Pintarnya, Indonezijos užimtumo platforma, peržengianti darbo suderinimą, siūlydama finansines paslaugas kartu su visu etatu ir šalutiniu gig galimybėmis, teigė, kad ji surinko 16,7 mln. USD serijos A serijos turą.
Finansavimui vadovavo „Square Peg“, dalyvaujant esamų investuotojų „Vertex Venture Southeast Asia“ ir „India“ ir „East Ventures“.
Ghirish Pokardas, Nelly Nurmalasari ir Henry Hendrawan 2022 m. Įkūrė „Pintarnya“, kad išspręstų du didžiausius iššūkius, su kuriais susiduria indoneziečiai: uždirba pakankamai ir skolinasi atsakingai.
„Tradiciškai masiniai Indonezijos darbuotojai randa darbą neprisijungus per darbo muges ar žodžiu, kai darbdaviai yra palaidoti popierinėse programose ir kandidatams retai girdi. Dėl skolinimosi jų galimybės dažnai apsiriboja šeimos/draugais ar grobuoniškais skolintojais su atšiauria rinkimo praktika“,-sakė Henry Hendrawan, „Pintarnya“ įkūrėjas,-pasakojo „TechCrunch“. „Skaitmeniname darbo suderinimą su AI, kad pasamdytume greičiau, ir mes darbuotojams teikiame saugesnes, sveikesnes skolinimo galimybes – suprojektuota aplink tai, ką jie gali pagrįstai sau leisti, užuot gilindami juos giliau į skolas“.
Maždaug 59% 150 milijonų Indonezijos darbo jėgos dirba neoficialiame sektoriuje, pabrėžiant, kokius sunkumus šie darbuotojai susiduria naudodamiesi oficialiomis finansinėmis paslaugomis, nes jiems trūksta patikrinamų pajamų ir oficialių užimtumo dokumentų.
„Pintarnya“ sprendžia šį iššūkį bendradarbiaudama su turto palaikomais skolintojais, kad pasiūlytų užtikrintas paskolas, naudodamas tokius įkaitus kaip auksas, elektronika ar transporto priemonės, pridūrė Hendrawanas.
Nuo pat pradžių finansavimo 2022 m. Platforma šiuo metu aptarnauja daugiau nei 10 milijonų darbo ieškančių vartotojų ir 40 000 darbdavių visoje šalyje. Jos pajamos padidėjo beveik penkis kartus per metus ir tikisi, kad iki metų pabaigos ji pasieks lūžių galą, pažymėjo Hendrawn. „Pintarnya“ pirmiausia aptarnauja 21–40 metų vartotojus, kurių dauguma turi aukštąjį išsilavinimą arba diplomą žemiau universiteto lygio. Pradedant siekiama sutelkti dėmesį į šį nepakankamai aptarnaujamą segmentą, atsižvelgiant į didelius „Blue-Collar“ ir neoficialių darbuotojų Indonezijoje gyventojus.
„TechCrunch“ renginys
San Franciskas
|
2025 m. Spalio 27–29 d
„Vykdydami užimtumo paslaugų kūrimo kelionę, mes sužinojome, kad mūsų vartotojams reikia ne tik darbo vietų – jiems reikėjo prieigos prie finansinių paslaugų, kurių tradiciniai bankai negalėjo suteikti“, – sakė Hendrawanas. „Skaitmeniname darbo suderinimą su AI, kad pasamdytume greičiau, ir mes darbuotojams teikiame saugesnes, sveikesnes skolinimo galimybes – suprojektuota aplink tai, ką jie gali pagrįstai sau leisti, užuot gilindami juos giliau į skolas“.

Nors Indonezija jau turi darbo platformų, tokių kaip „JobStreet“, „Kalibrr“ ir „Glints“, tai pirmiausia rūpinasi baltųjų apykaklių vaidmenimis, kurios, pasak Hendrawan, yra tik nedidelė darbo jėgos dalis. „Pintarnya“ platforma yra skirta specialiai „Blue-apykaitos darbuotojams“, siūlanti pritaikytą patirtį, tokią kaip greito naudojimo interviu galimybės, prieinamas e. Mokymasis dėl atitinkamų įgūdžių, papildomų pajamų galimybių programoje ir sklandžiais ryšiais su finansinėmis paslaugomis, tokiomis kaip paskolos.
Ta pati tendencija akivaizdi Indonezijos „fintech“ sektoriuje, kuris panašiai patenka į baltųjų apykaklių ar aukštesnės vidurinės klasės vartotojus. Įprasti paskolų, kurios priklauso nuo pastovių mėnesinių pajamų ir banko sąskaitos veiklos, kreditų įvertinimo modeliais dažnai palieka „Blue-apykaita“ darbuotojus, kuriems nepastebimi esami „FinTech“ teikėjai,-aiškino Hendrawanas.
Paklaustas apie tai, kurios „Fintech“ paslaugos yra labiausiai paklausūs, Hendrawanas paminėjo: „Atsižvelgiant į jų užimtumo būklę, skolinimas yra labiausiai paklausi finansinė paslauga„ Pintarnya “vartotojams šiandien. Mes planuojame juos„ baigti “, kad jie būtų padovanoti mikrobangai ir investuoti į kelią per novatoriškus produktus su mūsų partneriais.“
Naujasis finansavimas leis „Pintarnya“ sustiprinti savo platformos technologijas ir išplėsti savo finansinių paslaugų pasiūlą per strateginę partnerystę. Daugeliui Indonezijos darbuotojų, dirbančių „Blue-Collar“ ir neoficialiuose sektoriuose, įkūrėjai mato dideles augimo galimybes vietinėje rinkoje. Pasinaudoję didele patirtimi valdant verslą visoje Pietryčių Azijoje, jie taip pat yra pasirengę tyrinėti regioninę plėtrą, kai tinkamas laikas.
„Mūsų vizija yra tai, kad Pintarnya yra kasdienis kompanionas, įgalinantis indoneziečius ne tik susitvarkyti su galais šiandien, bet ir suplanuoti, auginti ir atnaujinti savo gyvenimą rytoj … Per penkerius metus mes matome Pintarnya kaip„ Go-to “programą Indonezijos darbuotojams, ne tik už tai, kad uždirbtume pajamas, bet ir kaip patikimą partnerį per visą savo gyvenimo kelionę“,-sakė Hendrawanas. „Mes norime būti pirmoji stotelė, kai kas nors ieško darbo, vietą, kuri padeda jiems patobulinti savo įgūdžius, ir patikimas vadovas, kai jie priima finansinius sprendimus“.