Remiantis nauja „Bloomberg“ Marko Gurmano ataskaita, „Apple Maps“ naudotojai gali pradėti matyti skelbimus programoje jau kitais metais.
Panašiai kaip „Google“ žemėlapiuose ir kitose žemėlapių sudarymo programose, „Apple“ planas yra leisti restoranams ir kitoms įmonėms, turinčioms tradicines vietoves, mokėti už reklamavimą paieškos rezultatuose, sako Gurmanas. Nors „Apple“ jau rodo skelbimus „App Store“, tai galėtų būti didesnės strategijos, skirtos daugiau reklamuoti „iOS“, dalis.
Pranešama, kad „Apple“ bandys išsiskirti iš konkurentų naudodama geresnę sąsają ir naudodama dirbtinį intelektą, kad parodytų atitinkamus rezultatus.
Gurmanas sako, kad kyla klausimas, ar „Apple“ įrenginių savininkai pradės maištauti, kai „Apple“ įrenginiai ir programos vis dažniau taps reklaminiais skydais, bandančiais įtikinti jus mokėti už daugiau „Apple“ paslaugų.

