Reaguodama į besikeičiančius pirkėjų įpročius ir augančius patogaus apsipirkimo lūkesčius Baltijos šalyse, „Rimi Baltic“ pradeda diegti naujos koncepcijos parduotuves. Viena pirmųjų pagal naują modelį atnaujintų parduotuvių jau veikia Palangoje, Malūno g. Į atnaujinimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje iš viso investuota 3 mln. eurų.
Palanga – ne tik populiariausias šalies kurortas, bet ir neoficiali vasaros sostinė, kurioje kasmet apsilanko itin dideli sezoniniai pirkėjų srautai. Malūno g. „Rimi Hypermarket“ tapo viena iš trijų pilotinių parduotuvių, kurioje jau įdiegti naujos koncepcijos sprendimai.
3 mln. eurų investicija apima trijų „Rimi Hypermarket“ parduotuvių Palangoje, Rygoje bei Taline rekonstrukciją ir naujo dizaino įdiegimą.
„Reaguojame į aiškiai išreikštus pirkėjų lūkesčius – jie nori patogumo, paprastesnės orientacijos parduotuvėje ir malonesnės apsipirkimo patirties. Naujos koncepcijos parduotuvės – tai mūsų atsakas į šiuos poreikius. Mūsų tikslas kurti parduotuves, kurios būtų modernios, funkcionalios ir jaukios visiems lankytojams. Norime, kad pirkėjai iš parduotuvės išeitų ne tik su viskuo, ko ieškojo, bet ir su jausmu, jog jų apsilankymas buvo vertas skirto laiko“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Naujo modelio parduotuvėse daugiau dėmesio skiriama šviežių vaisių ir daržovių, kepyklos ir kulinarijos skyriams. Pasak „Rimi“ ekspertų, pirkėjai vis daugiau dėmesio skiria sveikesniam gyvenimo būdui, todėl šviežių produktų pasiūla ir jų kokybė buvo vienas pagrindinių prioritetų atnaujinimų metu. Sezoniniai vaisiai ir daržovės išdėstomi taip, kad būtų geriau matomi ir lengviau pasiekiami.
Be to, V. Lukoševičiaus teigimu, siekiant sklandesnio pirkėjų srauto judėjimo parduotuvėse sumažintas vizualinis triukšmas, aiškiau sutvarkytas ženklinimas, o skyriai išdėstyti logiškiau. Ne maisto ir sezoninių prekių zonos perorganizuotos taip, kad tarp jų būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamus produktus.
Atnaujintose „Rimi“ taip pat įdiegta daugiau savitarnos kasų, modernios svarstyklės ir informaciniai ekranai, rodantys kainas bei naujausius pasiūlymus.
„Naujoji koncepcija žymi svarbų „Rimi“ plėtros etapą Baltijos šalyse. Trys pilotinės parduotuvės pasirinktos neatsitiktinai – jos skiriasi dydžiu ir išdėstymu – o tai leidžia praktiškai išbandyti sprendimus prieš juos diegiant plačiau“, – dalijasi V. Lukoševičius.
„Rimi Lietuva“ vadovas džiaugiasi, jog palangiškiai ir visi miesto svečiai pirmieji Lietuvoje gali išbandyti naują apsipirkimo formatą ir įvertinti, ar atnaujintas išdėstymas, technologijos ir procesai apsilankymą daro patogesnį, aiškesnį ir malonesnį.
Planuojama, kad naujas formatas prisidės ir prie „Rimi“ tvarumo tikslų – mažins atliekų kiekį, gerins energijos vartojimo efektyvumą ir padės optimizuoti kasdienius procesus.
Po pilotinio etapo planuojama pradėti platesnį koncepcijos diegimą nuo 2026 m. pradžios. Plėtros tempas priklausys nuo pirkėjų atsiliepimų ir pirmųjų parduotuvių rezultatų, o dalis naujovių ateityje gali būti pritaikyta ir kitose jau veikiančiose tinklo parduotuvėse.
Apie „Rimi Lietuva“
UAB „Rimi Lietuva“ yra „Rimi Baltic“ įmonių grupės dalis, kuri nuo 2025 m. birželio 2 d. priklauso Danijos bendrovei „Salling Group“. Lietuvoje šiuo metu veikia 89 trijų skirtingų formatų „Rimi“ parduotuvės: 38 platų asortimentą siūlančios „Rimi Hypermarket“, 40 kasdieniam šeimos apsipirkimui pritaikytų „Rimi Supermarket“ ir 10 greitam apsilankymui skirtų „Rimi Express“ parduotuvių. UAB „Rimi Lietuva“ komandą sudaro apie 3300 darbuotojų.
„BNS Spaudos centre“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų turinį atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.
