraukų. Jei patiriate klaidą „Rununk13“, priežastis gali būti silpnas ar pertrauktas ryšys.
Atlikite greito greičio testą; „Hulu“ siūlo 3 Mbps žemo lygio srautui. Jei ryšys yra silpnas, iš naujo paleiskite „Wi-Fi“ maršrutizatorių. Taip pat galite pabandyti judėti arčiau maršrutizatoriaus arba naudoti laidinį ryšį, jei įmanoma. Patobulintas ryšys paprastai išspręs problemą.
4. Atnaujinkite „Hulu“ programą
Turėdami seną „Hulu“ programos versiją, galite sukelti tokių klaidų kaip „Rununk13“. Turite eiti į savo įrenginio „App Store“ ir sužinoti, ar yra „Hulu“ atnaujinimas.
Jei rasite atnaujinimą, atsisiųskite jį. Atnaujinimai linkę ištaisyti klaidas ir pagerinti našumą. Po atnaujinimo iš naujo paleiskite programą ir bandykite dar kartą transliuoti. Atnaujinant programą, dauguma įprastų klausimų palaiko.
5. Iš naujo paleiskite įrenginį

Nepriklausomai nuo jūsų mašinos, telefono, išmaniojo televizoriaus ar srautinio perdavimo įrenginio, iš naujo paleido šią problemą. Tiesiog išjunkite jį, palaukite maždaug 30 sekundžių ir paleiskite iš naujo. Tai padeda išspręsti laikinas atminties problemas ir suteikia jūsų įrenginiui naują pradžią, kuri gali išspręsti tokias klaidas kaip „Rununk13“.
6. Ar „Hulu“ programa žemyn

Kartais problema ne jūsų įrenginyje, o su patiu „Hulu“. Norėdami patikrinti, galite apsilankyti tokiose svetainėse kaip „Downdetector“, kad sužinotumėte, ar kiti vartotojai praneša apie panašias problemas.
Oficialūs „Hulu“ socialinės žiniasklaidos puslapiai, tokie kaip „Twitter“, dažnai skelbia atnaujinimus, jei yra plačiai paplitęs. Jei „Hulu“ neveikia visiems, geriausia yra palaukti, kol paslauga bus sukurta atsarginė kopija ir paleis.
7. Susisiekite su „Hulu“ palaikymu

Jei išbandėte visus pagrindinius pataisymus ir klaida vis tiek neišnyks, verta susisiekti su „Hulu“ palaikymu. Galite apsilankyti „Hulu“ pagalbos centre internete arba naudoti palaikymo parinktį programos viduje.
Kai susisiekiate su palaikymo komanda, turite paruoštą informaciją, pavyzdžiui, jūsų naudojamą įrenginį ir jau atliktus veiksmus. Palaikymo komanda gali padėti spręsti problemas, kurios gali būti susietos su jūsų paskyra ar „Hulu“ serveriais.