Ministras Juras Taminskas pareiškė, kad Lietuva palankiai vertina Europos Komisijos pradinį pasiūlymą padidinti investicijas į transportą ir karinį mobilumą Europos Sąjungos (ES) rytiniuose regionuose pagal kitą daugianalią ES finansinę sistemą. Trečiadienį Vilniuje jis vedė derybas su Magda Kopczyńska, mobilumo ir transporto generaliniu direktoriumi Europos Komisijoje (GD MOVE).
„Didesnės investicijos į mūsų regiono transporto infrastruktūrą yra labai svarbios, kad ji būtų stipresnė ir patikimesnė žmonėms. Projektai, tokie kaip„ Rail Baltica “ir kitos Lietuvos transporto iniciatyvos, yra pagrindinės Europos saugumo architektūros dalys“, – sakė transporto ir komunikacijos ministras Juras Taminskas.
Ministras pabrėžė poreikį dar labiau sustiprinti infrastruktūros saugumo ir atsparumo standartus visame ES. Tarp pagrindinių Lietuvos prioritetų jis pabrėžė Europos ir Gauge geležinkelio projektą „Rail Baltica“ ir tarptautinį greitkelio projektą per „Baltica“. Susitikime taip pat buvo palikta pasirengimas Lietuvo 2027 m. ES tarybos prezidentūrai.
Ministras Taminskas taip pat pažymėjo, kad naujausioje „Connecting Europe Facility“ (CEF) pažangos ataskaitoje pabrėžiama Europos geležinkelių tinklo plėtros svarba.Tikimasi, kad ES paskirs investicijas trūkstamoms tarpvalstybinėms nuorodoms, įskaitant „Rail Baltica“, siekdama užbaigti Europos transporto tinklą (Ten-T) ir užtikrinant greitesnį ir tvaresnį ryšį.
„Ten-T“ tinklas sujungia pagrindinius ES miestus su uostais, oro uostais, geležinkelio terminalais ir kitais pagrindiniais transporto centru.
Lietuvoje jis apima pagrindinius šalies tarptautinius kelio ir geležinkelio jungtis, Klaipėda uostą, Nemunos upės maršrutą nuo Kaunos iki Klaipėda ir Vilnius, Kaunos ir Palangos oro uostus, kartu su kita gyvybiškai svarbia infrastruktūra.
„BNS Spaudos centre“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų turinį atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.

