Vienerių metų gimtadienį mininčios lojalumo kortelės „Mylimiausia”
duomenimis, jos turėtojai, naudodamiesi šešių partnerių teikiamomis
paslaugomis ir specialiais pasiūlymais, jau sutaupė per 40 milijonų litų.
Devyni iš dešimties kortelės turėtojų naudojasi ja daugiau nei vieno
partnerio paslaugų teikimo vietose, parodė „Mylimiausia” partnerių užsakymu
atliktas tyrimas.
Didžioji dalis, 88 proc., kortelės „Mylimiausia” turėtojų ja naudojasi
bent kartą per savaitę. Dažniausiai su viena kortele pasinaudojama 2–3
partnerių paslaugomis ir specialiais pasiūlymais. Atlikus tyrimą paaiškėjo,
kad „Mylimiausia” yra populiariausia kelių partnerių nuolaidas apjungianti
nuolaidų kortelė Lietuvoje, leidžianti sutaupyti daugiau nei vienoje
kasdienių paslaugų ir nuolaidų teikimo vietoje.
Šiuo metu Lietuvoje yra išduota 750 tūkst. „Mylimiausia” kortelių, t. y.
beveik tiek, kiek gyventojų turi Vilnius ir Klaipėda kartu. Atlikta apklausa
taip pat parodė, kad 37 proc. neturinčių šios kortelės svarsto apie galimybę
ją įsigyti.
„Mylimiausia” kortelė jungia 6 partnerius. Jos teikiamomis nuolaidomis
galima pasinaudoti prekybos tinklų „Iki” ir „Senukai” parduotuvėse, „Čili”
restoranuose, „Gintarinėse vaistinėse” bei „Statoil” degalinėse. SEB bankas
suteikia galimybę „Mylimiausia” kortelę sujungti su banko išduodama debeto
kortele ir taip pasinaudoti specialiais partnerių pasiūlymais dar patogiau.
Daugiau informacijos apie lojalumo kortelę „Mylimiausia” galima rasti
www.mylimiausia.lt.
Kontaktinis asmuo:
Ieva Vaičikauskaitė
„VRP | Hill & Knowlton“ vyresnioji projektų vadovė
T +370 650 70678
[email protected]
Šį pranešimą per „BNS Spaudos centrą” paskelbė Ieva Vaičikauskaitė, VRP |
Hill & Knowlton.BNS už pranešimų spaudai turinį neatsako