Lapkričio 21-ąją Vilniuje ir internetu rinksis marketingo profesionalai į jubiliejinę konferenciją „LiMA DAY LIETUVA’24: THE GROWTH“. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas renginys, šiemet švenčiantis 15-ąjį gimtadienį, suburs geriausius šalies ir užsienio pranešėjus. Konferencija sutampa su LiMA dvidešimtmečio minėjimu, tad dalyvių laukia išskirtinė marketingo šventė.
Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, teigia, kad šių metų konferencijos tema – augimas – atspindi ne tik naujausias marketingo strategijas ir tendencijas, būtinas verslo sėkmei, bet ir pačios marketingo profesijos stiprėjimą Lietuvoje. Taip pat marketingo bendruomenės plėtrą, marketingo pripažinimą kaip verslo augimo variklį ir dvigubą LiMA šventę – jubiliejinę konferenciją bei asociacijos dvidešimtmetį.
Vilius Kavaliauskas, „Salesforce“ skaitmeninių sprendimų direktorius Baltijos šalyse, pabrėžia technologijų svarbą verslo augimui, ypač marketinge. Jis atkreipia dėmesį, kad daugelis įmonių Baltijos šalyse vis dar naudoja pasenusius standartus, o diskusijos apie dirbtinio intelekto naudą apsiriboja pavieniais eksperimentais su „Chat GPT“. Kavaliauskas ragina įmones holistiškai vertinti marketingo technologijas ir suprasti duomenų integracijos bei sistemų vientisumo vertę personalizacijai, analitikai ir automatizavimui.
Konferencijos dalyvių laukia rinkos lyderių įžvalgos. Ivanas Bofarullis, profesorius ir „Forbes“ TOP futuristas, skaitys pranešimą apie tai, kaip maksimaliai išnaudoti įmonės potencialą ir augimo galimybes, mažinant strateginę riziką. Rūta Gaudiešienė iš „Civitta“ pristatys keturių marketingo sričių transformacijos planą 2025 metams.
Tomas Nemura iš „Choco Agency“ analizuos, kuris judėjimo tempas – sprintas, estafetė, maratonas ar ėjimas – yra efektyviausias, o Gediminas Užkuraitis iš „Synthesis Consulting Group“ gvildens prekės ženklų kūrimo ir vystymo klausimus. Karlas Multeris iš Estijos pasidalins patarimais, kaip siekti karjeros marketingo srityje, įvaldyti pasakojimo meną ir veikti drąsiai. Ąžuolas Zubkonis iš „Swedbank Lietuvoje“ apžvelgs naujų marketingo vadovų klaidas ir jų poveikį organizacijai.
Antanas Bernatonis iš „WhyAI“ prognozuos dirbtinio intelekto įtaką marketingo sričiai per ateinančius penkerius metus. Mantas Velykis iš LRT pasidalins patirtimi, kaip ne tik nepasimesti dirbtinio intelekto gausoje, bet ir jį pralenkti, o Arijus Žakas iš „Soma Agency“ pristatys progresyvius marketingo sprendimus. Karolis Rimkus iš „Caption“ aptars socialinių tinklų komunikacijos pokyčius 2025 metais, o Tomas Bartininkas iš „Truth.“ analizuos, kada „ne“ komunikacijoje gali tapti „taip“.
Simona Cymbaliukaitė, Justas Pačeliūnas, Inidė Jasnauskaitė-Jonaitė ir kiti turinio kūrėjai diskutuos apie naująją nuomonės formuotojų kartą ir sėkmingo bendradarbiavimo su verslu receptą.
Konferenciją užbaigs ekspertų diskusija apie marketingo ateitį. Andrius Grigorjevas iš „Synthesis Consulting Group“, Kristina Mažeikytė iš „Linas Agro“, Vilnius Kavaliauskas iš „Salesforce“, Vaida Budrienė iš „Delfi Lietuva“ ir Toma Sabaliauskienė iš „Nord Security“ pasidalins įžvalgomis apie marketingo pokyčius ir ateities principus.
Jubiliejinė konferencija „LiMA DAY LIETUVA’24: THE GROWTH“ vyks lapkričio 21 dieną Lietuvos parodų ir kongresų centre „LITEXPO“ Vilniuje bei internetu. Daugiau informacijos ir registracija: https://limaday.lt/.